Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › DRC Olie maat fles 150ml
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 1 maand geleden door gileracitta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 februari 2017 om 20:01 #24101
Kwam deze tegen
was al tijdje opzoek naar zoiets.
Iemand ervaring met dit of een ander product ?– Mixing fuel for your 2 stroke at the gas station made easy !
– Can measure 5cc and 30cc.
– Small enough to fit almost anywhere.
2 februari 2017 om 20:10 #33484Misschien is het gewoon mijn paranoia maar ik vertrouw het bij elkaar gooien in de tank en dan maar schudden nooit zo…
Maar misschien heb ik in Amsterdam wel makkelijk praten met een aantal mengsmering pompen verdeeld door de stad.2 februari 2017 om 20:54 #33491Kinderbrueno :
Misschien is het gewoon mijn paranoia maar ik vertrouw het bij elkaar gooien in de tank en dan maar schudden nooit zo…
Maar misschien heb ik in Amsterdam wel makkelijk praten met een aantal mengsmering pompen verdeeld door de stad.Heb hier het pompstation 2min van me huis vandaan :D, mix zelf want nergens dichtbij 1:50 te krijgen.
En ivbm dat ik van de zomer veel ga rijden lijkt me het bovenstaande wel wat.
3 februari 2017 om 04:20 #33495Kinderbrueno :
Misschien is het gewoon mijn paranoia maar ik vertrouw het bij elkaar gooien in de tank en dan maar schudden nooit zo…
Maar misschien heb ik in Amsterdam wel makkelijk praten met een aantal mengsmering pompen verdeeld door de stad.Ik doe dit vaker, nooit problemen mee gehad!
Ik tank meestal 2 liter benzine en gooi er dan castrol bij.
De Castrol olie mengt zich zeer goed met een beetje schudden.3 februari 2017 om 08:36 #33496Ik woon 200 meter van een tank station die gelukkig mix heeft.
Verder ken ik geen pompen die het hebben, dus heb ik tegenwoordig een klein flesje olie bij me.Als ik dan per ongelijk helemaal vol getankt heb, krijg ik de olie er niet meer bij:lol
Als het er wel bij gaat zie ik de olie gelijk naar beneden stromen, maar de tank zit dan zo vol dat ik niet kan schudden. Er zit dan erg veel olie onder in de tank.
Ik heb er wel eens aan gedacht om een slangetje in de tank te steken en daar op te blazen de bubbeltje lucht zullen dan de olie goed vermengen. Maar ja, ik heb geen zin om van alles mee te slepen.;)Ik vind dit flesje erg leuk

en ben benieuwt naar de afmeting (of het onder de kappen past)3 februari 2017 om 09:27 #33497zevenenergie :
Ik woon 200 meter van een tank station die gelukkig mix heeft.
Verder ken ik geen pompen die het hebben, dus heb ik tegenwoordig een klein flesje olie bij me.Als ik dan per ongelijk helemaal vol getankt heb, krijg ik de olie er niet meer bij:lol
Als het er wel bij gaat zie ik de olie gelijk naar beneden stromen, maar de tank zit dan zo vol dat ik niet kan schudden. Er zit dan erg veel olie onder in de tank.
Ik heb er wel eens aan gedacht om een slangetje in de tank te steken en daar op te blazen de bubbeltje lucht zullen dan de olie goed vermengen. Maar ja, ik heb geen zin om van alles mee te slepen.;)Ik vind dit flesje erg leuk

en ben benieuwt naar de afmeting (of het onder de kappen past)Heb JMPB gevraagt of ze dit ook in de webwinkel gaan verkopen, en bij mijn lokale bromboer of ze dit kunnen leveren.
Vond 12 euro nogal veel (EX € 5,25) om online te bestellen:|3 februari 2017 om 12:14 #33498Kinderbrueno :
Maar misschien heb ik in Amsterdam wel makkelijk praten met een aantal mengsmering pompen verdeeld door de stad.Olie mengt nog makkelijker dan ranja met water.
Tank maar eens een liter benzine in een doorzichtige frisdrank fles en gooi er dan wat olie bij. Dan kan je goed zien hoe makkelijk olie zich vermengt met de benzine.4 februari 2017 om 07:52 #33501Jammer :con
Hoi,
bedankt voor de tip, dit merk heeft geen van mijn leveranciers in hun assortiment,
We hebben wel een soortgelijk iets om olie in mee te nemen, met maatvoering.https://www.jmpbonderdelen.nl/catalogsearch/result/?q=maatbeker
Met Vriendelijke Groet, Mit freundlichen Grüßen, Kind Regards,
Martijn
JMPB.nl
JMPBONDERDELEN.nl
JMPBPARTS.com
JMPBTEILE.de -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.