Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Domste sleutelfout
- Dit onderwerp bevat 338 reacties, 176 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 3 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 april 2009 om 14:34 #26409
vaak genoeg het bekende benzine kraantje verhaal
keer me poelie handvast gedraaid, na een hobbelige weg een raar geratel, haal ik me zijkap eraf valt de poelie met vsnaar op de grond, mocht ik lopen..
carb schoongemaakt en toen vlotter verkeerd om geplaatst (vraag me niet hoe)
me brommer is aardig wat verhoogd, me kenteken steekt iets onder het spatbord uit, dus al een paar keer gehad dat na een snel ritje met stevige wind tegen, dat ik afstap en me kenteken dubbelgevouwen en (deels) gescheurd is..
Staat nu ook al duplicatie 3 op, als enigste van de school, toch iets om trots op te zijn:D
28 april 2009 om 16:35 #26410
Tom ciaovriend van mij zn puch uit elkaar gehaald om te spuiten, zat er nog wat benzine/damp in de tank
dus hij ff spele en steekt dat aan. niks aan de hand alleen wat vuur
maar een andere vriend is zo slim op erin te gaan blazen :pesten nog een andere vriend had een puch die niet liep
hij een keer gekomen, bougie, carb en alles schoon gemaakt en rennen en rennen
zat er uiteindelijk gewoon geen benzine in 😐28 april 2009 om 18:34 #26411
theiblok helemaal in elkaar zetten en renne renne renne en niks daar blok weer draf gehaald gekeken
had ik de nok der niet ingeduwd ik zag hem nog op de werkbank ligge28 april 2009 om 20:35 #26412echt fucking grapig al lompe fouten:lol
28 april 2009 om 21:16 #26414iets lassen en meteen vast pakken = auw! 😛
uitlaat vergeten vast te maken
luchtfilter vergeten
rem vergeten
alles eronder en vergeten vliegwiel eerst aan te draaien of vliegwielkap vergeten te plaatsen
heb er nog wel 50 😛30 april 2009 om 09:34 #26417koppelingsschotel+moer kwijtraken omdat je ze niet goed vastzet, en dan bij het sleutelen denken ‘wat ziet die koppeling er anders uit’:D
30 april 2009 om 09:38 #26418Whahahaa, het “ik mis iets” gevoel….
30 april 2009 om 09:41 #26419
Tom ciaolaatst nog;
afstandsring tussen vliegwiel en koppeling vergeten, en maar denken wat doet die koppeling toch raar 😕30 april 2009 om 09:56 #26420ja, waarom heb ik nou zoveel schroefdraad over?…. Is die moer dunner? Andere moer zoeken en dan die ring vinden ja hahaha
30 april 2009 om 16:20 #26421een achterbrug bouwen en erna pas erachter komen dat er nog een snaar moet lopen waar je die buis geplaatst hebt…
2 juni 2009 om 15:53 #28262het is niet echt een sleutelfout maar ik was de opening waar je de benzine inschut aan het dichtmaken (afplakken) en toen schoot de tape erin.. 😀
ga zo ff op de kop schudden 😛2 juni 2009 om 17:02 #28263Waarom zou je je benzinetoevoergat afplakken:? Heb je geen stop ofzo?
Of ben je je kader aan het spuiten?
2 juni 2009 om 19:35 #28264toen ik mn stang ging lassen op de autowerkplaats van een vriend van mij, was de benzine dop (carbid style) uit mijn tank geploft.
en toen ik de 2e keer deed lassen stond mijn hand in de fik, omdat die boven het brandende tankgat zat…..=)
snel snel snel alles effe erop zetten, naar je vrindin rije (20Km) en dan erachter komen dat je maar 2 losse wiel bouten in de brommer hebt zitte:'( (die andere 2 lagen nog op de grond…)
oja en met de puch is mij een keer het iniminnie choke klepje van (1cm*0.5cm) in de tank gevallen…
wel nog eruit gekregen door dat ding op de kop te zetten, en met 2 schroeven draaiers hem zo eruit te pakken weer een dik uur bezig geweest.
en ja , ik heb ook ns mijn zuiger verkeerd omgehad:? er stond een pijltje op maar ik wist niet naar welke kant het pijltje moest wijzen 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.2 juni 2009 om 19:37 #28265Haha ja ik laatst ook was aan het lassen en toen knalde mijn tank:lol Gaat best hard.
9 juni 2009 om 14:40 #28277Na uren sleutelen om mijn brommer goed lopend te krijgen met nieuwe cillinder, aanrennen voor de verlichting, dochtertje erop laten zitten voor een fototje te maken, en dan tijdens het zoeken naar de foto toestel horen hoe de brommer volgas vooruit rijd tegen de schutting.
Ook een keer mijn helm laten liggen bij mijn tante, toen mijn nichtje haar kamer roze werd geschilderd. Ze vond het schilderen zo leuk dat mijn helm ook maar geschilderd moest worden.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.