Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Domste sleutelfout
- Dit onderwerp bevat 338 reacties, 176 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 3 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 maart 2012 om 13:19 #28399
Dat was zeker dom haha, maar ik heb alweer een nieuwe hoor 🙂
11 maart 2012 om 13:20 #28403m’n frame spuiten en vervolgens de spuitbussen opruimen. loop ik toevallig langs m’n frame met 2 spuitbussen in m’n hand (1xprimer, 1xzwart) en dan zie ik dat ik een plekje gemist heb.
dus ik snel ff met spuitbusje er langs, gebruik ik de primer ipv zwart!nja, maar weer ff wachten en opnieuw zwart maken -.-
10 oktober 2012 om 19:58 #30441
paulhermensniet echt een sleutelfout , maar wel leuk 🙁 43mm DR vastgelopen en mijn 38,2 mm heetgelopen in twee dagen,
naar de heetloper een grotere sproeier erin en niet harder dan half gas.
wil ik vandaag gaan tanken, dus olie in de kan, en wat ziet deze LUL ? K.. verkeerde streepje aangehouden,
40 ml 0lie te weinig.GEK DAT ALLES VASTLOOPT :con:'(:((:?
Zie net bij Pepko staan,: vol gas! je stopt vanzelf, nou dat klopt dus.
10 oktober 2012 om 20:08 #30439jah, ik ga toch niet lopen liegen in mijn signature… 😀
wel balen, zo zie je maar weer: een foutje is zo gemaakt.
16 oktober 2012 om 14:03 #28402Ik had twee maandjes terug voor het eerst een blok uit elkaar gehaald. Heb de zuiger moeten vervangen bleek.
-Cilinder verkeerd om
-Bovenste zuigerveer verkeerd om
-Zuiger verkeerd omEen andere keer had ik 3 carbs liggen bij het sleutelen en haalde de banjo’s door elkaar. Dus in elk zat een andere schroef waardoor het schroefdraad naar de haaien was en ze bruut lekte. Zo heb ik 2 carbs gemold en mijn huidige lekt een druppel per kwartier.
17 oktober 2012 om 00:39 #30116cilinder verkeerd om?
je hebt maar 3 tappen ?
of me het hemd naar boven? :pest17 oktober 2012 om 12:04 #31312met hemd naar boven ja. ik weet ook niet hoe die gozer het voor mekaar krijgt om zo te denken haha (ben een maat van em)
Zelf willen beunen, maar vervolgens keihard falen.
17 oktober 2012 om 15:33 #26570Ik wou de zuiger erin schuiven, en keek niet eens naar de cilinder kop. Toen ik hier kwam huilen was het echt een dikke feespalm.
En Niek, heb anders wel sinds Augustus een werkend blok 😛
17 oktober 2012 om 18:39 #28524Ik net mijn snorblokje onder de ciao gehangen om te testen, ik dacht, ik meet wel even met de telefoon hoe snel die gaat, normaal doe ik de telefoon dan in mijn broekzak, maar nu dacht ik, het gaat toch maar langzaam, ik hou um wel ff in de hand. Dus je raad het al, ik rij over een hobbeltje, telefoon valt me uit de hand, stuiterd een paar keer op de weg en ik rij er zowat overheen. Wonder boven wonder doet hij het nog steeds en was hij bijna niet beschadigd. Reed volgens de gps toch zo’n 48 kmpu.
17 oktober 2012 om 19:09 #29037HTC gsm of nokia? 😛 want heb gehad dat mun htc met 40 uit mun broekzak mietderde…. @SteefWTB, ik zet nooit mun variomoer met loctite vast? Gewoon vast draaien met borgende moer?
17 oktober 2012 om 19:17 #29774
bart#24niet echt een sleutelfout,
maar ik heb nu al een aantal x gehad dat ik mijn ciao aanrijd en een aantal blokken verder de ciao uitviel.
ik kijken maar kon op het eerste oog niks vinden dus maar terug lopen.
en dan erachter komen dat mijn benzinekraan dicht staat XD
17 oktober 2012 om 19:26 #29458beunhaaz :
HTC gsm of nokia? 😛 want heb gehad dat mun htc met 40 uit mun broekzak mietderde…. @SteefWTB, ik zet nooit mun variomoer met loctite vast? Gewoon vast draaien met borgende moer?Samsung, die gaan dus niet kapot:D
17 oktober 2012 om 19:34 #29459
bart#24beun_ciao :
beunhaaz :
HTC gsm of nokia? 😛 want heb gehad dat mun htc met 40 uit mun broekzak mietderde…. @SteefWTB, ik zet nooit mun variomoer met loctite vast? Gewoon vast draaien met borgende moer?Samsung, die gaan dus niet kapot:D
nou ik zat ff niet op te letten en liet me samsung wave vallen, en dat scherm was in duizend stukjes..
heb je nog geluk gehad,
17 oktober 2012 om 20:47 #29909mijn galaxy s1 kon ook niet veel hebbe, dus @ beunciao welke samsung heb jij dan? Want alles van samsung wat ik heb is te snel kapot gegaan , (net buiten de garantietermijn steeds -,- )
btw, mun htc heeft van die val net 2 krasjes overgehouden. Dat noem ik dus NOKIA kwaliteit!
18 oktober 2012 om 17:26 #27063De M24 moer kan niet eens vastgezet worden met loctite. althans. de rode versie niet. Loctite 2701. Schroefdraad is hiervoor te fijn. Dit staat aangegeven op de verpakking. Uit me hoofd is de maximale schroefdraad zo rond de m10.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.