- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door TheCauwie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 augustus 2017 om 12:43 #284758
Een goedendag allen! Na veel gebruik te hebben gemaakt van dit forum, wil ik graag laten zien waar jullie mij bij geholpen hebben. Het begon allemaal een week of wat geleden, de behoefte naar een tweede mogelijkheid tot gemotoriseerd vervoer deed zich voor. Nu begrijpen we allemaal dat een tweede vierwieler niet goedkoop is en de afstanden zijn het niet waard.
Zelf heb ik de de brommer nooit eerder een kans gegeven, de brullende stukken plastic van de klasgenoten destijds deden mij niet zo veel. Nu ik een goedkope oplossing nodig had kwamen deze brullers toch wel weer in de picture. Wat doe je er aan.
Ik heb er dus geen verstand van, dat vooropgesteld. Een maat van me vond via internet een Ciao en dit leek hem precies wat ik zocht! Tja, met spatborden die als bladerdeeg in je handen wegkruimen en ducttape dat hier als oplossing geboden is was de eerste ontmoeten niet veel exotisch. Desalniettemin, dit zou het wel worden!
Hier staat hij dan ook diezelfde ochtend mooi in het zonnetje in de tuin..

Na een aantal weken trouwe dienst begin in problemen te krijgen met de achterband, wat doe je hier aan nu hij lek is! Ik had geen idee, ik vond een brommergarage in de buurt en voor niet al te veel weer de reparatie een feit. Een volgende lekke band lag echter op de loer en voor ik het door had stond ik weer. Wat nu, niet weer naar de garage.. zo blijft ie kosten. Gelukkig vond ik dit forum en zelf de band vervangen bleek zo lastig nog niet. Met plezier demonteerde ik het zooitje en zat het met een uurtje weer in elkaar. Niet gek dacht ik zo.
De vakantie breekt aan en het roest begint een puntje van irritatie te worden, dit hoeft toch niet dacht ik. Hoe moeilijk kan het zijn. Nou, met het forum er naast is het prima te doen!