Vespa-Ciao.NL
:: De ”Zweet je bruin” TOUR!

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De ”Zweet je bruin” TOUR!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Topic starter

Beste vespafreaks!
      Na de KouKleum Tour hadden tvmierlo en ik gelijk al het idee om in de zomer weer een Tour te organiseren.
      Vandaar bij deze de zomerse variant van de KouKleumTour, de Zweet je bruin Tour!:D
      Deze naam geeft natuurlijk al aan dat we op lekker warm zomerweer hopen8)

Dit hele gebeuren gaat plaatsvinden op de volgende datum:

Zondag 5 Juli, verzamelen tussen half 11 en half 12, 12 uur starten.

We beginnen bij tvmierlo thuis, daar kunnen we vooraf nog ff wat lullen in zijn zeer relaxte feesthok:D
      Er zal zeer waarschijnlijk ook ee pauze volgen tussendoor op deze locatie.
      En na aloop gaan we natuurlijk samen met de leifhebbers friet halen om het vervolgens weer te nuttigen bij tvmierlo thuis=) (deze keer ruimen we de zooi wel op)

DEFINITIEVE lijst rijders:

1- vespaAvanti
      2- tvmierlo
      3- OrangeCiao
      4- >>kruin-ritsjerd<< 5- danny_hendrikx 6- jan-willem 7- Mike 8- Ewous 9- Batty 10- Remco Meer info over de route enz staat in de post hieronder:thumb

tvmierlo
      Donateur

hier komt de route en eventueel andere informatie mbt de route en de tour

een paar dingen voor de duidelijkheid:
        -zorg ervoor dat je brommer in nette staat is, zodat er weinig kans is dat je brommer defect raakt. Zorg ook voor wat gereedschap, een jerrycan/fles met benzine, 2-takt olie, een lunchpakketje? en eventueel wat onderdelen.
        -gedraag je aub netjes tijdens de tour en bij ons in de loods.
        -Om 21.00 uur wil ik dat iedereen hier weg is. Dit ivm de proefwerkweek die ik nog heb op de maandag en de dinsdag na de tour.
        -de organisatie is niet aansprakelijk voor enig ongeval, verlies oid. Dus alles op eigen risico

het adres:

dorpstraat 125
        5595cg Leende

informatie staat in de plaatjes

Stephan en ik hadden het plan om de tour anders aan te pakken dan men gewend is.
        Ons idee is om 1 basisroute te hebben. Deze doen we 100% zeker rijden, of er moeten zoveel problemen zijn dat we heel erg vaak stil staan en deze route in zullen moeten korten. Deze route zal rond de 70km zijn. Dus ongeveer 10km langer dan de route van de koukleumtoer. Als alles volgens plan verloopt hebben we dan een pauze bij ons in de loods. En als we dan nog zin hebben dan kunnen we nog een andere route rijden. Zo zijn we flexibel en hoeven we ons niet te haasten. Na de toer is er nog de mogelijk voor degenen die interesse hebben om hier friet te eten. Borden en bestek kan hier geleend worden, dus kunnen we gewoon met een paar man een aantal zakken friet+snacks halen. De kosten bepalen we tijdens/voor het bestellen.

Ik heb vandaag even een route gemaakt die ongeveer 67km lang is. Maar een andere route is zo gemaakt. Ik zet hem op de gps en we kunnen gaan.

klik hier voor de route(nog niet definitief, maar als voorstel)
        http://www.routeyou.com/route/view/122782/route-toer.nl

n!ck*s

ik ben er ook bij als ik mijn ciao dan nog heb!! dus zet me nog maar niet op de definitieve lijst!

en heb je al een route uitgezet ofzo?? of komt dat later?

tvmierlo
          Donateur

route moet nog uitgezet worden

SpeedDemon
            Bijdrager

Wauw, eentje dichtbij. Ik had graag op de “wil wel maar weet niet of ie kan” lijst willen staan.

Ik moet nl nog ff een blokje bouwen en weten wanneer de kennedymars is vanuit someren….

n!ck*s

BTW, nu ik speedemon het zie zeggen van de kennedeymars val ik definitief af. ik ga dus niet mee.
                want dan ga ik lekker drinke en dan heb ik gen zin om smorgens vroeg op te staan. jammer maar helaas maar ik ben er dus niet bij:(

Svennoow
                Bijdrager

Even kijken wie er nog meer mee gaat. Misschien rij ik ook wel mee :thumb

ivovanzon
                  Bijdrager

Helaas, mijn citta loopt nog niet jammer gnoeg, anders ging ik mee..

jan-willem
                    Bijdrager

count me in 😉

Daan777
                      Moderator

Jaa jaa!
                        Ik kom ook graag!
                        Moet nog even kijken hoe ik daar moet komen dan.

goedguus
                        Bijdrager

had wel leuk gevonden keertje te komen maar ga naar ground zero dus wordt hem niet

TimoO_
                          Donateur

Ben er bijna zeker bij. Moet nog even kijken maar meld me maar aan 😀

OrangeCiao
                            Donateur

:Dik ben ok zekker aanwezig

VespaAvanti
                              Topic starter

Svennoow: Oke, laat tijdig maar wat weten, dan zet ik je in de lijst;)

jan-willem: Ik zet je op de definitieve lijst:thumb

Daan777: Daan, ik zet je op de lijst:D

TimoO_: Je staat er ook bij:thumb

OrangeCiao: Jordy, ik wist al dat je mee ging, duh!:pest:P

speedbuxy
                                Bijdrager

Is voor mij nu helaas te ver weg:( maar als ik volgend jaar het roze papiertje/kaartje eindelijks eens heb dan ben ik ook zeker van de partij:thumb
                                  Alvast mooi, lekker, warm, top weer toegewenst:thumb8)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.