Vespa-Ciao.NL
:: Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Waarom?

Mooi dat je weer lekker bezig bent met de Citta:thumb Wat ik alleen niet begrijp is dat je al vanaf vorig jaar zomer met de Rv aan het klooien bent? Maak het gewoon klaar stel het af en gaan met ie banaan:D

@allen Citta drivers,
      Stop met die wielplaten:! Ik heb het alleenrecht:P

Docs
      Topic starter

Ik ben eind vorig jaar aan mn knie geopereerd 😉 Dus heel lang niks kunnen doen. Inmiddels een opschijf spruitstuk kunnen bemachtigen dus binnenkort “een keer” die er maken met een 19mm carb. Daarom duurt het allemaal wat langer 😛 Het zat er al maanden op, en het liep ook al 😉

Waarom?

Aha dan begrijp ik het:P Ben benieuwd straks naar het eindresultaat:thumb, je hebt iig meer geduld dan ik:D

Docs
          Topic starter

Geduld is niet het probleem, tijd 😀 Ben bezig met afstuderen en heb nog 2 andere tijdrovende hobbys :D:D (scouting/paintball) Doordeweeks weinig tijd omdat ik niet voor 19:00 thuis ben, en sweekends heel vaak overal en nergens.

Als ik de tijd had zat het vanmiddag al allemaal in elkaar :pest 😀

Waarom?

Geduld is niet het probleem, tijd:D Ben bezig met afstuderen en heb nog 2 andere tijdrovende hobbys:D (scouting/paintball)

Scouting…?! Maar dat is toch juist ideaal, kan je de de Rv in mekaar schroeven onder het genot van wat marshmallows aan de stok rond om het kampvuur:haha

Docs
              Topic starter

Das wel makkelijk voor het heetstoken van de carters :pest:D:D

Docs
                Topic starter

Nou, werd net door de coater gebelt, de beugeltjes zijn alweer klaar 😀 morgen maar ff ophalen.

EDIT:

12:05 gebracht, 14:36 klaar 😀 😀 Doen ze snel 😛 Toevallig werd vandaag dezelfde kleur daar gecoat 🙂

Van:

Naar:

cris
                  Donateur

Had je me dat niet effe kunnen melden, dan had ik mijn achterrekje ook effe opnieuw laten doen:P

criminalmindz
                    Donateur

Mooi kleurtje!

Martino
                      Moderator

En nu een juiste avatar van je brommer. Die blauwe Ciao was toch al weer even van eigenaar verwisseld. 😉

Docs
                        Topic starter

Doet hij nog niet. Iets met temporary internet files gok ik zo… Vannochent al aangepast. Zo maar ff de browser cache leeggooien.

EDIT: nu doet hij het wel 🙂

Docs
                          Topic starter

Even een kleine/grote update tussendoor.

HIJ LEEFT!

Ben de afgelopen week bezig geweest om de Citta aan de praat te krijgen. Ik heb mn opschuifcarb+carb+mambraan geruild tegen dezelfde onderdelen maar dan de standaard Malossi.

Tijdens het monteren van alles kwam ik er achter dat ik geen gaskabels meer had voor de choke en het gas, dus dat was een beetje zuur…. Met choke aan en de stationair schroef vol open even gestart met de boormachine, en het leeft 😛 🙂 Nu kan het afstellen beginnen…

Hopelijk lukt alles nog voor de meeting 🙂

Wat nog te doen:
                            – Alles goed monteren en afstellen
                            – Licht fixen(heb universele remhandles gevonden met remsensoren voor €10 inclu verzending op Ebay:))
                            – Kappen spuiten
                            – Overige optische onderdelen plaatsen

En dan kloar 🙂

hansieb
                            Moderator

Goed om te horen 😉 Ben trouwens wel erg benieuwd hoe die gaat lopen !

Florian
                              Moderator

Goed bezig Bart:D
                                Tuurlijk gaat dat lukken voor de meeting:thumb

Ik moet echt de hele Citta nog opbouwen haha + blok in elkaar en afstellen gehehe

Docs
                                Topic starter

We zullen het zien 😛 Eerst even de juistje kabels regelen… 😛

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.