- Dit onderwerp bevat 708 reacties, 89 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 2 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 maart 2009 om 07:43 #438162
@timoO: nee, hij is niet nieuw, de vorige eigenaar heeft hem wel goed onderhouden, of heel weinig mee gereden(of beide:P)
10 maart 2009 om 15:39 #438188update: nou ik heb mn hademade binnen=) de staat is alleen wat minder:cry

de lak is een beetje slecht en er zit wat roest vorming op. zijn er hier meer handmade rijders die mij kunnen vertellen of de deuk die op de laatste 2 foto’s staat er in hoort:? want ik mijn vraagtekens er een beetje bij. als hij er wel bij hoort ga ik hem ff schuren, polijsten en in de blanke lak zetten:D ziet hij er weer als nieuw uit
10 maart 2009 om 15:44 #438189volgens mij hoort het zeker niet
GTZ NV
10 maart 2009 om 15:48 #438190Er hoort daar een deuk te zitten zodat hij niet tegen de band komt, maar bij jou zitten er nog extra deuken:?
11 maart 2009 om 17:12 #438218update: nou, dat waren 2 fijne minuten met mijn handmade :cry hij wou er al moeilzaam onder, maar gelukkig hebben ze daar rubberhamers voor uit gevonden:whistle na 2 min rijden op eens een lading herrie:S
ik weer naar huis rijden uitlaat er onder weg, en jahor een gat:cry

ff schoongemaakt, de hele pijp is neit meer zo best:s vraag me af wat er gebeurt bij het lassen:ehh
11 maart 2009 om 17:18 #438219
sjaak trekhaaksow dat is bale man:| hoeveel heb jij eigelijk voor die pijp betaald als ik vrage mag?
11 maart 2009 om 17:27 #43822065eu, maarja, heb er nog een wel een pens vol werk van om dat ding weer in redelijke staat te krijgen. hij zei dat hij helemaal goed was, en redelijk in de lak zat, maar dat is niet bepaald zo:(( dat hele stuk pijp ziet er slecht uit, en de lak ligt er grotendeels af
11 maart 2009 om 18:21 #438223– voor de whitelist dan;) Jammer van je uitlaat:(
11 maart 2009 om 18:30 #438226Jammer dat ie zo slecht is.. Ziet er uit alsof er al eens een poging tot dichtlassen is gedaan..
Ik denk dat hij wel gelast kan worden (als het mijne was puntte ik m gewoon dicht). Het zal niet het mooiste resultaat geven, met desnoods even een plaatje erover..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...11 maart 2009 om 18:32 #438227jup, zo ff een mailtje sturen, is zn eigen schuld. morge ff vlink het lasapparaat er op los laten:) kijken of het nog te redden is:?
25 maart 2009 om 09:11 #438581na tijden weer een update
allereerst ff de naam van bartusman zuiveren. ik heb de handmade weer gefixed en hij is mij tegemoetgekomen
dus bij deze even een plus voor hem nou is gister mijn ciao aan een terminale aandoening bezweken:cry ik ga nu het volgende doen
ik haal mij kickblok onder de ciao weg. ga mijn standaard elektro blok ff helemaal reviseren(zal wel moeten, want hij ligt uit elkaar:P) druk deze er onder met mijn 50cc cilindertje.ga dan mijn kickblok ff helemaal uit elkaar halen en kijken wat hier nu aan de hand is. ga deze ook meteen helemaal tunen(inlaat 13mm, poorten doortrekken, misschien krukas). als dit ding klaar is(zal wel rond de pasen zijn:whistle) haal ik de ciao helemaal uit elkaar en gaat hij in de lak. hierna weer helemaal in elkaar met het getunede kickblok, handmade en vario
5 april 2009 om 20:09 #438928weer ff een update
heb geprobeert om het kickblok helemaal kalar te krijgen, maar heb een heel klein gaatje in een spoelkanaal gemaakt 🙁 nou wou ik dicht maken met kneedbaar alu, maar dat scheurt steeds door de kracht die er op komt:( ik heb nu maar een andere gewoon elektro blok gereviseerd en daar http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=12651mn DR op gezet. loopt weer als een trein:D de handmade zit hier ook onder. klinkt 100x beter dan de schreeuwende proma. morgen ff testen wat de prestaties zijn.
ik heb vandaag ook een 2de ciao(nouja, frame + meuk) voor 80 euries opgehaald:P

verder zat hier nog een doos met meuk bij

– 13/13
– 65 DR met kras:ehh zonder zuider
– de rest spreekt wel voor zich denk ik:Pdit frame wordt waarschijnlijk gebruikt voor een projectje in de zomer8)
5 april 2009 om 21:51 #438931Vind 80 eu nog wel prijzig voor alleen een frampie met 14 spakers, maarja 🙂 mooi tot een project omvormen.
5 april 2009 om 23:58 #438932Heej Bart
ik zie dat je een 2de ciao erbij hebt gekocht:P NICE
En wat voor project moet dat gaan worden dan?? :PLOL
hahah toch niet wat ik denk dat het moet gaan worden?? is die voor SIMON??:PNou jah jammer dat je getunede carters steeds open scheuren….
Veel succes in ieder geval met alles
6 april 2009 om 09:00 #438934een aantal van de spullen ben ik alweer kwijt, dus ik heb de helft er al weer uit:P
ik heb net ook ff met de handmade gereden. opzich is de top net zo hoog als met de proma(proma 60, handemade 58 ). hij trekt alleen een stuk geleidelijker op, en maakt een stuk minder lawaai
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.