Vespa-Ciao.NL
:: Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Topic starter

Nou, JMPB is rap 🙂

De nieuwe onderdelen voor het nieuwe simpele blok gister besteld, en vandaag al in huis 🙂

Wat gaat het worden:
      – Polini Speedengine CP
      – 43mm DR pen 10
      – Piaggio bromkruk pen 10
      – 13/13 Dellorto(danku, VCM bingo :P)
      – Malosssi Red filter
      – Gianelli Mega
      – Simokoppeling
      – Poelie 80

Bij het uitpakken van de SE had ik weer een “WTF!! zucht….” momentje…. Wie het ziet krijgt een geheel verzorgde voetreis naar Groningen. Polini kwaliteit zullen we maar zeggen….

Martino
      Moderator

Ik zie het, maar woon al in Groningen. Krijg ik nu een alternatieve prijs. 🙂

Sowieso raar omdat dit een CP versie betreft. Is er ergens een jaartal in gestampt?
        In ieder geval weer mooie en betrouwbare setup waar je mee gaat rijden. :thumb

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Ik zie niet wat er mis mee zijn? De gaten voor de draden naar buiten en het vierkantje zitten er gewoon.. (dit leek even zo)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Docs
          Topic starter

Alleen zitten de gaten nog gewoon dicht 😉 Maar gelukkig hebben we zelf boren en veilen. Alleen een beetje jammer dat dat nodig is.

@Martino, ik zal even kijken naar een datestamp.

b.baens
            Bijdrager

Had even gezegt dat dat je set-up werd,
              Heb hier nog gloednieuwe se carters + dr evo liggen :con

Word wel een mooie betrouwbare set-up !

Docs
              Topic starter

Lol, bijna praktisch…. Maargoed, zo zijn we er ook 😛 Als het goed is heb jij de RV inmiddels al wel binnen?

Idd, dat was ook de bedoeling. Een aangezien ik in het verleden wel een 10000km met 1 DR cilinder gehaald heb, kan ik met de ritjes die ik tegenwoordig zal maken wel een paar jaar verder met deze setup 😀

hansieb
                Moderator

Huh bart heb je de RV nu alweer verkocht ????? Maarja… op die setup moet wel gewoon een 46mm cilinder, dat hoort gewoon op een speedengine naar mijn mening.

b.baens
                  Bijdrager

@ docs911 jaa het pret pakket is binnen.
                    Morgen even onsteking monteren en mijn puzzel snelgas in elkaar zetten.
                    Succes met jou pret pakket!

Daan777
                    Moderator

Loopt de speedengine al?

Docs
                      Topic starter

Nog geen tijd gehad om hem in elkaar te zetten 😉 Zie hier al hetzelfde probleem als met de RV 😛 😛

Nee, ik moet maandag mn scriptie definitief inleveren. Anders moet ik het na 1 september doen en dan moet ik me opnieuw inschrijven en de langstudeerboete @€3000,- betalen. Dus dat heeft voorrang 😛 Eind week 1 van sept loopt alles 😉

Docs
                        Topic starter

Nou, allereerst moet ik Hans teleurstellen :cry Het wordt toch echt een 43DR. Wrom? Het zit al in elkaar 😛

@Martino, ik heb nergens een datumstamp kunnen vinden.

500
                          Donateur

Zo, bart, dat is een hele schiere foto van je blokje 😮:thumb

Xior
                            Bijdrager

waar heb je dat cilinderkapje gehaald? kan zoiets nergens vinden

Wel vet blokje! :thumb

Docs
                              Topic starter

Bedankt 🙂

@Xior, die verkoopt JMPB gewoon. Ik heb er nog wel 1 liggen, heb er per ongeluk 2 besteld 1… Is voor jou alleen niet zo praktisch qua verzendkosten.

Docs
                                Topic starter

Weer een stapje verder 🙂

Het loopt inmiddels 😀 Nog even 1 of 2 sproeiertjes kleiner en het is perfect 🙂 Had ook geen goeie boegie meer liggen, dus daar even een nieuwe voor regelen voordat ik verder ga met afstellen.

Ook nog een leuk extratje.

Binnenkort even de kappen spuiten en dan is hij toch echt eindelijk klaar 😀

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.