Vespa-Ciao.NL
:: dipje in het optrekken citta

Home Forums Techniek Opvoeren dipje in het optrekken citta

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pepko
    Donateur

afstelling

El Citta
      Donateur

Shaker :

citta89 :
        Ik zou eens kijken naar een andere uitlaat. Normaal gesproken heeft een proma cc geen dip maar zoals ik jouw verhaal lees dan lijkt het me vreemd als de overbrenging dit probleem gaat oplossen.

lijkt me heeel sterk. moet er al iets van een deuk ofzo inzitten en zelfs dan denk ik dat die kans erg klein is.

Zo zie je maar weer Shaker;)

Mooi dat het nu verholpen is Camiel! Theorie geeft niet altijd garantie tot succes. Het is al vaak genoemd maar elke setup is weer anders. Het blijft met deze hobby altijd proberen, aanpassen en nog eens proberen. Misschien dat je het probleem met je overbrenging ook had kunnen verhelpen icm de Proma cc. Blijkt dat de badsnake nu iig beter past bij het blok/overbrenging enz.

Shaker
        Bijdrager

citta89 :

Shaker :

citta89 :
          Ik zou eens kijken naar een andere uitlaat. Normaal gesproken heeft een proma cc geen dip maar zoals ik jouw verhaal lees dan lijkt het me vreemd als de overbrenging dit probleem gaat oplossen.

lijkt me heeel sterk. moet er al iets van een deuk ofzo inzitten en zelfs dan denk ik dat die kans erg klein is.

Zo zie je maar weer Shaker;)

Mooi dat het nu verholpen is Camiel! Theorie geeft niet altijd garantie tot succes. Het is al vaak genoemd maar elke setup is weer anders. Het blijft met deze hobby altijd proberen, aanpassen en nog eens proberen. Misschien dat je het probleem met je overbrenging ook had kunnen verhelpen icm de Proma cc. Blijkt dat de badsnake nu iig beter past bij het blok/overbrenging enz.

dan ligt het waarschijnlijk nog niet aan de proma cc zelf. Eerder aan de afstelling die net niet perfect is geweest wat het bij de badsnake in dit geval wel is. Maargoed ben blij dat het eindelijk is opgelost 😛

Martino
          Moderator

Ik gok dat je Proma CC van binnen niet de mooiste meer is geweest en daardoor minder presteerd als de bad snake.

lupomob
            Topic starter

De cc is niet nieuw idd maar aan het uiterljjk te zien niet zo heek vaak gebruikt.
              Hij roest nagenoeg niet en de lak is zelfs nog wel netjes.

Nu doet alleen het volgende nog even zich voor.

Tijdens de boost slaat hij zoals het klinkt 2 keer een vonkje over…morgen maar weer eens de cp’s chekken.

En nog maar een grotere sproeier kwam er net achter dat aks ik een flink stukje volgas heb gereden de bougie wel weer wat ligt is.
              Achteraf mischien mijn eigen schuld want ik heb er net een wat warmere bougie jngedraait.

Lekker aan de knutsel blijven zeg maar

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.