Vespa-Ciao.NL
:: Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Cool kleurtje toppie meng!

diac
      Bijdrager

alweer zo’n apart kleurtje! i like:D

Docs
        Topic starter

danku 😀 kleurtje lijkt in het echt wel anders :p is metallic dus lijkt nog beter dan op de foto :p moet nog ff nieuwe bandjes regelen, met een beetje geluk zitten ze er met de 11 steden tour onder 🙂

PoliniCitta
          Bijdrager

Zijn dat die 10-spakers die ik je heb verkocht ofniet?
            Dan zien ze er iig een stuk beter uit nu. Apart kleurtje, mooi man

niceVespa
            Bijdrager

wordt mooi met de 10 spakers 😉

GTZ NV

TimoO_
              Donateur

Knappe ciao! Leuke kleurtjes, alleen dat goud staat me niet zo aan. Het rood en het groen vind ik prachtig!

Docs
                Topic starter

@polinicita, ja dit zijn jou velgen :p

@TimoO_uh, welk groen:? 😀 ik neem aan dat je de velgen bedoelt 😀 die zijn ook metellic goud 😀 mijn camera is echt slecht 😀

n!ck*s

spr mooi en apparte kleur docs911.

Tonni
                    Moderator

Heb je m wel op tijd af voor de toer denk je?
                      Het ziet er allemaal goed uit!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Docs
                      Topic starter

hij rijd gewoon, nu nog met de 5spaaks. het enige wat ik moet doen is nieuwe bandjes om de velgen te zetten, en de velgen om te draaien. dus dat komt allemaal goed:D rijden kan ik sowieso8)

Docs
                        Topic starter

ik vond mijn 53 km/h tegenwind voor de 11 stedentour een beetje weinig, dus ik druk net mn proma er onder. ga ik opeens 60 :S een beetje verschil had ik wel verwacht, maar dit vind ik wel een beetje veel:( ik vrees het ergste voor mn handmade. ben bang dat met mijn saving the handmade actie de pijp een beetje dicht is gelast.

Martijnvanheerde
                          Donateur

Valt toch wel mee joh:pest

Docs
                            Topic starter

is het normaal dat er zo veel verschil in zit? met vario? ik dacht dat een handmade het beter zou moeten doen met een vario:? of heb ik het mis(ik mis de boost van een handmade wel een beetje:D )

cris
                              Donateur

Joww Bart,

ik dacht laat ik nog eens even die perso van jouw bekijken en tot mijn grootste verbazing mocht ik je 10 spaaks bewonderen.

Ze zien er echt nice uit man!! Echt een geniale kleur!
                                Veel succes en plezier op de tour ( kon ik er maar bij zijn)

de groeten eerst maar weer.

ltr

Docs
                                Topic starter

achja, 1 dag thuis van de 11 stedentour en er gaat alweer van alles mis:cry. ik wou mijn proma vervangen voor de handmade.(proma was alla beun dicht gemaakt met: kneedstaal+blik van andre, tairibs van arvid en tuinhekkendraad van tonni:D)

ik de zeikappen er af, begint mn benzinekraan als een gek te lekken :S gelukkig heeft hij dat niet op de tour gedaan. schroefdraad van de moer was helemaal weg. had nog een ander kraantje dus die er onder gezet.

alles weer dicht, handmade er onder. ik hem starten, niks aan het handje. dus ik ga ff rijden, onderin niks aan het handje. komt hij aan bij het middengebied, knalt me daar toch ff boost uit dat blok. voor ik het weet zit ik op mn knieen op de grond en zie ik mn ciao voor me op zen achterwiel nog een paar meter doorrijden :S ik kapot, broek kapot, kenteken houder in 2en :S maarja, brommer heeft verder niks:D alleen stepjes en stuur beschadigd:D

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.