Vespa-Ciao.NL
:: Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Topic starter

Dank u heren 🙂

Vervolgens weer een kleine tegenvallert…. de uitlaat die ik nog had liggen waarvan ik er van uit ging dat hij zou gaan passen blijkt een 23,5 pijp te zijn…. Nog nooit een 23,5 cilinder gehad dus zal uit een verzameling van iemand anders komen.

Dus een nieuwe is onderweg 🙂 dan het spul afmaken 🙂 Het achterlicht is inmiddels al wel zwart en aangesloten.

@Ritze, het zijn “MT Connectors”, kosten geen fluit in china:
      http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__1932__121__Hardware_Accessories-MT_Connectors.html

Docs
      Topic starter

Na maanden (eindelijk) weer eens een update 🙂

Er is en gaat weer van alles gebeuren 8)

Ondertussen had ik ook al een setje RVS voorvorkdemper beugeltjes geplaatst 🙂 Was daarvan vergeten foto’s te maken.

Ben weer overgestapt van vario naar poelie. Dat rijd wat rustiger, vind ik fijner. Stap 1 was de vertanding maar eens verversen en schoonmaken.

Daarbij ook meteen wat nette onderdelen van MOPARTS aangeschaft en die ook meteen geplaatst 🙂

Het klokje ziet er zo weer een stuk netter uit 🙂 Alle pakkingen/keeringen vervangen en natuurlijk verse olie. Ook het magnetische vuldopschroefje geplaatst.

Resultaat na 1 avondje klussen 🙂 van de week even verder.

Nog 1 uitdaging…. de fietstasrekjes passen niet op de Ciao P, maar daar word een oplossing voor gemaakt 🙂

Florian
        Moderator

Ziet er goed uit Bart:thumb

Alleen wel even het driehoekslager omdraaien;)

Docs
          Topic starter

Dankje 😃
            Het driehoekslager is inmiddels al andersom. Zag met het maken van de foto dat hij verkeerd om zat 😜

Vespaatje
            Donateur

Bekende Ciao, nog altijd vind ik dat ie een mooi kleurtje heeft 🙂

Docs
              Topic starter

Het frame begint inmiddels wel wat minder te worden qua coating. Mocht hij ooit echt toe zijn aan een fris laagje dan word hij weer dezelfde kleur. De coater waar ik de vork en spatbord heb laten doen heeft op vrijdag een knutselprojecten coat dag 😀 Toen ik de Ciao kwam brengen lag er nog een complete Puch in onderdelen 😀

VespaAvanti
                Donateur

Leuk om te zien dat Tonni’s ex brommer een nieuw leven krijgt, met eindelijk een frisse coating op de vork, nice man:thumb
                  Hopelijk zien we je snel nog eens op een tourtje;)

Docs
                  Topic starter

Danku :lol Tourtjes zou ik zelf ook wel graag weer willen, maar met deze standaard setup en mijn hele drukke agenda word dat helaas wat lastig de komende tijd.

Docs
                    Topic starter

Heel lang hier niet zo actief geweest, maar er is nog wel van alles gebeurt. Omdat de weg er hier al een tijdje uit ligt gaat de bus niet dus de Ciao is het dagelijks vervoer.

Het plaatje voor:

Doosje vol spul om alles weer netjes te maken. Grotere poelie, andere handvaten+gashandle, nieuwe kabels.

Het lekte een beetje…… Deze keerring was toch al een paar keer vervangen, maar het bleef lekken…

Eindresultaat 🙂

Eind van het jaar denk ik nieuwe bandjes en nog nieuwe zwarte kappen(deze zijn gespoten, beginnen wat lelijk te worden).

speedbuxy
                      Bijdrager

Dame oogt op de foto nog zeer netjes:thumb
                        En mooi voor de Ciao dat de bus verbinding er even uit ligt;)
                        Nou is het met dit weer ook geen straf om op de brom te rijden.

Docs
                        Topic starter

Met dit weer is het inderdaad geen straf. En nu had ik een extra stok achter de deur om hem eindelijk eens helemaal af te maken 😛

De Brandweer
                          Bijdrager

Knapperd hoor deze. =)

Docs
                            Topic starter

Dank 8) Is de oude oranje van Tonni, zelf niet veel aan gedaan 😛

Docs
                              Topic starter

Dank 8) Is de oude oranje van Tonni, zelf niet veel aan gedaan 😛

Javad
                                Donateur

Grappig, hier heb ik ook wel eens op gereden 🙂 Ik weet niet meer wat er toen onder zat ,..een Leo SP dat wel. En het wou aardig rijden..Tonni had dat goed voor elkaar.
                                  Dit is een leuk brommertje, mooi om te zien dat hij goed terecht gekomen is.

<3 Thunderstone
                                  Check mijn perso!
                                15 berichten aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.