Vespa-Ciao.NL
:: Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

n!ck*s

idd wel wat prijzig, maar je hebt nu ook wel redelijk mooie 14 spakers. zijn echt vette velgjuhs vind ik.

en heb je m’n malossi kopje al binne.

Docs
      Topic starter

ow, sorry, ben ik vergeten te melden:o hij ziet er goed uit:thumb zit er nu onder:thumb en daarbij, ik heb nog een paar blokjes liggen, dus ik heb eigenlijk een complete 2de ciao voor 80eu

Docs
        Topic starter

owja, wrom rijd die van mij dan spontaan na het in elkaar zetten:P en laat je mij jou carters doen:P

Docs
          Topic starter

major update=)
            aangezien ik nu toch 4 dagen vrij ben, heb ik deze dagen omgetoverd tot project dagen. het volgende is de afgelopen 2 dagen gebeurt:

vrijdag: cia helemaal uit elkaar gehaald(wat een werk ehj, ik dacht dat scooters slopen een werk was:S:P), hierna begonnen met het helemaal kaal halen

zaterdag: verder gegaan met het kaal halen(wat een pokke werk:s, maar het resultaat mag er zijn:)) savonds de boel in de eerste grondlak gezet
            doosje verf:p

resultaat dag 2

zondag: eerst ff alle lelijke plekken geplamuurd. in de tijd dat ik moest wachten tot dat droog was heb ik even mn (standaard)blokje met DR onder het andere frame gezet. het frame lichtelijk aangepast omdat het officieel een cp brom is. meteen ff mn vario geprobeert. met veel passe, meten , beetje slijpen en ringetjes is het uiteindelijk gelukt. geniale power=)=) voorbandje komt net niet van de grond=)=) kan niet wachten tot mn geveild DR blokje weer klaar is=).

sorry voor de nog steeds slechte foto’s, maar mn camera is nog minimaal 2 week onderweg:((

Docs
            Topic starter

nou, hier het resultaat van 2 dagen spuiten:P
              het goud:

en het rood:

er is inmiddels nog een blanke lak laag overheen gekomen, dus lijkt nu nog mooier

de velgen en het plastic werk moeten nog. velgen kreeg ik niet op tijd kaal:S en had geen plastic primer meer, dus dat komt komende week. komend weekend hopelijk de boel weer in elkaar zetten:) en de vario afstellen.

jordy
              Bijdrager

ziet er goed uit
                mooi kleuren combinatie;)

Docs
                Topic starter

dankje=) ik ga straks even kijken hoe de blanke lak gelukt is8)

Martijnvanheerde
                  Donateur

Mooi! Maar wat heb je met je uitlaatophanging gedaan?:lol

Docs
                    Topic starter

whaha, ja dat heeft de vorige eigenaar gedaan:S:S die dacht dat het handig was de sleuf ff groter te maken met een flex:S

Bjorn
                      Bijdrager

tsja beetje jammer van dat geflex. maar ziet er verder erg top uit man k kom binnen kort wel ff kijken 😉

.-{2F4OV}-.

Als de kappen erop zitten zie je niks meer van dat geflex:thumb

Vette kleurcombo idd:)

n!ck*s

zkr een vette kleurencombo:lol

wat voor voorvario heb je erop zitte?

500
                            Donateur

hij heeft er nu nog std onder

Docs
                              Topic starter

huh, nej man:P Lars, hoe kom je daar nou bij? 😛 ik heb de eurocilindro er al onder zitten. als ik niet voorover zit, doet hij bijna autowheely : de kleurencombo heb ik trouwens neit zelf verzonnen, komt van cris, zit hier ook ergens verstopt op’t forum 😛

500
                                Donateur

dat is die jongen die zo stoer doet over veiligheid:P

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.