Vespa-Ciao.NL
:: Dubracer + Citta racertje + de rest:)

Home Forums Perso’s Projecten Dubracer + Citta racertje + de rest:)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 110)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dychonn
    Bijdrager

Die velgen zijn echt vet zo, dat heb je toch gepolijst? Heb ook al tijdje met idee rondgelopen om dat zo te doen, maar was mij iets teveel werk. Hoeveel tijd heb je zitten in het polijsten van een velgje?

Dubracer
      Topic starter

ja de velgrand is gepolijst ja, en daar zit je toch wel gemiddeld een dag per velg op voor het perfect te krijgen

Dubracer
        Topic starter

zo vanmorgen om 7uur begonnen aan de citta en heb hem nu af en test gereden:) loopt lekker en trekt hard met 4.4 gram rolletjes

nu heb ik weer genoeg gesleuteld en ga ik mijn rust nemen:)

lars-ciao
          Bijdrager

ik vind hem erg mooi geworden:thumb

Handmade
            Bijdrager

Hey Dub,

Echt ’n super leuk ding geworden man, maar is hij voor “ovaalbaan races linksom”??
              Want rechtsaf kan je wel vergeten met die uitlaat:D.

Dubracer
              Topic starter

dat heb je goed gezien rechtsaf komt de uitlaat idd aan de grond moet kijken wat ik eraan ga doen of er komen andere poten in of ik rij alleen maar naar links haha, maarja heb hem gemaakt omdat ik het wel geinig vind iets aparts te maken ga er toch niet vaak mee rijden.

CittaKlaas
                Bijdrager

Wat een supervet ding is dit geworden zeg, en je hebt er ook redelijk wat vaart achter gezet! Ik vind de racer-look echt zeer geslaagd, en de kleurkeuze valt me ook zeker niet tegen! Kunnen we na je rust ook nog een filmpje verwachten? 😀

citta 0321
                  Bijdrager

echt super strak gemaakt! +1

Handmade
                    Bijdrager

Dubracer :
                      dat heb je goed gezien rechtsaf komt de uitlaat idd aan de grond moet kijken wat ik eraan ga doen of er komen andere poten in of ik rij alleen maar naar links haha, maarja heb hem gemaakt omdat ik het wel geinig vind iets aparts te maken ga er toch niet vaak mee rijden.

Dat is i.e.g. goed gelukt man..

Ga zo door.

miss. ’n handmade uitlaatje kan je zelf bepalen hoe hij loopt, én weer iets aparts!;)

r32
                      Bijdrager

Super mooie citta,

hoe heb je die velgen polijst ( gewoon met polijstpasta?)

Gr R32

Dubracer
                        Topic starter

@r32 eerst de orginele lak kapot schuren met de dremel steeds fijner gaan schuren en als de lak helemaal eraf is beginnen met polijsten zelf gebruik ik alu poets van het merk belgom als je het daar een paar keer mee doet is dit het resuluaat

@handmade denk dat me dat niet gaat lukken daar heb ik helaas de kennis niet voor maar moet wel zeggen dat die van jou toppie is geworden!

Rick.

Die gepolijste vergramden met dat zwart zijn vet zeg. Hij ziet er wel sportief uit8)

Dubracer
                            Topic starter

dank u 🙂

Florian
                              Moderator

Supervet ding:thumb
                                Alleen vind ik de voorvork net te laag.

Dubracer
                                Topic starter

klopt de vork is ook beetje te laag is toch nadelig met stoep op en af en hard remmen is ook al een probleem is zonde van mijn sp dus binnekort iets langere spiralen passend maken

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 110)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.