Vespa-Ciao.NL
:: Domste sleutelfout

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Domste sleutelfout

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Donateur

Barry geniaal!!!:P:D

SpeedDemon
      Bijdrager

@Mike: HG roestoplosser, eerst tank uitspoelen met warm water en afwasmiddel dan vullen met warm water en dat spul erbij ff wachten en dan goed leegspoelen. Het roest en ander gespuis komt in het zeefje op je carburateur en dan doet ie het niet op hoge toeren en valt gewoon uit. Als het vlotterbakje weer vol is gesijpeld start ie weer maar krijgt niet snel genoeg benzine en valt op hogere toeren dus weeeer uit. Heb ik enkele keren gehad richting Thorn daarna opgegeven en de Si in de swift gepropt… met de klep dicht. 😀 BTW sorry arvid.

bramciao
        Bijdrager

stang tussen het frame lassen terwijl er nog benzine in zat. dat gaf gvd een hard klap:smack

Wouz-LwB
          Donateur

haha dat is ook wel erg slim….:pest

AC RACING
            Moderator

bramciao :
              stang tussen het frame lassen terwijl er nog benzine in zat. dat gaf gvd een hard klap:smack

whahaaahahaa wel heb ik ooit:P heb je nog wel haar op je hoofd zitten?! of is dat er ook afgebrand:pest
              iig hoef je je brommer niet meer af te schuren, want je lak valt er wel af met zon vlam:@

niceVespa
              Bijdrager

AC RACING :

bramciao :

whahaaahahaa wel heb ik ooit:P heb je nog wel haar op je hoofd zitten?! of is dat er ook afgebrand:pest
                iig hoef je je brommer niet meer af te schuren, want je lak valt er wel af met zon vlam:@

idd heb je wel nog geluk gehad!;)

GTZ NV

G-no
                Donateur

haha, dat met die stang lassen is mij ook eens overkomen, aleen had ik er wel water in zitten. ik zat met mn lichaam voor de opening van de tank en opeens kreeg ik met een knal een litertje water richting me geschoten:P

ook een keer tijdens het aluminium solderen een gloeientig heet vijltje op mijn aansteker gelegd, toen ik bezig was met de gasbrander… vijltje smelt door de aansteker heen en met een mooie explosie was ik een paar haren kwijt en had ik een verbrande arm.

ook toen ik mijn pk125 net had en de carb had schoongemaakt, vergeten de sproeier er terug in te draaien en ik kwam pas na uren checken en een dag later erachter toen ik de sproeier op de oprit vond:pest.

daveyy
                  Bijdrager

ik was even een ketting aan het smeren ik deed het altijd met doek erom heen en dan inspuiten met spray, beetje gas elke keer.
                    en het doek glibt mee met de tandwiel en me duim ook dus ben ik me toppie kwijt 🙁 :S:@

kjeld
                    Bijdrager

Een vriend van me (ja echt!)dan. Komt ie helemaal trots aanrijden op z’n mix omdat ie zelf een andere cilinder erop had gelegd. Ja, hij maakt alleen een beetje raar geluid, en ik had dit dingetje (= naaldlager) over, DOH:smack (een wonder dat t ding niet meteen RIP ging)

TimoO_
                      Donateur

G-no :
                        blablabla

pistonclipjes? 😛 edit: oh staat op de vorige pagina..

nog een leuke van mij (ook met vuur, nu we toch bezig zijn). Ik had een beetje benzine uit m’n vlotterbak in een bakje gedaan. Ik met dat bakje naar buiten steek ik het in de fik. Nouja, wel leuk. 5min later had ik er genoeg van en wou ik hem uitmaken, dus ik stamp met mn stomme kop dat ding om. Stond de hele rozestruik in de fik! Ik naar binnen gerend brandblusser gepakt en brand uitgeblust. Kwamen mn ouders thuis, en die vroegen zich maar af hoe het kon dat de rozestruik wit was……

Martijnvanheerde
                        Donateur

Nu we toch met vuur bezig zijn:P
                          Ik had een keer een grote legodoos met benzine en carburateurs staan. 1 meter van het lasapparaat af:P Dus ik begin te lassen. Schiet er zo’n spettertje in die bak. Had het eerst niet door maar kameraad van mij wel. Die bak vloog in de fik. En dr zat een gat van 10 bij 10 in m’n broek:P:P

tvmierlo
                          Donateur

en ja hoor nu ik al die vuurverhalen lees herinner ik mijn grootste ongeluk nog.
                            Ik was een keer mijn carburateur aan het schoonmaken(toen ik 10 of 11 was denk ik) en ik had dus netjes de benzine in een bak laten leeglopen(wat ik tegenwoordig ook niet meer doe) En het benzine-slangetje had ik van de carburateur of van de tank afgehaald. Welke van de 2 weet ik zo niet meer, maar ik kreeg het slangetje niet meer terug op het tuitje. Ik had mijn vader het altijd zien doen door het slangetje te verhitten met een aansteker. Dus ik haal een aansteker, verhit het slangetje en je raad het al, er zat nog een beetje benzine in en dat begon te branden. De vlam viel zelfs in het bakje wat eronderzit en dus was dat bakje ook in de hens. Ik snel een brandblusser pakken en die bak geblust. :lol

Helios
                            Bijdrager

Is altijd zo, wanneer je pa het doet gaat er nooit wat mis.
                              Wil jij het nadoen loopt het altijd in de soep haha.

PoliniCiao
                              Bijdrager

Bij het monteren van een gloednieuwe 70cc malossi erachter komen dat je geen pistonclipjes erbij hebt en de bromfietshandel is dicht op zondag. Na een tijdje zoeken vond ik twee hele oude geroeste clipjes die maar erin gezet.
                                Brommer starten, rondje rijden, klats pistonclipje schiet los tussen zuiger en wand krrrrrrrr helemaal vast…

Ik koop dus vanaf toen ALTIJD nieuwe clipjes 😀

Gerarduz
                                Donateur

Ontsteking met verlichtings draden verkeerd om aan sluiten is ook knudde.

Ook vergeten je tandwiel achter vast te draaien, geeft ook een leuk effect wanneer je met 30km/h de bocht in duikt!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.