Vespa-Ciao.NL
:: Dennisje Vespa SI

Home Forums Perso’s Projecten Dennisje Vespa SI

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dennisje
    Topic starter

Beste,

Ik ben al heel lang niet meer op vespa ciao geweest.
      Maar ik ben maar weer terug aan mijn hobby begonnen.
      Ik heb een vespa SI een 2 zitter. Alleen ik vindt hem langzaam aan geen pit meer hebben.
      Dus ik kwam op het idee om een 100cc Kartmotor te monteren.
      deze motoren hebben meer acceleratie en power dan een simonini engine.
      Het zal een hele klus worden maar ik heb al heel wat in mijn hoofd zitten.
      Ga niet vragen hoe en wat just enjoy the story met wat ik allemaal van plan ben.
      Foto’s volgen nog.

Groetjes Dennis

misterd11
      Bijdrager

nice, e zijn wel italieanen die dit geprobeerd hebben, maar ik heb nooit een filmpje gezien, dus ik ben zeer benieuwd naar je project, succes:thumb

Ik zal wel het spruitstuk aanpassen zodat je blok, als een origineel blok kan pas maken tussen je brug.

Martino
        Moderator

Hier een voorbeeldje van een filmpje met soortgelijke motor.

Ik ben benieuwd hoe je dit technisch allemaal voor elkaar gaat krijgen. Succes en met de power zal het zeker wel goed gaan zitten. Welk type en merk kart blok heb je voor ogen?

dennisje
          Topic starter

Ligt eraan ik heb een raketje 85cc of een s60 100cc op me oog ieder even krachtig alleen de s69 heeft dus 100cc maar wss word het een raketje ROTAX dus en tussen de brug word geen enkel probleem spruitstuk fabriceer ik zelf wel op een freesbank. ik laat zsm nog wat horen ben er zelf ook heel erg benieuwd naar en super filmpje btw zoiets wil ik dus ook alleen krachtiger

Martino
            Moderator

Er is meer hoor, deze klinkt vooral lekker.

dennisje
              Topic starter

Dankje Vanuit dat filmpje is mijn idee dus gekomen.
                Ik wil een zo min mogelijk opvallende brommer hebben met een kartmotor.
                dit voor politie en ik namelijk nogal veel rij.
                ik ben zelf monteur en heb altijd alles binnen handbereik en heb genoeg ideen.
                miss maak ik een eigen brug speciaal voor deze motor.
                Maar 1 ding is zeker hij haalt minimaal de 100
                Ik had altijd een wallaroo die 120 reed en ik mis die snelheid toch wel.
                en waarschijnlijk ik weet het eigenlijk wel zeker komt er ook schijfremmen op dit ivm de snelheid.
                ik vertrouwde de wallaroo altijd op de remblokjes maar een SI is toch een pak minder rem kracht.
                maar jullie horen nog van mij! ga morgen op vakantie Groetjes!

Mvg Dennis

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.