Vespa-Ciao.NL
:: Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niceVespa
    Bijdrager

photoshopje:

zo moet die dan ongeveer worden

GTZ NV

Tom ciao

Omg!
        wel heel erg mooi gesjopt
        alleen ik zou het treeplankje en eventueel de kappen zwart houden 😉

Docs
        Topic starter

dit is wel nice=)
          dit was wel ongeveer het idee ja:thumb

niceVespa
          Bijdrager

thnx all voor mensen die ook zitten te twijfelen over een combo een pm en ik maak hem;)

GTZ NV

Docs
            Topic starter

update: eergister mij veertjes eindelijk binnen gekregen. kon het niet laten om ze er savonds laat direct ff in te drukken:P

gister de boel ff verder in elkaar gezet. de ontsteking uit mn elektronisch blok in mn kickcarter gezet. dit ging met veel pijn en moeite want het schroefdraad in het wiel was een beetje brak, dus bijna mn poulietrekker gesloopt:S. dus ding in de afval bak.

nog een stuk van mn polini kopje geflexd(citta versie, kreeg ik bij mn cilinder voor 5 eu:P) omdat hij tegen de kabelgoot aan kwam.

verder nog een mn frame aangepast voor mn kickstart

resultaat van een ochtendje knutselen:) 43mm dr kickblokje met polini kop:

hierna mn uitlaat erondergehangen maar dat verliep ook niet helemaal lekker, slingerde er over:P
              stuk alu folie er tussen en zat weer muurvast:thumb

rondje gereden en liep in 1x:) ff een nieuw vliegwiel bij Bjorn gehaald.

hierna wou ik mn stepjes weer vervangen door kickstepjes maar het imbusboutje wou niet los, en de sleutel brak af:'(
              dus moet nog ff kijke hoe ik dat ga oplossen, zonder de boel te hoeven slopen

hierna een eindje gereden. ging een tijdje goed, tot ik plots een discutabel plofje hoorde:? hij viel uit en wil niet meer lopen:? morge ff kijken wat dat nou weer was.

morgen meer

Docs
              Topic starter

update: koppakking was lek:con ff een nieuwe geknipt en de boel weer in elkaar gezet. loopt weer als een trein. kickblok is nu ook helemaal klaar. nooit meer aanrennen:D

Docs
                Topic starter

upfate: aangezien ik nog steeds niet naar school hoef ben ik weer een paar dagen wezen sleutelen.

DONDERDAG
                  ik heb eerst ff een andere demper voor mij proma geregeld(thnx to bartusman). mn vorige demper was zo lek als een zeef:P

heb mn proma ff kaalgehaald en in de blanke lak gezet

omdat ik toch bezig was, heb ik mn oude piaggio uitlaatje ook maar ff meegenomen:P hij lag een beetje in een hoekje weg te rotten

verder heb ik een contactslot ingebouwd, aangezien met mn kick de boel door grapjassen zo te starten is. ziet er wel naar uit, ciao uitzetten door de sleutel over te halen:D(binnenkort wel ff een foto)

VRIJDAG
                  ik heb mn vario systeempje(thnx to batty) ook meteen maar ff schoongemaakt, gepolijst en in de blanke lak gezet

omdat ik nog niks te doen had verder heb ik mn zijkappen ook ff in de mat zwarte lak gezet:P had nog 2 bussen staan:P

binnen kort meer, heb nog een handmade(thnx to bartusman) onderweg=) voor bij mn vario setup. ga mn blok ook nog flink tunen voor mn dr

niceVespa
                  Bijdrager

hier is ie dan

photoshopje:

GTZ NV

Daan777
                    Moderator

vind ik wel een beetje tegenvallen (niet de photoshop, de kleur dan heh:P)

niceVespa
                      Bijdrager

XD ok daan777 vind ook dit mooier:

of zo de wielen ook paars doen

GTZ NV

cris
                        Donateur

Joww Bart,

Je bent er goed mee bezig mannnnn.

Credits for you:P

Docs
                          Topic starter

@cris: thnx:D wordt tijd dat jij weer terug komt:P kun je aan je racer beginnen:D

@nicevespa en daan777: vanwaar die photoshops hier?

500
                            Donateur

vanwege mij, ik vroeg ze voor mij aan, maar hij heeft begrepn dat het voor jou was denk ik:P sorry bart en thx nicevepsa

Lars

TimoO_
                              Donateur

docs911 :

holy shit wat een demper! haha. die andere is wel echt mooi :thumb is die nieuw?

niceVespa
                                Bijdrager

foto’s zijn verkeerd gegaan had net gezien dat ze voor lars warenXD

GTZ NV

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.