:: digitale teller op citta
-
alles kan, maar je citta werkt op 6v wisselspanning, en die km teller op 12v gelijkspanning, dus dat word m iig nie, je kan kijken voor een omvormertje ertussen, maar dat kost je weer extra, je zou als alternatief kunnen kijken voor een fiets km tellertje.
@chrisnl de teller heb ik hier nog splinternieuw liggen , vandaar 😛
ma dacht dan zoiezo aan een batterij pack of zo 😉
zou kunnen maar weet niet hoeveel stroom dat tellertje verbruiken zal. zitten wel zat functies op iig 🙂
je kan het proberen, met een modelbouw accupack, zijn meestal wel krachtig genoeg, en dan kijken hoelang je ermee kan doen, stel dat je hem elke week zou moeten opladen is dat best te doen.
en het is geen dagelijkse brommer , maar nu vroeg ik me nog af of ik deze functies wel aan kon sluiten zoals toerenteller , tempratuur meter enz:?
ik weet niet of het kastje 2-takt ondersteund? temperatuur zal wel gaan mits je een sensor hebt.
klijne omvormer kopen bij de elec zaak van 6 naar 12 volt en die aansluiten op je licht spoel
ritzeBijdrager
ney jong verbruikt net niks.:o
heeft een lcd schermpje met een verlichting, moet je op de doos kijke wat het verbruik is (A) ampere of watt kan ook.
fietse tellertje heeft dan wel geen licht maar die gaat wel 2 jaar mee met een klein batterijtje.
en een R/C accu pack heeft toch wel genoeg capaciteit. maar die zijn meestal 9.6 volt ofzo.
of je pakt 2 van 6v en doet die serie schakelen, dan hebbie ook 12volt.
en de toerenteller is als het goed is een kabeltje die je om je boegie kabel doet wikkelen.
dat werkt op pulsen daar zit iets in wat dat kan voelen.
en ja temp meter zal wel voor vloeistof gekoelde apparaten zijn lijkt me.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.