:: deps op orgineel carter.
-
hey mijn vraag is als ik de carters aanpas op de inlaat van de deps cilinder (ik heb het dan over de 43mm gietijzer)
zou dit mogelijk zijn?
mvg Noellke
ja is zeker mogelijk. De inlaat moet je uitboren naar 13mm, ook de poorten van de cilinder moet je doortrekken in het carter.
Dit zal best hard lopen, al zul je er niet zoveel uitkrijgen als uit het reedvalve carter met deze cilinder
diacBijdrager
het is idd mogelijk, maar ik zou eerst nog even rustig op de site kijken;)
offtopic; wat is het eigenlijk voor rare cilinder?
hij gebruikt totaal de standaard spoelers niet ofwat?:S

Tom ciao
Ja idd..
heb je nog nooit een deps gezien?
Hij heeft één grote spoelpoort op een andere plaats ipv de 2 standaard spoelers, zoals je ziet op de foto
LowieBijdrager
is idd. mogelijk. de oude spoelpoorten kan je voor de carterdruk ook nog opvullen.
in mijn perso staat er ook een foto van.
in mijn signature staat een link.
/
diacBijdrager
ik weet wel dat het een deps is, maar is me nooit opgevallen dat de standaard spoelers er niet inzitten.
he welke uitlaat zou hier het goed op doen? een polini sp zou dit een beetje moeten lukken of zeggen jullie iets anders/
ahahahaha bne je lekker laat mee Diac 😛 dat is één van de meest typische dingen aan de deps, dat hij maar 1 spoelkanaal heeft en voor de rest allemaal blind.
@ Noellke: een berekende uitlaat zal natuurlijk het beste werken. een polini SP zal het misschien wel goed doen ja, of een van de simonini’s, of proma circuit, of je fabrizi? in ieder geval, als je een uitlaat erop zet (zucht) meteen omlassen naar 27mm! stukken beter.
ok maar op mijn deps zit gewoon een 22mm flens,, kun je bij jmpb een 27mm voor krijgen?
LowieBijdrager
ja, >KLIK HIER<
En bij de Malossi Too Bad 27mm zit hij standaard bij
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.