Vespa-Ciao.NL
:: Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Alweer auw!
      Beterschap voor de knieën…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Docs
      Topic starter

tonni, bedankt:thumb

ik ben er ook achter waarom ik 2 straten nodig had om de ciao aan te rennen. het blok stond te ver naar achter :whistle dus de snaar stond een beetje te slap. hij loopt nu weer met 2 stappen.8) is ook maar beter met dat gekreupel 😀

Docs
        Topic starter

na een tijd maar weer een update.
          heb laatst een lading spullen gekocht, en die lagen mooi op mij te wachten na mn vakanties:D

eerst geprobeerd om het kickblok(waarvan ik nog meuk moet binnen krijgen:(() te fixen voor de tour. hieronder de foto’s, ze spreken wel voor zich denk ik.

geweldig is anders, maar het loopt nu na een middag sleutelen. hopen dat het houd op de tour:P:P

de EBR komt in het project framepje. in de vakantie(nog maar 4 week:D:D) gaan we daar eens flink aan beunen:p

zo ziet hij er momenteel uit voor de tour:

hansieb
          Moderator

Spiegels 😛

Btw is dit je koppelingsring ? zo ja hoort die andersom met het opstaande randje richting je koppeling zeg maar

Juiste manier

n!ck*s

mooie onderdelen docs911.
              ciao staat er ook netjes bij, alleen dat rekje achterop staat hem niet mooi.

500
              Donateur

Dat rekje is denk ik alleen voor de tour,

leon ciao
                Bijdrager

zoals hans zegt, als je dat ringetje andersom hebt, kan je spie breken.
                  Kickblok is altijd wel nice natuurlijk, het geeft toch wel iets speciaals en is handig want vario aanrennen is niet zo chil 😛
                  Heb je mijn ex 12/12 erop??

Docs
                  Topic starter

@leon en hans, dat bedoelde ik, de foto sprak wel voor zich:p ik weet wat degene bezielde die hem zo er op heeft gedrukt. hij was er ook met geen mogelijkheid af te krijgen

dat rekje is idd alleen voor de tour. zo komen je fietstassen niet op de variobol

@leon, nee, ik heb er een 13/13 onder zitten. de 12/12 was voor lvcp

Docs
                    Topic starter

na ages maar weer eens ff een updateje.

omdat mijn achteras moer(zo een die de verkeerde kant op draaid) een beetje dol is, ben ik tijdelijk weer overgegaan naar mn poulie. sniff, huil, maar snel ff een asje uit 1 van mn rest klokken overzetten, want dit optrekken met pooulie bevalt me nu al weer niet 😛

via ebay heb ik even een simokoppeling geregeld(voor 30 euries:bier), dus die ga ik morgen even testen.

eerst ff mooi oppoetsen en polijsten(voor zo ver dat wil), en dan in de blanke lak(hittebestendig natuurlijk)

ik ben verder ook alvast begonnen aan mn project/racer frame. momenteel staat hij er zo bij

komende zaterdag ga ik ff een stang ophalen bij kevinwol(alvast bedankt:thumb) en die er volgende week tussen maken.
                      het is de bedoeling dat hij nog gecoat gaat worden(waarschijnlijk britisch racing”jaguar” green+witte velgen)

sjbtje
                      Bijdrager

:O nice laat je je frame zo staan?? dt je je voorvork lekker schuin zet?? geeft een lekkere racer look:O:P
                        ga zo door;)

hansieb
                        Moderator

Testen zal niet veel opleveren, simo koppeling is totaal niks op ciao of je moet met pully 100 gaan rijden.

Wist nog wel dat AA-t eindelijk na 500meter een beetje op snelheid begon te komen met pully 70 (belgen) en speedengine met Dr evo :lol

Wausie
                          Bijdrager

Kan ik inkomen, heb de toer met een belgenkoppeling en poelie 80 gereden. Dit reed zéér rustig zeg maar, volgens mij heb ik de hele toer maar 2 keer 5 liter hoeven tanken. Gelukkig heeft citta een lichtere vertanding anders was ik helemaal niet weg gekomen.:lol

Docs
                            Topic starter

het frame blijft in zn orriginele staat, mijn las kunsten zijn nou niet van een dermate hoge staat dat ik dat voor elkaar krijg:P

dat van die simo is wel jammer:S ik ga hem toch ff proberen straks(hoezo eigenwijs:D:D), en anders gaat hij direct in de verkoop. wil nog wel een beetje vooruit komen:D:D

niceVespa
                              Bijdrager

ben benieuwd naar je racer;)

GTZ NV

Docs
                                Topic starter

thnx, ik zelf ook:P eerst een ander probleem

gister is mn koppakking er tussen weg geblazen, dus ik denk, ff een pakkingkje vervangen. maar nee hor, ding blijft op die plek lekken 😕 heb 3 nieuwe kop en voetpakkingen geprobeerd, en 4 verchillende koppen maar hij blijft op die plek lekken:? krijg bijna het idee dat mn DR spontaan krom is

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.