- Dit onderwerp bevat 64 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 9 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 augustus 2008 om 20:13 #432162
Zwart zie inderdaad beter uit.
14 augustus 2008 om 16:05 #432194ik heb vndg men zuiger en krukas zuiver gemaakt en wou de lager van men krukas halen ging die er niet af ik heb hem heel warm gemaakt hij was bijna zwart maar wou er nog niet af:((
nu is wel men gas op van men gasbranertje maar ga morge vroeg even een nieuwe halen;)
Maar hoelang moet ik die dan warm stoken?
de lager meot er toch af gaan na een tijd warm stoken of is er een andere manier om die eraf te halen?greets dum
14 augustus 2008 om 16:37 #432197ik zou wit met groen nemen maar dan wel ook witte velgen
14 augustus 2008 om 17:39 #432198dum :
ik heb vndg men zuiger en krukas zuiver gemaakt en wou de lager van men krukas halen ging die er niet af ik heb hem heel warm gemaakt hij was bijna zwart maar wou er nog niet af:((
nu is wel men gas op van men gasbranertje maar ga morge vroeg even een nieuwe halen;)
Maar hoelang moet ik die dan warm stoken?
de lager meot er toch af gaan na een tijd warm stoken of is er een andere manier om die eraf te halen?greets dum
ja dum gewoon ze gelijk mij haha :lol
14 augustus 2008 om 18:20 #432201Je moet de binnenste ring die vast om de krukas zit warm maken zonder dat je de krukas raakt met de vlam. Als ze allebei even heet worden heeft het nog weinig nut. Daarna kan je eerst met twee dunne platte schroevedraaier aan weers kanten het lager omhoog krikken. Je moet dus zorgen dat je recht omhoog gaat en niet aan één kant, want dan gaat je lager scheef.
Daarna kan je twee dikkere platte schroeverdraaiers om hem zo langzaam verder omhoog te krikken. Meestal als er beweging inzit, komt hij in 1 keer los en schiet die om je oren. Kijk daar dus voor uit, want hij is heet 😛
Zorg dat je het zorgvuldig doet zodat je niet je krukaswang verziekt 😉14 augustus 2008 om 19:44 #432205jah ik ga morge vroeg een gasfles kopen voor men gasbraner en da ga ik hem eens goed warm stoken want men gas was op
dus ga morgen nog es proberen en dan laat ik wel weten of hij er af is of niet 😉greets dum
14 augustus 2008 om 21:36 #432213de plannen zijn veranderd ik ga toch het blauw frame pakke voor te caoten om dat als je geplamuurt hebt kan je dat niet laten caoten;)
dat rood frame is dicht geplamuurt dus pak ik dat blauw maar zaterdag kan bij men nonkel een baar ertusssen laten lassen en wat verstevigingen aan men achterbrug;)nu heb ik nog een vraag zou ik een vierkantebaar nemen of een ronde?
mijn voorkeur gaat naar een vierkante maar wou toch eens de mening weten van andere;)voila dat was het weer;)
15 augustus 2008 om 08:29 #432215nee man je moet de kawa kleur doen net als mij is veel mooier
15 augustus 2008 om 09:16 #432220jah de kawa kleur blijft maar het rode frame is dicht gewerkt dus moet ik het blauwe frame laten caoten in kawa kleur;)
greets dum
16 augustus 2008 om 19:06 #432279heb vandaag men baar ertusse gelast en wat verstevigingen aan da achterbrug nu gaat die de komende week naar de caoter als ik tege dan 5of3 spaaks velgen heb gevonde anders gaat die met de 4spaaks 😉
dus bij deze 3of5 spaaks velge gezocht;)hier zijn wat pic’s van de laswerken

voila dat was het weer;)
reacties zijn welkom;)
greets dum
16 augustus 2008 om 20:40 #432281Ziet er belovend uit! veel succes met je project
16 augustus 2008 om 20:42 #432283Netjes, nu nog mooi spuiten.
4 Spaaks staan ook mooi vind ik, kijk maar naar barts racer/
16 augustus 2008 om 20:46 #432284jah bedankt maar de ciao word eerst gestraalt en dan gecaot;)
jah 4spaaks zijn ook wel mooi maar niet zo mooi als 5 spaaks vind ik die zijn het mooist;)greets dum
16 augustus 2008 om 22:42 #432289heel veel versterking heeft je baar daar eigenlijk niet op de tank en op het zadel houder want dat zadel houder plooit zo en de tank die buis duw je der zo door als je ergens tegen rijd :lol
die versteviging aan je achterbrug die 3 dingskes is ook niet alles he … eigenlijk verstevegen ze niks maarja het is een begin 😉
maarja weet wel dat dit goed komt met u projecten altijd :!ahja en dat pakketje van jmpb laat ge die dan in de doos zitte die dinge vna mij ?
greets roberto
17 augustus 2008 om 16:50 #432312jah ik ga men die versteigingen nog een te goei bekijke voor dat die naar de straler gaat;)
maar ik denk dat als ik met men ciao tege iets aan rij dat die die gwn door 2breekt:o
jah ik haal alles van mij uit de doos en dan zal ik de doos bij u af zette ok?ik heb eig nog een vraag ik zat zo te denke om men acher rekje dicht te werken maar nu wou ik eens de mening van andere weten;)dus post hier je mening daar over dan kan ik kijken of het wel mogelij is en of het weel mooi is;)
greets dum
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.