Vespa-Ciao.NL
:: dimibravo’s superbravo

Home Forums Perso’s Projecten dimibravo’s superbravo

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dimibravo
    Topic starter

heb spaakvelgjes van een ciao gekregen van een vriend voor men verjaardag 😀
      wel wat roest op dus schrobbe maar ofwel ga ik ze matzwart maken maar daar ben ik nog niet uit eigelijk :p
      foto’s binnekort!

dimibravo
      Topic starter

spaakvelgjes gemonteerd 😀 moeten nog wel zwart gespoten worden 🙂 nu ben ik nog op zoek naar een compleet blokje!!! wie kan me helpen, maar wel hier ergens in de buurt van turnhout (belgie)

DinoH
        Donateur

Waarom heb je hem niet netjes origineel gemaakt??

dimibravo
          Topic starter

omdat ik hem niet orgineel wil hebben uiteraard :p bedoeling is om het een beetje te mixen tussen, cross en sprinter.. maar heb nog veeeel werk vooraleer die compleet clean en naar men zin is 🙂

dimibravo
            Topic starter

zo staat hij der nu bij 🙂

het donkerdere blauw blijft hetzelfde maar de velgen worden metallic grijs en de rest iets licht blauw achtig of zwart daar ben ik eigelijk nog niet echt volledig uit :p

beunhaaz
              Bijdrager

als je echt cross sprint wilt, haal je die afschuwelijke koplamp eraf (of zet hem er tussen) en achter of laag of hoog (hoog cros, laag sprint) maar niet zo. En bij sprint je voorvork ietsjes verlagen. Dan hangt die laag bij de grond wat ik persoonlijk erg mooi vind

dimibravo
                Topic starter

ja die lamp komt nog lager te hangen :p ietsje boven het voorspatbord. en de achterkant heb je gelijk maar das omdat ik de verkeerde veren had besteld, dus als ik geld heb bestel ik de juiste en dan gaat et er wel beter uitzien 🙂

dimibravo
                  Topic starter

updateje 🙂 niet letten op het achterlicht want ik wacht gewoon nog op een lampje, daarom hangt er even fietslicht op :p
                    en de voorlamp wordt ook anders, ben nog aant wachten op koplamporen 🙂 oja en de zijkap die je ziet moet ook nog beter gefixt worden..

maar hij heeft wel een nieuw kleurtje gekregen 🙂

cris
                    Donateur

Mooi kleuren man. Ik vind hem er vet uitzien.
                      Succes nog even met de verdere aanpassingen.

Jonny10
                      Bijdrager

Niiice, Ik ben altijd een fan van zulke kleuren icm met matte zwart! :thumb

dimibravo
                        Topic starter

Jonny10 :
                          Niiice, Ik ben altijd een fan van zulke kleuren icm met matte zwart! :thumb

het is eigelijk wel niet mat hoor, maar zie je ni goed op camera, maar het is ook weer niet superblinkend eerder iets tussen in 🙂 het groene blinkt wel echt hard maar op de foto valt et nog mee

dankjeeeeeeeee!

dimibravo
                          Topic starter

brommer is tekoop zoals hij op de laatste foto staat!

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.