Vespa-Ciao.NL
:: Dino's perso

Home Forums Perso’s Collecties Dino's perso

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 265)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Nick050
    Bijdrager

Lennaert :

Nick050 :
      Mooi spul ja,hoe kom je nou weer aan dat zadelhoes 😀
      Rode Ciao is ook mooi :thumb

Zijn zo nu en dan nog te vinden op 2e hands sites of als je goed zoekt te bestellen op andere. Tevens leverbaar in het geel blauw en mintgroen.

Roodzadelhoes heb ik ook:DHeb ff gezocht en ik kwam een site tegen met idd deze kleuren,ziet er leuk uit,Zat ook een kappenset voor Ciao tussen in het groen plastic,heb ik ook nog nooit eerder gezien,Helaas was niks meer leverbaar.

Nick050
      Bijdrager

DinoH :

Nick050 :
        Mooi spul ja,hoe kom je nou weer aan dat zadelhoes 😀
        Rode Ciao is ook mooi :thumb

Thanks Nick!
        Die rode zadelhoes komt uit de zelfde winkel als de andere onderdelen. Ik heb er zo’n 2,50 voor betaald.

Naaper hehe nee hoor,maar dat is niet veel :thumb

DinoH
        Topic starter

Thanks voor de reacties!

De oranje Ciao is inmiddels af. Alleen moeten er nog trappers op maar dat komt nog wel. Ook zoek ik ook nog de linker zijkap. Dus wie heeft die nog liggen voor mij?

Ook ben ik bezig geweest met de rode Ciao. Deze word namelijk zaterdag weg gebracht dus hij moest compleet gestript worden.

Hier al half gesloopt 😀
          Op de achtergrond zie je ook de oranje en de mix met de SE.

Vroeger was die dus oranje. Hij is helaas best netjes gespoten maar met sommige delen er nog op. Zoals de kabelgoot. Helaas maar het is zo, nu word die toch gespoten :thumb

Hier ligt alles bij elkaar. Moet alleen nog de trappers en de bussen verwijderen.

Stay Tuned..

Ciao1968
          Bijdrager

Is die rode origineel net zo oranje als die andere oranje? Er is ook nog een soort tussenkleur oranjerood, op de foto hieronder zie van een VC oldtimertour zie je: Rood (ciao 1), Oranjerood (ciao 2) en Oranje (ciao 3).

DinoH
            Topic starter

Ciao1968 :
              Is die rode origineel net zo oranje als die andere oranje? Er is ook nog een soort tussenkleur oranjerood, op de foto hieronder zie van een VC oldtimertour zie je: Rood (ciao 1), Oranjerood (ciao 2) en Oranje (ciao 3).

De rode Ciao is origineel de kleur van de oranje Ciao. Dus Ciao 3. Maar ik twijfel nu toch wel omdat het lijkt dat de oude 19′ van Jelle toch wel weer een tikkeltje lichter is. Rood/oranje is die zeker niet. Heb hem eens langs de Boxer gezet en dat is toch weer heel anders. Of is de boxer nou rood.. Lastiglastig

DinoH
              Topic starter

Een koude en bewolkte dag..
                Paar dingetjes aan de Citta gedaan.
                Even op marktplaats kijken, en jahoor een groene oldtimer 🙂
                Gebeld en kon haar ’s avonds ophalen.
                Eindelijk, een zusje voor mijn andere groene!

Morgen proberen lopend te maken. Heeft sinds 1989 op zolder gestaan en is in topconditie :thumb

Zoals jullie zijn gewent, een lekkere vage avond foto 8)

Morgen goede foto’s

Dino

Jelle
                Moderator

Zag hem ook staan, maar er werd niet op mijn mailtje terug gereageerd…
                  Ben blij dat hij naar iemand hier op het forum is gegaan.

Ciao1968
                  Bijdrager

had ‘m ook gezien, leuke Ciao ! Ben wel benieuwd wat voor Vespa kleur dit nou is, je ziet deze kleur wel in Nederland en in Duitsland maar heb ‘m nog niet in Italië gezien.

DinoH
                    Topic starter

@ Jelle, ik bel altijd eerst als er een telefoon nummer bij staat. Ben je altijd eerder dan met de mail.
                      @ Ciao1968, het is idd een apparte kleur. Ik heb er al 1 in deze kleur, vandaar dat ik er graag 1 bij wilde hebbe.

——–

Foto in het daglicht:

Heb een paar kansen gewaagd, maar er is niet echt een lekkere vonk. Volgende keer haal ik het blok eronder uit.

Bas23
                      Bijdrager

Netjes Dino:thumb effe goed poetsen dat ding en naar het RDW:D

DinoH
                        Topic starter

Goedenavond,

Heb deze tijd niet heel veel gedaan. Wel een complete Citta opgebouwd en gespoten.
                          Hij is gewoon std met een top one uitlaat.

Best netjes maar wel simpele combinatie, hij is niet van mij maar in opdracht opgeknapt.

Mijn laatste aanwinsten:

Malossi multivar
                          Malossi ReedValve carterset
                          Simonini 100cc kleincarter
                          DR racekrukas
                          ZGAN 1:10,75 vario achterklok
                          1 werkplaatsboek van alle types vespa, en 2 onderdelenboeken met alle onderdelen en artikelnummers.

Ook heb ik (eindelijk) de snelbinders die ooit op mijn groene Ciao zaten gekocht. Weet niet of ze origineel waren maar ze waren maar 1,50 per setje.
                          Je ziet ook een mooie originele piaggio km teller 🙂

Grt Dino

speedbuxy
                          Bijdrager

Die cross bandjes staan hem goed:thumb

Ciao1968
                            Bijdrager

Leuk dat werkplaatshandboek Dino! Van welk jaar is die?

lightlord
                              Donateur

OOO van die werkplaats boeken wil ik wel een digitale kopie 😛

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                                Lightlord's Dizzy/Gypsi

DinoH
                                Topic starter

lightlord :
                                  OOO van die werkplaats boeken wil ik wel een digitale kopie 😛

Haha, misschien dat ik ze ooit eens laat inscannen, zitten toch ruim 80 pagina’s in!

Ciao1968 :
                                  Leuk dat werkplaatshandboek Dino! Van welk jaar is die?

Ik gok rond 1985.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 265)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.