Vespa-Ciao.NL
:: Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Steven
    Donateur

ben benieuwd :thumb donkergroen/ oranje is een compleet originele combi. ik zit er aan te denken mijn eigen citta ook van een andere kleur ipv zwart te laten voorzien.

hou je ook die gilera design kappen erop als je de nieuwe kleur hebt? ( mocht je ze verkopen PM me dan :P)

Docs
      Topic starter

Wat ik nog helemaal niet had gepost, mijn eurocilindro setje dat ik al een tijdje geleden voor een prikkie op marktplaats op de kop heb weten te tikken 🙂

Mooi gezandstraald door de vorige eigenaar.

Rickieboy
        Donateur

Ziet er leuk uit jong.
          word wel grappig met lc setje.
          wil die van mij ook snel klaar hebben.
          greetz rick

speedbuxy
          Bijdrager

Ook al aan de citta nog even en het kan wel citta forum 2 gaan heten:D
            Maar begrijp je keuze blijven leuke dingen:thumb
            Wel bij toertjes genoeg gereedschap meenemen want dit toer jaar hebben de citta,s het ene pech geval naar het andere.
            Misshien zelfs wel verstandig om dit jaar toertjes te vermijden:D

Steven
            Donateur

speedbuxy, zonder uit de hoogte te doen, mijn citta heeft geen moment moeilijk gedaan tijdens de olle grieze tour he 😉

Docs
              Topic starter

@Rick, Thnx

Nounou, lekker positief weer André 😀 ik ben nog nooit met brak spul op een toer geweest (*kuch* *kuch*, iets met proma:con) Ik ga mijn ciao denk ik blijven gebruiken voor toertjes. En de citta op tijd klaar krijgen voor de uitlatentest wordt nog een hel 😀

hansieb
                Moderator

@docs911
                  FF mierenneuken VCT09 of ZZT08? :lol

@Speedbuxy
                  Alles kan kapot buxy, misschien loopt de boel bij jou ook eens kapot.

speedbuxy
                  Bijdrager

hansieb :
                    @Speedbuxy
                    Alles kan kapot buxy, misschien loopt de boel bij jou ook eens kapot.

Je kan aan m,n zins opbouw toch ook wel zien dat ik dat sarcasties bedoel:con
                    Alsof een frame ervoor zorg of iets stuk gaat.
                    Was gewoon puur toeval maar wel erg leuk om citta bezitters mee te pesten:D

Docs
                    Topic starter

hansieb :
                      @docs911
                      FF mierenneuken VCT09 of ZZT08? :lol

11 stedentour 😀 met tailribtuning 😛

Docs
                      Topic starter

Zo, gister avond weer even aan het klussen geweest. Heb inmiddels alle onderdelen voor de Citta binnen. Meteen maar even alles in elkaar gedrukt. Heb een Puch koplamp er op gezet, deze vind ik persoonlijk mooier staan dan zo’n vierkante.

Koplampje

Huidige beun staat. Binnenkort alles ff naar de coater 🙂

Verder heb ik even gekeken wat ik moet doen om de voetrem die ik laatst gekocht heb te kunnen plaatsen. Aangezien ik wel een zijstandaard wil, moet ik deze verbouwen omdat de bus voor de voetrem op dezelfde plek komt. Dit aanpassen is niet zo spannend, houd alleen maar in dat ik 2 plaatjes aan de standaard moet lassen. Moet alleen wel even goed uitmeten hoe dat precies moet komen, anders werkt het straks niet. En er moet een gat in een zijkap voor de veer.

Zijstandaard

Rembeugeltje

Hoe het moet komen. Moet dus een beugeltje maken waardoor de veer boven de kap langs gaat.

Dit past dus ook nog niet helemaal. Hier gaan we nog wat voor maken.

Verder nog nieuwe wasmachine veren voor de Ciao. De originele die er op zaten waren inmiddels dood. Met deze nieuwe veren rijd het straks weer een beetje stabieler hoop ik 🙂 Ik moet sowieso de vork verwisselen, want bij de laatste val is die mooi krom gegaan :o.

De linker alvast even mooi opgepoetst.

Steven
                        Donateur

hey Bart, goed bezig met de Citta! laat je alleen het frame of ook de brug coaten? en waar heb je zo’n si zijstander vandaan? die zoek ik al tijden.

groeten

Docs
                          Topic starter

@Steven. Dankjewel 🙂 Ik ga alles laten coaten, ook de brug;)

Die standaard heb ik ergens van internet geplukt, was de aller aller laatste(was heel blij dat ik deze gevonden had :))

ronreniers
                            Bijdrager

mooi opgepoetst die wasmachinedemper.;)

die citta ziet er trouwens goed uit. (heb sinds gister ook een citta).

Docs
                              Topic starter

Ondanks dat de Ciao te koop staat, gaan we nog gewoon vrolijk verder. Heb inmiddels de wasmachine dempers geplaatst. Ook heb ik de voorvork vervangen, want die was toch wel behoorlijk krom gaan staan bij de laatste val. Alles staat nu weer mooi recht 🙂

Inmiddels heeft mn moeder ook mijn witte zadel voor de Citta klaar 🙂 We gaan gewoon rustig door, zo komt het vanzelf een keer klaar 😛

Docs
                                Topic starter

Nou, de kochel is door de kerk. De “ironman” Ciao is weg :cry :cry. Hij maakt samen met een andere brom Ciao plaatst voor iets nieuws :). Binnenkort meer hier over 😉

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 709)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.