:: Dikkere Carb’s werken die (goed)?
-

Jelle89
dat laatste wat je zegt klopt niet..met een andere uitlaat ga je wel iets harder, maar opvoeren heeft een grote en een kleine betekenis.:p..
JackyBijdrager
Jelle89 :
dat laatste wat je zegt klopt niet..met een andere uitlaat ga je wel iets harder, maar opvoeren heeft een grote en een kleine betekenis.:p..
Uitsluitingen
In een aantal gevallen wordt bij een ongeval beslist niet uitgekeerd. Dit is indien de bestuurder geen geldig bromfiets certificaat heeft, bij alcohol of drugsgebruik, niet dragen van een helm, indien de brommer is opgevoerd of indien uiteraard de verzekeringspremie niet is voldaan.
Tis natuurlijk wat je onder opvoeren verstaat.. maar de verzekering moet betalen dus die zal veel onder opvoeren verstaan! Ze betaald natuurlijk liever niet uit dan wel. Maar 50 snel of 70cc maakt volgens mij echt geen bal uit! En over die 0,7 kw.. nog nooit gehoord!

Jelle89
ik denk van wel, want het is al zo geweest dat ze het blokje gingen naakijken van een jongen die was aangereden, hij had eerst 80cc erop, die dag iemand aangereden, dag erna ’s morgens andere cilinder 50cc erop gezet en mensen zijn het toen ook nog komen controleren wat hij erop had liggen, hij heeft uiteindelijk neits hoeven te betalen, maar hij eheft wel weer geluk gehad, want als ze diezelfde dag nog geweest waren had ie peg gehad, want dan moest ie zelf alles betalen, maar denk niet dat 50snel iets uitmaakt..is gewoon 38.4 boring..
en ik denk eerder dat ze iets zullen doen met die o.7 kw..
als je 0,7 hebt met kenteken ben je niet illegaal bezig.
met plaatje mag je maar 0.6.
dus, als ik al een grotere sproeier inbouw betaald de verzekering mij niks uit?
ik denk dat ze daar de kw regel voor gebruiken. je mag 0,6 als je erover bent is die opgevoerd.
:booseen scooter die 65 loopt en standaard is (met 0.6kw) krijgt bij ongeval gewoon uitbetaald? ik op mijn vespa met 0.4kw krijg bij niet uitbetaald terwijl ik maar 50km/u haal..:boos
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.