Vespa-Ciao.NL
:: Domste sleutelfout

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Domste sleutelfout

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Donateur

Afgewerkte motorolie in je koelsysteem flikkeren:con Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg….. M’n vader had het in de koelvloeistofbus gegoten. En ik dacht van: zal wel nieuw zijn:D Vraag ik het aan m’n vader: Nee da’s afgewerkte motorolie, hoezo dan? :haha

adff
      Bijdrager

eerst een maand met motorolie in je voorvork rondrijden, waardoor als je de motorolie vervangt door voorvorkolie
        je voorvork nog steeds niet terugveert 😐

Martijnvanheerde
        Donateur

Nee, dat komt doordat je niet genoeg ringetjes op je as hebt zitten. Je draait nu dus de poten naar elkaar toe, gaan scheef staan en veren niet meer;)

Peter.S
          Bijdrager

ik had alles uit elkaar gehaald omdat die niet liep, eerst wat benzine door bougie gat geflikkerd liep die ff daarna eens wat in de carb(bij luchtfilter/spraybar) liep die ook weer ff. toen maar beginnen met uitelkaar draaien, alles was dus nog goed, weer alles in elkaar gezet en zet de carb erop en doet die het nog niet, carb. er weer af zie ik dat de vlotterbak niet gevuld was.

probleem: benzinefilter(plastic) van Q-parts wat ik erop had gezet(paar daagjes geleden) was dichtgesmolten :((. een hele dag gewerkt voor zo’n klein probleempje :boos.

Jarco
            Bijdrager

domste sleutelfout:

Speedengine onder je brom vandaan gehaald.
              Terug eronder, carb aangesloten, kabels aangesloten.
              En dan erachter komen dat je bij het achteste deel van je carter het opvul buisje vergeten ben er tussen te doen.

x of 4 al gebeurt…. 😛

luukvespa
              Bijdrager

ik heb al eens gehad dat ik mijn cilinder erop had gezet net de kop aangedraait en toen zag ik op de werkbank de pistonklemmetjes ligge
                en ik ben een keer vergete de carterpakking ertussen te zetten, alles weer uit elkaar kunnen halen

Anoniem

Proberen bij een Electrische ontsteking een ontstekingsnok en shimring te plaatsen :thumb
                  Waarom zit hij nou niet goed ?????????

ritze
                  Bijdrager

haha 😀

ouwwer wat ik nou weer heb…

ik had een brommer gekocht van mense en die mensen haddde dat ding een keer laten ombouwe naar snor:? dus met een 12/7 carb op een vespa SI :no

en wat hebbe die mogole bij de bromboer nou gedaan:
                    het koel kapje verkeerd om zette zodat de cil bijna geen koeling krijgt met dit als gevolg:

dit is de achterkant (bij het hemd)

de voorkant:

de zuiger:

ding loopt wel alweer. meteen cil vervange 😀

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                    Link naar Mijn collectie / Projecten.

sjlabbie
                    Bijdrager

Peter.S :
                      ik had alles uit elkaar gehaald omdat die niet liep, eerst wat benzine door bougie gat geflikkerd liep die ff daarna eens wat in de carb(bij luchtfilter/spraybar) liep die ook weer ff. toen maar beginnen met uitelkaar draaien, alles was dus nog goed, weer alles in elkaar gezet en zet de carb erop en doet die het nog niet, carb. er weer af zie ik dat de vlotterbak niet gevuld was.

probleem: benzinefilter(plastic) van Q-parts wat ik erop had gezet(paar daagjes geleden) was dichtgesmolten :((. een hele dag gewerkt voor zo’n klein probleempje :boos.

Mijn neef had een filter van jmpb ook dicht gesmolten

ritze
                      Bijdrager

ik zou ze mailen want dat is niet goed

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Martijnvanheerde
                        Donateur

Die van JMPB zijn gewoon goed hoor, die blanke van 2 euro.

vercoelen
                          Bijdrager

bij een vespa si de schokbreker verkeerd om zetten, alles goed bevestigen en kijke waarom het spatbord zo raar loopt en de remkabel zo zit:P!

Peter.S
                            Bijdrager

Martijnvanheerde :
                              Die van JMPB zijn gewoon goed hoor, die blanke van 2 euro.

die van mij toch niet :p
                              ik had dat filtertje gewoon zo”n 3cm achter het kraantje gezet…

mijn advies is dan ook om dit ding niet te kopen(tenzij je echt veel troep in je tank hebt:!).
                              normaal doet het filtertje in de carb al genoeg…

kevin030
                              Bijdrager

Sleutelfouten? had er net nog 1.

Secondelijm tussen je nagel. geloof mij, je ergert je dood:boos

jeffrey citta
                                Donateur

ik de blokbouten vastdraaien met een steeksleutel en er op hangen toen schoot hij los pets voorhoofd tegen het stuur ik heb 1 week met een alistip gelopen:boos

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.