Vespa-Ciao.NL
:: decompressie simonini

Home Forums Algemeen Oude topics decompressie simonini

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Topic starter

heeft er iemand een idee hoe een decompressor moet zitten van een 100cc simoniniblok & ook hoe de kabel er aan moet??????Misschien een detail-foto zou niet slecht zijn.

Dennis500
      Bijdrager

Ik kan wel even een paar detail-foto’s maken. Maar ik heb dus echt geen verstand van computers
        Heb dus geen idee hoe ik de foto’s hier op de site kan zetten.

Als je mij even een pm stuurt met jou e mail adres dan mail ik de foto’s naar jou toe.

mvg Dennis.

ps. heb jij het oude blok ( met 3 cilinder tapeinden) of het nieuwe blok (met 4 tapeinden)?
        Van het nieuwe blok weet ik namelijk niet hoe de decompressor gemonteerd zit.

erwinko
        Bijdrager

mail ze maar naar erwin_koopman_8@hotmail.com dan zet ik ze er even voor je op 🙂

erwinko
          Bijdrager

zo, eindelijk. 🙂

ik kon ze alleen opslaan als bitmap. die pakt mijn album niet en imageshack was na 5 minuten nog niet klaar met 1 foto!
            dus met paint omgezet, resized en geupload :lol

maar dan heb je ook wat 😀

barry
            Topic starter

de ene pech na de andere.Nu ontbreekt de veer ook.Had al beter een nieuwe gekocht.

barry
              Topic starter

ok;ik heb nu de veer ook,maar als ik de veer aan de klep monteer krijg ik hem er niet meer ingeschroefd.
                Heeft iemand de juiste volgorde,voor het monteren van de decompressieklep voor een 100cc simonini-motor????

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.