Vespa-Ciao.NL
:: DR 70cc wil niet Lopen

Home Forums Techniek Problemen oplossen DR 70cc wil niet Lopen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-RobinvS-
    Topic starter

Hallo Vespa- en Cittafreaks

Ik heb een heel raar probleem, ik heb 2 blokjes( die gewoon goed zijn in principe ) alleen bij beide blokjes komt het gas heel langzaam op gang en moet ik 20 meter rennen, net alsof ik hem aan moet slingeren 😕
      Als ik hem net start, dan geeft ie gewoon in een keer gas, maar er is totaal geen trekkracht.

Het is net alsof alles vertraagd gaat, dus als voorbeeld ( ik weet niet het precies aantal toeren )

100 rpm —> 200 rpm —> 300 rpm —> 500 rpm —> 700 rpm —> 1000 rpm Hier doet ie zo’n 5 seconde over.

Ik heb alles een keer vervangen, behalve de Contactpunten, als iemand denkt dat dat het is dan doe ik dat ook nog ff.

Mvg. Robin

Leovince
      Bijdrager

Het lijkt valse lucht. Bij mij vertraagde het ook altijd als ik valse lucht had. Kijk eens de cilinderkop na of hij nog vlak is en alle pakkingen?

-RobinvS-
        Topic starter

Pakkingen zijn 2 keer vervangen, bij het 2de blokje ook de Carterpakking.

Cilinderkop deed het ook goed bij mijn DR60 maar ik ga zowiezo nog ff een nieuwe koppakking halen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.