Vespa-Ciao.NL
:: Domste sleutelfout

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Domste sleutelfout

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

teenhakker
    Bijdrager

bij een vriend aant sleutelen aan z’n scooter.
      staat die grapjas bij z’n scooter de hele tijd vol gas te geven met de achterem dicht geknepen, hij was aant kijken of dat de pakking die hij net vervangen had niet lek was.
      ik was even een dopsleutel aan het pakken om de koppeling eraf te halen, want er zat iets niet goed.
      dus ik kom terug, hij had hem al weer uitgezet, en ik pak die koppeling beet om hem los te draaien.
      dat heb ik geweten :'(
      ik zat gelijk aan die koppeling vastgeplakt de rook kwam van m’n hand af XD maar het viel gelukkig mee met 2e graads brandwonden overal op mijn handpalm en vingers -.-
      gelukkig allemaal weer netjes genezen xD.

volgende keer maar even controleren of er niet iets toevallig een beetje heet is, dat had ik trouwens niet verwacht van een koppeling maargoed. 🙁

Anoniem

Dus eigenlijk ben je geen teenhakker maar een handbrander:D:D

das wel erg kut ja, vooral op je hand…
        beterschap ermee:bier

teenhakker
        Bijdrager

haha lol XD
          naja het is alweer 2 maanden terug en het is weer helemaal genezen
          maar das idd nogal kut, want alles doet pijn om beet te pakken -.- zelfs schrijven deed zeer, dat was niet grappig op school. en ik zat onder de blaren aan m’n hand maarja.
          tnx

teenhakker
          Bijdrager

haha lol XD
            naja het is alweer 2 maanden terug en het is weer helemaal genezen
            maar das idd nogal kut, want alles doet pijn om beet te pakken -.- zelfs schrijven deed zeer, dat was niet grappig op school. en ik zat onder de blaren aan m’n hand maarja.
            tnx

ritze
            Bijdrager

haha

kep blijkbaar best lang gereden met 2 van de 3 vario nokjes.

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

raid3rNL
              Bijdrager

Hier komt waarschijnlijk de domste (sleutel)fout ooit:P:

Ik had me blokje in de vriezer op -25 gelegd. Toen ik hem er na een dag uithaalde was hij ook echt keihard bevroren toen dacht ik, wat o wat gebeurt er als ik hier me tong eens tegen aan leg…
                Resultaat was veel bloed en veel gevloek:P (en 2 dagen ijsjes eten:D)

teenhakker
                Bijdrager

whahahaha XD
                  wtf das wel kut man
                  maar dat vond je vast niet erg van die ijsjes XD

Anoniem

Dat is echt geniaal ^^ Volgende keer warm water overheen doen hé? Scheelt een boel ijsjes 😉

Steven
                    Donateur

raid3rNL :

Ik had me blokje in de vriezer op -25 gelegd. Toen ik hem er na een dag uithaalde was hij ook echt keihard bevroren toen dacht ik, wat o wat gebeurt er als ik hier me tong eens tegen aan leg…

hahaha, man man man wat een actie! heb je die film dumb & dumber nooit gezien? dan zou je beter moeten weten haha. komt in aanmerking voor domste sleutelfout van 2010!

keltow
                      Bijdrager

Ik weet hoe het voelt:lol Ik had me krukas in vriezer gelegd zodat de lagers er gemakkelijker op gaan.
                        Ik kreeg het idee van Top Gear in Antartica (of noordpool? weet het niet:P) mja, die presentator deed een schroefje in zijn mond en ja, hij kreeg zijn mond nietmeer open:haha

gelukkig was het bij mij niet zo erg als bij jou want ik kopn er nog wat lauw water over heen gieten:D

Leukste sleutelfout wat ik tot nu toe heb gelezen is dat iemand een karretje in een schuur aan het maken was…
                        Karretje eindelijk af.
                        Was de kar te breed en pastte niet door de deur. kon ie alles weer uitelkaar halen:haha

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

thierry93
                        Donateur

@kelton: had ik ook een x gedaan bij my voor de deur tegen een paal, toen het had gevroren.
                          Toen zat ik 2u vast omdat ik niet me telfoon bij me had.:? Na2u kwam me pa naar buite.
                          Toen zij die ijs ken je gewoon krijgen hoor. Stukje van me tong eraf:o
                          Nu als ik ijs ofzo eet, doet het nog steeds pijn:con

-Laatst Leovince onder me ciao gezet, eerst andere sproeier, ik aanlopen wat een pokke herrie?
                          Uitlaat vergeten:con

jordykee
                          Bijdrager

bij mn 250cc ktm de binnenrotor af gestelt, micrometer in de kop laten zitten omdat ik hem MOEST horen lopen

ik haal aan alles wat ik geleerd heb en trap de zuiger vol tegen de micro meter….dag zuiger, dag draad waar je je bougie in draait

portlock
                            Bijdrager

Si brug onder je citta doen, met poelie 80, en dan citta brug snaar maar proberen erop te krijgen..
                              City power ophangpunt vastmaken met een ty wrap en na een paar KM, hoor je opeens een veel harder geluid dan met uitlaat rijden. xD

martijn1178
                              Bijdrager

mijn domste fout was:

Mijn Ciao liep gewoon beroert, dus dacht even in de gauwigheid de carb schoonmaken. Alles in elkaar gezet en maar rennen tot ik bijna een ons woog. naderhand dat ding lekken als een gek.

…… was ik vergeten de sproeier er weer in te zetten.

Een ander dom ding was dat ik een aangelaste moer wilde losdraaien.

Een verhaal wat ik eens bij een autodemontagebedrijf hoorde:
                                – klanten die de koplampen inslaan, om vervolgens te denken dat ze zo het lampje eruit kunnen krijgen…..
                                – klanten die met een blikschaar 4 portiergrepen uit een 2 jaar oude (nagenoeg nieuwe auto dus) schadeauto geknipt hadden…

Marco-02
                                Bijdrager

net mijn nieuwe simonini racing uitlaat onder de ciao geschroefd, reed lekker totdat hij dus net van de flens af schoot..

daaaag nieuwe uitlaat=)

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.