Home › Forums › Perso’s › Collecties › Dino's perso
- Dit onderwerp bevat 264 reacties, 48 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 7 maanden geleden door super bravo..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 oktober 2014 om 19:54 #495463
Lennaert :
Nick050 :
Mooi spul ja,hoe kom je nou weer aan dat zadelhoes 😀
Rode Ciao is ook mooi
Zijn zo nu en dan nog te vinden op 2e hands sites of als je goed zoekt te bestellen op andere. Tevens leverbaar in het geel blauw en mintgroen.
Roodzadelhoes heb ik ook:DHeb ff gezocht en ik kwam een site tegen met idd deze kleuren,ziet er leuk uit,Zat ook een kappenset voor Ciao tussen in het groen plastic,heb ik ook nog nooit eerder gezien,Helaas was niks meer leverbaar.
30 oktober 2014 om 19:55 #495464DinoH :
Nick050 :
Mooi spul ja,hoe kom je nou weer aan dat zadelhoes 😀
Rode Ciao is ook mooi
Thanks Nick!
Die rode zadelhoes komt uit de zelfde winkel als de andere onderdelen. Ik heb er zo’n 2,50 voor betaald.Naaper hehe nee hoor,maar dat is niet veel
3 november 2014 om 18:23 #495483Thanks voor de reacties!
De oranje Ciao is inmiddels af. Alleen moeten er nog trappers op maar dat komt nog wel. Ook zoek ik ook nog de linker zijkap. Dus wie heeft die nog liggen voor mij?

Ook ben ik bezig geweest met de rode Ciao. Deze word namelijk zaterdag weg gebracht dus hij moest compleet gestript worden.

Hier al half gesloopt 😀
Op de achtergrond zie je ook de oranje en de mix met de SE.

Vroeger was die dus oranje. Hij is helaas best netjes gespoten maar met sommige delen er nog op. Zoals de kabelgoot. Helaas maar het is zo, nu word die toch gespoten

Hier ligt alles bij elkaar. Moet alleen nog de trappers en de bussen verwijderen.
Stay Tuned..
4 november 2014 om 15:11 #495484Is die rode origineel net zo oranje als die andere oranje? Er is ook nog een soort tussenkleur oranjerood, op de foto hieronder zie van een VC oldtimertour zie je: Rood (ciao 1), Oranjerood (ciao 2) en Oranje (ciao 3).
4 november 2014 om 16:08 #495485Ciao1968 :
Is die rode origineel net zo oranje als die andere oranje? Er is ook nog een soort tussenkleur oranjerood, op de foto hieronder zie van een VC oldtimertour zie je: Rood (ciao 1), Oranjerood (ciao 2) en Oranje (ciao 3).
De rode Ciao is origineel de kleur van de oranje Ciao. Dus Ciao 3. Maar ik twijfel nu toch wel omdat het lijkt dat de oude 19′ van Jelle toch wel weer een tikkeltje lichter is. Rood/oranje is die zeker niet. Heb hem eens langs de Boxer gezet en dat is toch weer heel anders. Of is de boxer nou rood.. Lastiglastig
1 december 2014 om 22:04 #495596Een koude en bewolkte dag..
Paar dingetjes aan de Citta gedaan.
Even op marktplaats kijken, en jahoor een groene oldtimer 🙂
Gebeld en kon haar ’s avonds ophalen.
Eindelijk, een zusje voor mijn andere groene!Morgen proberen lopend te maken. Heeft sinds 1989 op zolder gestaan en is in topconditie

Zoals jullie zijn gewent, een lekkere vage avond foto 8)
Morgen goede foto’s
Dino
1 december 2014 om 22:57 #495597Zag hem ook staan, maar er werd niet op mijn mailtje terug gereageerd…
Ben blij dat hij naar iemand hier op het forum is gegaan.1 december 2014 om 23:19 #495598had ‘m ook gezien, leuke Ciao ! Ben wel benieuwd wat voor Vespa kleur dit nou is, je ziet deze kleur wel in Nederland en in Duitsland maar heb ‘m nog niet in Italië gezien.
2 december 2014 om 20:24 #495600@ Jelle, ik bel altijd eerst als er een telefoon nummer bij staat. Ben je altijd eerder dan met de mail.
@ Ciao1968, het is idd een apparte kleur. Ik heb er al 1 in deze kleur, vandaar dat ik er graag 1 bij wilde hebbe.——–
Foto in het daglicht:

Heb een paar kansen gewaagd, maar er is niet echt een lekkere vonk. Volgende keer haal ik het blok eronder uit.
4 december 2014 om 18:47 #495608Netjes Dino
effe goed poetsen dat ding en naar het RDW:D12 januari 2015 om 20:52 #495781Goedenavond,
Heb deze tijd niet heel veel gedaan. Wel een complete Citta opgebouwd en gespoten.
Hij is gewoon std met een top one uitlaat.

Best netjes maar wel simpele combinatie, hij is niet van mij maar in opdracht opgeknapt.
Mijn laatste aanwinsten:
Malossi multivar
Malossi ReedValve carterset
Simonini 100cc kleincarter
DR racekrukas
ZGAN 1:10,75 vario achterklok
1 werkplaatsboek van alle types vespa, en 2 onderdelenboeken met alle onderdelen en artikelnummers.

Ook heb ik (eindelijk) de snelbinders die ooit op mijn groene Ciao zaten gekocht. Weet niet of ze origineel waren maar ze waren maar 1,50 per setje.
Je ziet ook een mooie originele piaggio km teller 🙂Grt Dino
15 januari 2015 om 14:22 #495783Die cross bandjes staan hem goed
10 februari 2015 om 23:26 #495913Leuk dat werkplaatshandboek Dino! Van welk jaar is die?
10 februari 2015 om 23:49 #495914OOO van die werkplaats boeken wil ik wel een digitale kopie 😛
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi11 februari 2015 om 14:08 #495916lightlord :
OOO van die werkplaats boeken wil ik wel een digitale kopie 😛Haha, misschien dat ik ze ooit eens laat inscannen, zitten toch ruim 80 pagina’s in!
Ciao1968 :
Leuk dat werkplaatshandboek Dino! Van welk jaar is die?Ik gok rond 1985.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.