Vespa-Ciao.NL
:: Domste sleutelfout

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Domste sleutelfout

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

beun_ciao
    Bijdrager

ja, maar bij mij schoot hij achter tegen het frame

falco
      Bijdrager

haha, leuk dat je een foto hebt gemaakt, ziet er goed uit pepko:p

beunhaaz
        Bijdrager

Vlotterbak met 1 schroef vastmaken, en afvragen waarom je ciao zoo erg lekt na het in elkaar zetten ervan..?

Of bij mijn broer dan, wou die wheely make op zun citta, rolt hem het voorwiel erzo uit. belt die me op, Dude kan je eventjes met de kruiwagen komen?:D sta zonder voorwiel bij het pleintje 😛
          of tot die de citta net de 1e week had en al het stuur had scheef gereden, was die gaan crossen en opeens was er een kuil, komt die met het voorwiel erin en stuur scheef , hij bijna met zijn bakkes op het stuur xD . Hij kon er wel mee lachen dat wel 🙂

je uitlaat met ty-wraps vastmake… werkt niet wiste jullie dat al :O? opeens viel de city power eronderuit 😛 of de leokrull 😛

Sven vdB
          Bijdrager

gisteren mijn citta gestart.. viel bijna uit dus ik dacht beetje gas geven, de vario pakte aan en ineens vliegt de citta vooruit tegen de schuur en is mijn tellerkapje kapot..

beun_ciao
            Bijdrager

ik heb nooit problemen gehad met uitlaten die met ty-wraps aan de brommert zaten:D

MaxAndijk
              Bijdrager

Ik heb zelf nooit mee gemaakt maar het gebeurde bij een vriend van me,

hij had net zijn brommer gemaakt en moest aleen nog zijn bougie er in draaien.

Geen bougie sleutel bij de hand,dus dan maar even met de hand vast draaien.

hij geeft even vol gas terwijl hij stil staat,Zijn bougie schiet eruit dwars door zijn voorband heen.

Had hij beter 2 meter kunnen lopen voor bougie sleutel….

net 10 min. geleden weer iets nieuws meegemaakt.

ik denk mooi ik draai mijn carb. aan met de boor machine,scheelt me weer uren klooien met de steeksleutel.

na een tijdje denk ik wat draait dat schroefje lang,blijkt dit stukje compleet te zijn afgebroken.

1 week oude carburater onbruikbaar.

ik gebruikt de boor nooit meer voor me brommer..

sander…
                Bijdrager

ik was ophang punten aan het lassen voor de radiateur op de tank van de si. knalt me die dop langs mijn oren af, boven tegen de tl buizen aan. leuke stofwolk krijg je dan.:D

maar ze zijn ook al eens gesneuveld door een gesprongen koppeling:lol

gr’s

SuperSi
                  Bijdrager

om half 12 snachts buiten je brommer starten en er achter komen dat er geen uitlaat op zit :>

pepko
                    Donateur

voorwiel vastdraaien en na 5 minuten bedenken waarom het zo lang duurt… Dol gedraait! :boos

Anoniem

naja niet egt een sleutelfout maargoed.:
                        een vriend van je vertellen (die niks van brommers weet) dat ie bougievonkjes moet halen bij de karwei:-P
                        wordt hij vervolgens nog doorgestuurt naar een andere winkel ook

CittaKlaas
                        Bijdrager

Wat dom, daar gebruik je toch gewoon compressie poeder voor…

NinoPk50Xl
                          Bijdrager

whahah geen vliegwiel spie in me blok doen(A)

Fear the rollerbank

Sven vdB
                            Bijdrager

voor de carburateur vast draaien moet je een pijpsleutel gebruiken,, ideale tools;)

donzine
                              Bijdrager

SuperSi :
                                om half 12 snachts buiten je brommer starten en er achter komen dat er geen uitlaat op zit :>

Dat merk je bij de 1ste stap die je zet al..

sandertjuhhh
                                Bijdrager

mijn domste sleutelfout:D

brommer aan proberen te rennen, maar doet het niet. kijken of hij nog vonkt, geen vonk
                                  blok eronderuit afstellen blok er weer onder nog steeds geen vonkt
                                  cp en condensator vervangen geen vonk
                                  bougie vervangen geen vonk.

zat mijn killswitch niet vast:boos

maar nu wel een goede ontsteking:lol

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.