- Dit onderwerp bevat 179 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 7 maanden geleden door diac.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 november 2007 om 14:36 #425626
Rebelgvd jij was ut dus
k wou die ook halen ma hij zei is al verkocht
k bood uhm zelfs 150 ma deed ie niet 🙁in maaseik was da
22 november 2007 om 14:36 #425627ow is het een SP? 😛
ook goed hoor, boeit me niet zoveel.
ga hem binnenkort eens opknappen 😛
en idd, 125 is geen geld.edit: ja dat was idd in maaseik.
sorry man, maarja ik was toch wat eerder denk ik 😛
toen die hoorde dat vario in nederland rond de 100 euro kost begonnen zijn oren te flapperen 😛22 november 2007 om 15:18 #425628nice, diac:) ik ga binnenkort ook een bravo kopen als mn nieuwe project:D
22 november 2007 om 16:15 #425631diac :
ow is het een SP? 😛
ook goed hoor, boeit me niet zoveel.
ga hem binnenkort eens opknappen 😛
en idd, 125 is geen geld.edit: ja dat was idd in maaseik.
sorry man, maarja ik was toch wat eerder denk ik 😛
toen die hoorde dat vario in nederland rond de 100 euro kost begonnen zijn oren te flapperen 😛indd een koopje voor dat geld 🙂 alleen ben je niet echt een handelaartje zo te horen……..
slaapende honden moet je niet wakker maken.:!22 november 2007 om 16:30 #425632zeker wel pier, vond het gewoon lachen had het gezegt nadat ik de brommer al in de bus had geladen.
prijs was ook al lang afgesproken van te voren op msn, dus:P@ G-no, het is niet echt een project, maar ik ben wel van plan het motorische gedeelte piek fijn in orde te krijgen.
het frame zal waarschijnlijk helemaal afgeragt worden op de crossbaan ofso, maar eerst kijken of ik die voorvork in me ciao krijg:P
en ja, de vario gaat natuurlijk op me ciao:rules
komt natuurlijk wel nog een racevario onder 😉22 november 2007 om 16:33 #425633Hey Diac
Durf je wel die voor mijn neus weg te roven:boos
Ik had 125 euro geboden op zijn advertentie en mocht hem komen halen, maar ben dus te laat, shit.:boos
Veel plezier ermee:pest
Je snapt wel dat ik het jammer vindt he:lol22 november 2007 om 16:50 #425634ja, dat snap ik zeker hoor.
zeer leuk ding als opknappertje, het blokje is piekfijn in orde, heeft alleen een grote schoonmaakbeurt nodig..
net zoals alle andere onderdelen:con
kijk, als hij zegt voor 125euro mag je hem komen halen dan kom ik meteen 😛
was ook niet ver voor mij dus..
maarja, sorry sorry, volgende keer ietsjes sneller zijn met ophalen?:! (tip)22 november 2007 om 17:21 #425636diac :
zeker wel pier, vond het gewoon lachen had het gezegt nadat ik de brommer al in de bus had geladen.
prijs was ook al lang afgesproken van te voren op msn, dus:P@ G-no, het is niet echt een project, maar ik ben wel van plan het motorische gedeelte piek fijn in orde te krijgen.
het frame zal waarschijnlijk helemaal afgeragt worden op de crossbaan ofso, maar eerst kijken of ik die voorvork in me ciao krijg:P
en ja, de vario gaat natuurlijk op me ciao:rules
komt natuurlijk wel nog een racevario onder 😉kan wel horen dat jij niet de slimste thuis bent… kun je het je miss voorstellen dat hij vriendjes kennisen enz heeft die ook een bravo hebben met kickstart? dan snap je natuurlijk wel dat die t nu ook weten dat het spul geld waard is en dat het niet meer voor een appel en eitje verkocht wordt! lache man:con
22 november 2007 om 17:39 #425637ja is idd niet erg slim maar ja moet ie allemaal zelf weten;):? wel nice ding mooie setup voor weinig geld…
22 november 2007 om 17:41 #425638inderdaad erg lachen, het interesseerd hem toch geen hol, hij heeft zijn rijbewijs en is nu bezig met karts..
en doe niet zo geirriteerd man.. relax?
en niet de slimste? kan je niet oordelen jong..
als het goed is kan je me niet horen op dit forum..
en jah, inderdaad ben niet de slimste thuis, das nog altijd me vader.nu weer ontopic en stoppen mijn perso te vervuilen?
anders doe je maar effe een pm sturen..22 november 2007 om 18:25 #425642heel erg mooie aanwinst! Voor die prijs, man man man, even mooi opknappen en het spul wat je niet meer wilt hebben door verkopen :D! Ik weet niet of je die SP weg doet in de staat die hij nu is, want dan ben ik wel geintresseerd 😉 Kwil hem zelf dan wel opknappen, vindk wel leuk :D!
22 november 2007 om 20:01 #425643hehe LeMoN, ik doe daar een vriend van mij een plezier mee 😉
en deze uitlaat is voor mij een experiment met opknappen 😛
demper is niet echt goed meer, daar doe ik een andere op..23 november 2007 om 20:59 #425673zo, net effe de cilinder van me bravo afgehaald, die jongen zei dat er een 70cc polini onder zat maar er zat dus een in perfecte staat verkerende DR evo onder.
enigste minpunt is dat er een nieuwe flens op gelast is geworden, maar daar merk je niks van.wat het vreemde is dat op die citta 43mm kop “AR Affaere” of zowat op stond..
is dit bij jullie bekend? ken het merk hele maal niet.nouja, zal ook eens een keer wat fotootjes posten als het blok eronderuit ligt, daar heb ik dit weekend niet echt tijd meer voor.
23 november 2007 om 21:02 #425674AR is polini kopie, gewoon goeie kwaliteit hoor 🙂 het is ook maar een kopje he 😉
leuk dat er een 70dr op zat, 70polini was natuurlijk leuker geweest (denk ik)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel25 november 2007 om 10:01 #425724Echt een vette Bravo! Ik en een vriend van me hebben nog een Bravo vork (een goeie!) nodig voor de 80cc polini Bravo. Als je die niet meer nodig hebt raggen we wel ff naar Bocholtz

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.