Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Domste sleutelfout
- Dit onderwerp bevat 338 reacties, 176 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 3 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 oktober 2009 om 21:50 #28736
Afgewerkte motorolie in je koelsysteem flikkeren:con Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg….. M’n vader had het in de koelvloeistofbus gegoten. En ik dacht van: zal wel nieuw zijn:D Vraag ik het aan m’n vader: Nee da’s afgewerkte motorolie, hoezo dan? :haha
22 oktober 2009 om 21:53 #28737eerst een maand met motorolie in je voorvork rondrijden, waardoor als je de motorolie vervangt door voorvorkolie
je voorvork nog steeds niet terugveert 😐22 oktober 2009 om 22:28 #28738Nee, dat komt doordat je niet genoeg ringetjes op je as hebt zitten. Je draait nu dus de poten naar elkaar toe, gaan scheef staan en veren niet meer;)
23 oktober 2009 om 08:44 #28739ik had alles uit elkaar gehaald omdat die niet liep, eerst wat benzine door bougie gat geflikkerd liep die ff daarna eens wat in de carb(bij luchtfilter/spraybar) liep die ook weer ff. toen maar beginnen met uitelkaar draaien, alles was dus nog goed, weer alles in elkaar gezet en zet de carb erop en doet die het nog niet, carb. er weer af zie ik dat de vlotterbak niet gevuld was.
probleem: benzinefilter(plastic) van Q-parts wat ik erop had gezet(paar daagjes geleden) was dichtgesmolten :((. een hele dag gewerkt voor zo’n klein probleempje :boos.
23 oktober 2009 om 08:57 #28740domste sleutelfout:
Speedengine onder je brom vandaan gehaald.
Terug eronder, carb aangesloten, kabels aangesloten.
En dan erachter komen dat je bij het achteste deel van je carter het opvul buisje vergeten ben er tussen te doen.x of 4 al gebeurt…. 😛
23 oktober 2009 om 10:30 #28741ik heb al eens gehad dat ik mijn cilinder erop had gezet net de kop aangedraait en toen zag ik op de werkbank de pistonklemmetjes ligge
en ik ben een keer vergete de carterpakking ertussen te zetten, alles weer uit elkaar kunnen halen23 oktober 2009 om 11:20 #28742
AnoniemProberen bij een Electrische ontsteking een ontstekingsnok en shimring te plaatsen

Waarom zit hij nou niet goed ?????????16 november 2009 om 20:09 #28917haha 😀
ouwwer wat ik nou weer heb…
ik had een brommer gekocht van mense en die mensen haddde dat ding een keer laten ombouwe naar snor:? dus met een 12/7 carb op een vespa SI :no
en wat hebbe die mogole bij de bromboer nou gedaan:
het koel kapje verkeerd om zette zodat de cil bijna geen koeling krijgt met dit als gevolg:dit is de achterkant (bij het hemd)

de voorkant:

de zuiger:

ding loopt wel alweer. meteen cil vervange 😀
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.16 november 2009 om 20:12 #28918Peter.S :
ik had alles uit elkaar gehaald omdat die niet liep, eerst wat benzine door bougie gat geflikkerd liep die ff daarna eens wat in de carb(bij luchtfilter/spraybar) liep die ook weer ff. toen maar beginnen met uitelkaar draaien, alles was dus nog goed, weer alles in elkaar gezet en zet de carb erop en doet die het nog niet, carb. er weer af zie ik dat de vlotterbak niet gevuld was.probleem: benzinefilter(plastic) van Q-parts wat ik erop had gezet(paar daagjes geleden) was dichtgesmolten :((. een hele dag gewerkt voor zo’n klein probleempje :boos.
Mijn neef had een filter van jmpb ook dicht gesmolten
16 november 2009 om 20:36 #28919ik zou ze mailen want dat is niet goed
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.16 november 2009 om 20:49 #28920Die van JMPB zijn gewoon goed hoor, die blanke van 2 euro.
16 november 2009 om 22:09 #28921bij een vespa si de schokbreker verkeerd om zetten, alles goed bevestigen en kijke waarom het spatbord zo raar loopt en de remkabel zo zit:P!
17 november 2009 om 13:28 #28922Martijnvanheerde :
Die van JMPB zijn gewoon goed hoor, die blanke van 2 euro.die van mij toch niet :p
ik had dat filtertje gewoon zo”n 3cm achter het kraantje gezet…mijn advies is dan ook om dit ding niet te kopen(tenzij je echt veel troep in je tank hebt:!).
normaal doet het filtertje in de carb al genoeg…17 november 2009 om 14:25 #28923Sleutelfouten? had er net nog 1.
Secondelijm tussen je nagel. geloof mij, je ergert je dood:boos
30 november 2009 om 20:45 #29009ik de blokbouten vastdraaien met een steeksleutel en er op hangen toen schoot hij los pets voorhoofd tegen het stuur ik heb 1 week met een alistip gelopen:boos
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.