Vespa-Ciao.NL
:: Diac’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten Diac’s ciao

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 180)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

mooi werk, lekkere power zo’n cilindertje 😉 verschil zal je echt gaan merken

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

diac
      Topic starter

ik heb zeer slecht nieuws, ik heb met monteren een zuigerveer gebroken..
        echt zo stom van me. ik had de zuiger hoe die nog in de cilinder zat gemonteerd, dus ik heb de zuiger niet uit de cilinder gehad, toen had ik de cilinder een kleine slag gedraaid zodat die mooi over de blokbouten heen kon schuiven is me toen een zuigerveer klem komen te zitten tussen dat gat van de cilinderhemd. dus ik probeer hem erop te duwen zonder dat ik het zag en opeens, knak, zuigerveer over…
        dus nu moet ik eerst morgen nieuwe zuigerveren gaan halen..
        zullen ze toch wel niet hebben, dus kan ik weer wachten..!!

diac
        Topic starter

hier zijn dan de foto’s (nu ik toch niks kan doen :()

hansieb
          Moderator

Jmpb ff mail sturen in envelope kloar is kees 🙂

Ken gebeuren

diac
            Topic starter

is dit al eens vaker voorgekomen dat een zuigerveer zich in een cilinder vastzet?
              want ik vond de uiteindes van de zuigerveren erg kort bij de opening in het cilinderhmd zitten..

barry
              Donateur

Je wil echt niet weten hoe jammer ik dit vind.Er zijn natuurlijk grote gaten & op een smal stukje gaan de uiteinden van de zuigerveer.
                Vervang ze allebij & werk ze even af naar een speling van 0,3mm bijvoorbeeld.

diac
                Topic starter

een tijdje niks meer van me laten horen, maargoed.
                  de 80cc is gemonteerd met suc6, ben er alleen achter gekomen dat mijn lichtspoel niet werkt en ook dat mijn contactpunten dood zijn.
                  morgen effe een lichtspoel halen en dan effe alles een beetje qua ontsteking reviseren.

ook is mijn leo Handmade verkocht voor een zeer mooi bedrag van 86.20 incl.
                  voor dit geld heb ik de Proma Gun van Herr Flick gekocht die onderweg is!

ben benieuwd!

reiniero
                  Bijdrager

holy shit geak 86,20 incl voor een focking HM:P egt te ziek maar ja super voor je;) en nice man een proma gun… moet het ook lekkah doen op je 80cc’tje.

succes ermee eh jonge;):D

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

succes met de gun 😉 , mooie gele brommer trouwens 8)

Tonni: ik heb het hele topic doorgezocht, maar kan nergens een mooie gele brommer vinden??😀

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

diac
                      Topic starter

@ reiniero: das idd meer dan ik ooit verwacht had, en dan bedenken dat ik hem bijna voor 55 incl. verkocht had 😛

@ Herr Flick: zal zeker lukken, alleen kijken hoe ik aan zo een veertje kom, of kan jij me die stiekem leveren? xD

barry
                        Donateur

Het word echt eens tijd dat je me’n polini eens tot leven brengt.Heb je trouwens een foto van me’n mooie gepolijste zuiger???
                          En ik vind die brommer toch op een snottebel lijken hoor.:pest =).

En met die Gun zijn autowheelies niet zeldzaam,dus pas maar op.

TimoO_
                          Donateur

diac :
                            is dit al eens vaker voorgekomen dat een zuigerveer zich in een cilinder vastzet?
                            want ik vond de uiteindes van de zuigerveren erg kort bij de opening in het cilinderhmd zitten..

ik heb het al eens gehad bij een gloednieuwe 70cc DR voor op Fox. gelukkig had ik hem nog goed kunnen duwen, maar wel een gekloot.

mooi uitlaatje gekocht :thumb. veel succes ermee.

diac
                            Topic starter

[FILMPJE]

zo, effe een filmpje gemaakt hoe het nou zit met die proma gun en mijn 80cc speedengine 😛

http://youtube.com/watch?v=xO5b6sydhig

hoor wel sinds een paar uur geleden een beetje geratel in de cilinder, niet echt hard ofso, dit had ik ook met mijn malossi, is dat normaal ofso? 😛

.-{2F4OV}-.

Nice:thumb

Volgende keer iets beter filmen;) Van een afstandje.. dat je ook ziet hoe hard hij optrekt.

diac
                                Topic starter

ik maak nog eens een filmpje on board 😉
                                  maar dat doe ik pas als de uitlaat er eens fatsoenlijk onder zit 😛

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 180)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.