- Dit onderwerp bevat 64 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 9 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 augustus 2008 om 20:07 #284136
hoi hier ben ik weer met een nieuw project;)
jullie kenne me waarschijnlijk wel van men vorig project (ciao project ZERO)
voor de gene die me niet kenne ik ben dum (kevin) ik woon in neerglabbeek in belgie.
Ik ben 15 jaar en heb 3camino’s een pitbike en 3vespa’s.
Ben gister 3 kadrs gaan halen bij ciaoracer nog een bedankt he ciaoracer;).
Heb 1 kader voor een prijsje aan roberto verkocht hier op het forum.Dit is een lijstje wat er allemaal gaat gebeuren enzo en wat ik nog nodig heb;)
het uiterlijk
kawasaki groen
-kader
-spatborden
-vork
-achterrekjeZwart
-kappen(gezocht)
-licht enzo.
-3 spaaks(gezocht)de setup
-malossi reedvalve blok
-13/13 carb ( voorlopig komt nog een 19mm op)
-dr 70cc evo(voorlopig komt nog een 47mm deps op;))
-malossi hd kop(gezocht)
-malossi voorvario+100mm schijven
-polini sp, ninja usine of calibrata(gezocht)
de rest zie ik nog weldit gaat een project zijn wat ik rustig an ga doen niet alles in ene keer kopen en doen maar alles rustig aan doen dat er niets te overhasst is 😉
hier nog wat pics van de kaders en een ontwerp met piant gemaakt(a)
kader wat ik waarschijnlijk ga gebruike

spatbordje ingekort

ander kader voor een ander project;)

het ontwerp hoe hij ongeveer gaat worde.

Commentaar,ideeen zijn altijd welkom

greets dum
3 augustus 2008 om 20:38 #431956haha mijn voorstel van de kleur 8)
Komt goed dum zo als altijd bij u he :lol
3 augustus 2008 om 20:39 #431957ja doe men best he 8)
jah maar ben nog niet zeker over mijn kleur5 augustus 2008 om 21:36 #431969weet iemand nog een vette kleuren combo?
want ben nog niet zeker over de kleuren combo die ik nu heb;)
5 augustus 2008 om 22:07 #431972Kawa groen
😛 Kawasaki roeleert duss 😉 Gewoon doen, je zal er geen spijt van krijgen.Zoek dan wel echt de goede kleurnummers op. Die zijn te vinden in de betere autoonderdelen zaak. Bij ons ligt er een boek bij van Motip waar je alle kleurnummers kan opzoeken. Dat is echt ideaal. Zo heb ik ook mijn Subaru blauw gevonden

Groen, zwart en wit zijn de kleuren van Kawa tegenwoordig.
Als je wil dat ik de foto verwijder doe ik het voor je maar dan heb je een idee5 augustus 2008 om 22:19 #431973ah ok je hebt me over tuigd ik ga dus voor het kawasaki groen

en de foto mag je laten staan hoor dan hebbe de andere ook een idee he 😉
maar als iemand nog een andere combo weet moogt ge me het altijd laten weten 😉greets dum
5 augustus 2008 om 22:28 #431974Geen metallic nemen he 😛 Gewoon Uni groen zoals het ook wel genoemd word. Word zeker mooi 😀
7 augustus 2008 om 22:08 #432007heb vndg ciao al wat in elkaar gezet en ga sebiet bestelling doen bij jmpb;)
hopelijk heb ik die maandag maar waarschijnlijk dinsdag dan kan ik er aan beginne maar dan moet ik wel nog een cilinder kopen;)bestelling van jmpb:
-carterstet malossi reedvalve
-pakkingset reedval
-lagerset citta
– Lager 6202 C3 SKF
-malossi vario snaar
-zijpoot
-bezinekraan
-vliegwieltrekker
en nog wat ander prullen;)
ga morge eens het blok van die blauwe eronder gooien om te kijken hoe het rijd zo origineel;)greets dum
8 augustus 2008 om 08:49 #432009project zero (8) vind ik het fijnste van u brommers om op te rijden :lol
11 augustus 2008 om 10:01 #432077ik ga deze middag een ganse aanhangwagen onderdele halen in nederland;) ik maak straks even foto’s;)
hopelijk krijg ik morge men paketje van jmpb dan kank beginne met alles inelkaar te zette en dan laten stralen;)greets dum
11 augustus 2008 om 12:41 #432083ik heb wat gepictuned voor dum tot 1 uu gisternacht :lol
die met zwart :

die met wit :

astublieft dum 😉
13 augustus 2008 om 11:32 #432145nog es merci he roberto 😉
ik ben nog aan twijfelen of ik die met zwarte kappen ga make of met witte
zeg maar welke je het beste vind en dan kan ik kijke op welke kleur het meeste gestemt word;)
hier zijn ook nog foto’s van de onderdele die ik gisteren ben gaan halen in sittard;)

mijn 70cc dr (2dehands maar is nog zo goed al nieuw)

de zuiger (die ga ik nog eens goed oppoetse)

zo staat hij er nu bij met het blok van men racer eronder;)

dit is de setup wat onder die groene komt:
malossi reedvalve carters
malossi hd kop
70cc dr evo
13/13 carb
elektronische ontsteking
ori krukas
malossi voorvario+100mmschijvenvoila dat was het de volgende update is waneer ik men pakketje heb van jmpb;)
13 augustus 2008 om 15:03 #432149ik zou met zwart pakken
13 augustus 2008 om 15:04 #432150hmm,
ik met wit dan komt het groen beter tot zen werk 😉13 augustus 2008 om 20:03 #432161ik ga toch dat zwart pakke kan dan nog kijken of wit beter is 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.