Vespa-Ciao.NL
:: Diac’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten Diac’s ciao

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 180)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rebel

gvd jij was ut dus

k wou die ook halen ma hij zei is al verkocht
      k bood uhm zelfs 150 ma deed ie niet 🙁

in maaseik was da

diac
      Topic starter

ow is het een SP? 😛
        ook goed hoor, boeit me niet zoveel.
        ga hem binnenkort eens opknappen 😛
        en idd, 125 is geen geld.

edit: ja dat was idd in maaseik.
        sorry man, maarja ik was toch wat eerder denk ik 😛
        toen die hoorde dat vario in nederland rond de 100 euro kost begonnen zijn oren te flapperen 😛

G-no
        Donateur

nice, diac:) ik ga binnenkort ook een bravo kopen als mn nieuwe project:D

pier
          Bijdrager

diac :
            ow is het een SP? 😛
            ook goed hoor, boeit me niet zoveel.
            ga hem binnenkort eens opknappen 😛
            en idd, 125 is geen geld.

edit: ja dat was idd in maaseik.
            sorry man, maarja ik was toch wat eerder denk ik 😛
            toen die hoorde dat vario in nederland rond de 100 euro kost begonnen zijn oren te flapperen 😛

indd een koopje voor dat geld 🙂 alleen ben je niet echt een handelaartje zo te horen……..
            slaapende honden moet je niet wakker maken.:!

diac
            Topic starter

zeker wel pier, vond het gewoon lachen had het gezegt nadat ik de brommer al in de bus had geladen.
              prijs was ook al lang afgesproken van te voren op msn, dus:P

@ G-no, het is niet echt een project, maar ik ben wel van plan het motorische gedeelte piek fijn in orde te krijgen.
              het frame zal waarschijnlijk helemaal afgeragt worden op de crossbaan ofso, maar eerst kijken of ik die voorvork in me ciao krijg:P
              en ja, de vario gaat natuurlijk op me ciao:rules
              komt natuurlijk wel nog een racevario onder 😉

VespaAvanti
              Donateur

Hey Diac
                Durf je wel die voor mijn neus weg te roven:boos
                Ik had 125 euro geboden op zijn advertentie en mocht hem komen halen, maar ben dus te laat, shit.:boos
                Veel plezier ermee:pest
                Je snapt wel dat ik het jammer vindt he:lol

diac
                Topic starter

ja, dat snap ik zeker hoor.
                  zeer leuk ding als opknappertje, het blokje is piekfijn in orde, heeft alleen een grote schoonmaakbeurt nodig..
                  net zoals alle andere onderdelen:con
                  kijk, als hij zegt voor 125euro mag je hem komen halen dan kom ik meteen 😛
                  was ook niet ver voor mij dus..
                  maarja, sorry sorry, volgende keer ietsjes sneller zijn met ophalen?:! (tip)

pier
                  Bijdrager

diac :
                    zeker wel pier, vond het gewoon lachen had het gezegt nadat ik de brommer al in de bus had geladen.
                    prijs was ook al lang afgesproken van te voren op msn, dus:P

@ G-no, het is niet echt een project, maar ik ben wel van plan het motorische gedeelte piek fijn in orde te krijgen.
                    het frame zal waarschijnlijk helemaal afgeragt worden op de crossbaan ofso, maar eerst kijken of ik die voorvork in me ciao krijg:P
                    en ja, de vario gaat natuurlijk op me ciao:rules
                    komt natuurlijk wel nog een racevario onder 😉

kan wel horen dat jij niet de slimste thuis bent… kun je het je miss voorstellen dat hij vriendjes kennisen enz heeft die ook een bravo hebben met kickstart? dan snap je natuurlijk wel dat die t nu ook weten dat het spul geld waard is en dat het niet meer voor een appel en eitje verkocht wordt! lache man:con

reiniero
                    Bijdrager

ja is idd niet erg slim maar ja moet ie allemaal zelf weten;):? wel nice ding mooie setup voor weinig geld…

diac
                      Topic starter

inderdaad erg lachen, het interesseerd hem toch geen hol, hij heeft zijn rijbewijs en is nu bezig met karts..
                        en doe niet zo geirriteerd man.. relax?
                        en niet de slimste? kan je niet oordelen jong..
                        als het goed is kan je me niet horen op dit forum..
                        en jah, inderdaad ben niet de slimste thuis, das nog altijd me vader.

nu weer ontopic en stoppen mijn perso te vervuilen?
                        anders doe je maar effe een pm sturen..

LeMoN
                        Bijdrager

heel erg mooie aanwinst! Voor die prijs, man man man, even mooi opknappen en het spul wat je niet meer wilt hebben door verkopen :D! Ik weet niet of je die SP weg doet in de staat die hij nu is, want dan ben ik wel geintresseerd 😉 Kwil hem zelf dan wel opknappen, vindk wel leuk :D!

diac
                          Topic starter

hehe LeMoN, ik doe daar een vriend van mij een plezier mee 😉
                            en deze uitlaat is voor mij een experiment met opknappen 😛
                            demper is niet echt goed meer, daar doe ik een andere op..

diac
                            Topic starter

zo, net effe de cilinder van me bravo afgehaald, die jongen zei dat er een 70cc polini onder zat maar er zat dus een in perfecte staat verkerende DR evo onder.
                              enigste minpunt is dat er een nieuwe flens op gelast is geworden, maar daar merk je niks van.

wat het vreemde is dat op die citta 43mm kop “AR Affaere” of zowat op stond..
                              is dit bij jullie bekend? ken het merk hele maal niet.

nouja, zal ook eens een keer wat fotootjes posten als het blok eronderuit ligt, daar heb ik dit weekend niet echt tijd meer voor.

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

AR is polini kopie, gewoon goeie kwaliteit hoor 🙂 het is ook maar een kopje he 😉

leuk dat er een 70dr op zat, 70polini was natuurlijk leuker geweest (denk ik)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

Loek
                                Bijdrager

Echt een vette Bravo! Ik en een vriend van me hebben nog een Bravo vork (een goeie!) nodig voor de 80cc polini Bravo. Als je die niet meer nodig hebt raggen we wel ff naar Bocholtz :thumb

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 180)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.