Vespa-Ciao.NL
:: dr 65 gevonden bij een sloper

Home Forums Techniek Opvoeren dr 65 gevonden bij een sloper

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

angel
    Topic starter

ik heb zaterdag een sloper vanonder de rommel gehaald bij een brommerdealer voor 20 euro.

zat vario op, kickblok en nog een cilinder. ik wou die cilinder net weggooien totdat ik zag dat die net wat groter leek.

nagemeten: 43mm.
      logo gezocht: DR
      vergeleken met standaard cc: veel beter

de dr heeft wat vegen maar niks ernstig en voelbaar –> zuiger is wel voor de :boos. omdat ik niet teveel geld wil besteden om die weer “werkend” te krijgen wil ik weten of ik dit ervoor kan gebruiken?

imitatie 43mm zuiger voor gietijzer pen 10 – 12.50 euro
      malossi pakkingset, oa voor polini / malossi / dr – 2.50 euro

goedguus
      Bijdrager

je kunt ook zo’n zuiger van speedbuxy kopen 😉

angel
        Topic starter

goedguus :
          je kunt ook zo’n zuiger van speedbuxy kopen 😉

go ja of ik hem ga gebruiken is zelfs nog niet zeker maar wel leuk als ik ongeveer de kosten weet 😀 lijkt me wel leuk om te monteren maar ik twijfel over hoe lang dit weer gaat volhouden.

just1991
          Bijdrager

die K-star van Speedbuxy is veruit het beste en voor de zelfde prijs dus beter dat je die koopt ! maar wel grappig van die sloper zo zie je maar dat niet iedereen verstand van waarde heeft…

Mike
            Bijdrager

een normale immi 43mm zuiger zal toch ook wel werken.. die kosten gewoon een 10tje!:D

Mike
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.