Vespa-Ciao.NL
:: EBR telescoop voorvork

Home Forums Mening & ervaring Voorvorken EBR telescoop voorvork

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kapot
    Bijdrager

Ik heb die Ciao-style voorvork gekocht. Hij is mooi chroom, alleen jammer van de afwerking. Er zitten een paat krasjes op. De stickers hadden er ook niet op gehoeven van mij. Voorderest ziet het er wel goed uit.

simonferrari
      Bijdrager

ik ben er wel tevrede over… alleen ik kom er niet uit met de rem…
        hoe hebbe jullie dat gedaan met de rem “remmend” te maken??
        8)

L@terss

Jayton
        Bijdrager

simonferrari :
          ik ben er wel tevrede over… alleen ik kom er niet uit met de rem…
          hoe hebbe jullie dat gedaan met de rem “remmend” te maken??
          8)

L@terss

Heeft er niemand ervaring met de rem?? Het is gewoon jammer dat ze dat niet beter hebben gemaakt?

Wie oh wie 🙂

reiniero
          Bijdrager

ik heb hem gehad wat bedoel je met de rem hij remt gewoon goed gewoon dat pinnetje in de naaf en alles is goed.. snap jou probleem niet ..

Jayton
            Bijdrager

Hij sluit heel niet aan, moeten natuurlijk weer ringen tussen.

Maar waar het mij omgaat is die poot die tegen de remkabelhouder (ofzo) waardoor die niet helemaal lekker zit. Heb je dat niet gehad dan?

reiniero
              Bijdrager

jawel maar dan moet je gewoon effe kijken moet je beetje met die naaf draaien… dan moet het wel lukken;) succes

ja-general
                Bijdrager

dus een ebr voorvork van een puch maxi past ook op een ciao ook met t remanker?

reiniero
                  Bijdrager

nee je hebt een speciale ebr voor ciao deze : http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3328

kapot
                    Bijdrager

Deze vork gekocht, zware tegenvaller. Het materiaal is allemaal niet zo stevig als het lijkt, en echt mooi afgewerkt is het ook niet. Bij mij zitten er gewoon krassen in de voorvork. Die hebben ze niet afgekeurd maar gewoon door een chroombad heengehaalt en zo verkocht. Een zonde voor het leven om zo’n vork te kopen. De spatborden zijn ook kut, een colablikje is steviger, en mijn voorspatbord krijg ik waarschijnlijk nooit recht.

Mike
                      Bijdrager

mee eens, ik heb deze in eht zwart een keer aangeschaft na een aanrijding!

wat je zegt afwerking klote en ik kon de speling op de lager er nooit helemaal 100% uitkrijge

Mike

heuvel85
                        Bijdrager

jah ik vind ebr spul ook allemaal een beetje goedkopie:P
                          kun je aan alles wel zien van ze..

wel jammer zo..

ziggz
                          Bijdrager

de ebr voorvork is een mooi ding, alleen een paar nadelen.
                            – Als je hem eropzet is het een geplaar om de kroonplaat er weer op te krijgen.
                            – Je voorrem moet je aanpassen om te kunnen remmen ( hij komt tege de vork aan )
                            – je moet een ander bevestigings beugeltje maken voor je lamp, als je het een beetje fatsoendelijk eruit wilt laten zien.
                            – Hij veert niet heel erg goed op begin maar zal wel komen omdat ik hem net 2 dagen heb:thumb

maar verder is het een mooie vork, wel lager als verwacht:P

gr, ziggz

Interceptor
                            Donateur

@ ziggZ weet jij waar dat ”balhoofdringetje” met die rare bobbeltjes precies moet komen?:? k weet niet precies hoe ik het moet verwoordden.
                              de ring zit om de schroefdraad als je hem geleverd krijgt
                              iemand? groeten nicky

.-{2F4OV}-.

Als het goed is sla je die aan de onderkant van je frame in t balhoofd…

ArvidW
                                Donateur

Mening over EBR voorvork (van Bart)

Wat een scheit ding:no
                                  – Krom als de tering (krijg je ook niet recht)
                                  – Zwabbert
                                  – Veert amper
                                  – Kroonplaat en Juk zijn gewoon gebogen verchroomde stukjes plaatstaal

Okey, hij staat wel erg mooi (als je niet op details let) alsnog zou ik hem nooit kopen.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.