Vespa-Ciao.NL
:: draden ontsteking

Home Forums Techniek Elektrisch draden ontsteking

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dannyboy
    Topic starter

ik heb een std cio opgeknapt zonder de voorlicht en achterlicht aan te sluiten, mijn vraag is welke draden ik moet aansluiten van mijn blok naar de bobine.
      Er ligt nu 1 draad verbonden die ik vroeger had doorgenipt(de zwarte met mantel die naar de bobine gaat).
      hij start nu wel niet, dus ik denk miss iets vergete aan te sluiten
      thx

Monstercitta
      Bijdrager

Het draadje wat uit je blok kom sluit je aan op je bobine
        Naast het draadje wat uit je blok komt heb je ook zoiets waar je de stekker moet aan sluiten van je draadboom zodat het licht van je werkt meestal rood draad

dannyboy
        Topic starter

Monstercitta :
          Het draadje wat uit je blok kom sluit je aan op je bobine
          Naast het draadje wat uit je blok komt heb je ook zoiets waar je de stekker moet aan sluiten van je draadboom zodat het licht van je werkt meestal rood draad

deze draad ook aansluiten op bobine?

Monstercitta
          Bijdrager

Neej alleen het draad wat uit het blok komt aansluiten op bobine als je bobine en of onsteking goed is moet hij vonken. Dus rijden als je alles goed doet.

dannyboy
            Topic starter

Monstercitta :
              Neej alleen het draad wat uit het blok komt aansluiten op bobine als je bobine en of onsteking goed is moet hij vonken. Dus rijden als je alles goed doet.

jep, ik had eerst de rode draad er ook nog verbonden en dan reed hij ook maar rook nogal verband.
              nu rijdt ie als een tiet !

thx

Monstercitta
              Bijdrager

Tog weer iemand geholpen blij te horen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.