- Dit onderwerp bevat 341 reacties, 76 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 september 2011 om 08:03 #281980
ninocross :
Hey EPI,Is een proma lowboy niet iets voor je ciao?
Moet je maar ff kijken bij Tuning en dan bij Uitlaten.
De prestaties bij mij zijn super goed.Nou ninocross, ik vind die best mooi maar ik wil eigenlijk zo min mogelijk chrome op mijn Ciao..
Ik zou graag een Faco twin monteren, maar ik ben er niet zeker van of die past.
Ik heb al in de gaten dat het niet zo makkelijk wordt om een geschikte uitlaat te vinden in combinatie met het kick blok.
We zullen zien.. Het moet okk nog een beetje bij mijn ontwerp passen..21 september 2011 om 17:12 #281988
! Joor !een proma lowboy is niet chroom, de faco juist wel.
een proma lowboy heb ik nog wel voor je, 1tje zonder deuken.21 september 2011 om 19:48 #281989De prestaties van ee LowBoy zijn best goed vooral met die setup van jou.
En ik denk dat hij makkelijk op jou brommer past met je kickstart enzoFear the rollerbank21 september 2011 om 19:48 #281990Komt wel goed EPI!;)
Fear the rollerbank22 september 2011 om 10:58 #281991Hmmm de Lowboy is best wel mooi. en die heb je ook in twin uitvoevring zag ik:con
Dat maakt de zoektcht en keuze nog makkelijker..;)
Als er nog meer mensen zijn die een goeie tip hebben voor een mooie uitlaat die past icm de kiickstart schijf dan lees ik dat graag!5 oktober 2011 om 19:01 #281762Wanneer weer eens een nieuwe updata EPI?
Fear the rollerbank5 oktober 2011 om 19:19 #282104Nou je bent mij net vijf min uten voor ninocross..
Kom tie dan he:Net pakketje uitgepakt.. van !JOOR! binnen gekregen
Een opknap uitlaatje maar wel het type wat ik zocht..
Als ik hem netjes opgeknapt krijg dan komt ie er zeker onder!

Hij is er slecht aan toe..
Maar ja.. als je iets bijzonders wil dan moet je er iets voor over hebben..
Het plan is als volgt:
Eerst passen.. Als hij past icm kickstart-tantwiel en jiffy dan is het voorste deel ok
Als hij niet past dan zal ik de voorste pijpdelen moeten vervangen door een gebogen deel.
Dan ga ik in overleg met mijn lasser denk ik de dempertjes verwijderen,
een pijpje er aan laten lassen.
En dan op een paar centimeters uitstekende pijp van 22mm twee mooie (nieuwe) losse dempertjes monteren.
Dan hoop ik dat mijn straler met chemisch ontlakken alle chrome kan verwijderen.
Mijn uitdeuker zonder spuiten de zicht deukjes wil/kan verwijderen..
Dan de hele zaak opfrissen en opknappen zoals meerdere hier op het forum ook al gedaan hebben..
Dan moet het een enorm mooi resultaat geven en prachtig in mijn ontwerp passen 😉5 oktober 2011 om 19:24 #282105Potverdorie wat ben jij snel:P
Mooie uitlaat man:D wil ik ook wel onder mijn nieuwe Si:D
Frame al gespoten of niet?Fear the rollerbank5 oktober 2011 om 19:32 #282106ga je zelf ook nog iets aan die uitlaat doen?
het lijkt wel of je alles gaat laten doen.5 oktober 2011 om 19:32 #282107ninocross :
Potverdorie wat ben jij snel:PMooie uitlaat man:D wil ik ook wel onder mijn nieuwe Si:D
Frame al gespoten of niet?Nou een lowboy is anders ook nix mis mee:D
Voordat mijn frame gespoten is zijn we wel een paar maandjes verder hoor..
Ik houd hier alles bij..
Ik heb nog heel wat plannen..
Eerst heel de brommer afwerken.
dwz de dichte wielkasten maken en voor een deel laten maken..
Het zadel monteerbaar laten maken..
Dan moeten we nog stralen en ontlakken..
Dan schuren/plamuren -> en dat een keer of drie
Dan kan er pas gespoten gaan worden..
Dan komt het leuke werk.. OPBOUWEN
Dus houd het hier nog maar even in de gaten..GOED WERK HEEFT TIJD NODIG!!
5 oktober 2011 om 19:34 #282108haha moet je mijn nieuwe perso maar eens bekijken wat ik net heb gekocht:P daar zit ook wat werk aan…:P
Fear the rollerbank9 oktober 2011 om 10:35 #282109Vandaag even gekeken of de dubbele uitlaat past..
Hij past dus niet in combinatie met een jiffy.:boos
Dit komt omdat de pijp buitenlangs loopt.
Dit is ivm de kickstarter wel weer fijn..
Dus ik weet nog niet goed wat ik er mee aan moet..
Misschien moet ik hem maar weer verkopen..:?
Wat vinden jullie?

Oh ja.. hij komt ook nog tegen mijn achterste koppeling aan:?

9 oktober 2011 om 10:39 #282124uitlaat verkopen, en zelf 1 lassen, of laten lassen
9 oktober 2011 om 12:36 #282125Ik zou ‘m gewoon verbouwen. Er vanuitgaande dat je ‘m toch zwart oid gaat spuiten en de prestaties ondergeschikt zijn aan de looks…
9 oktober 2011 om 15:27 #282127hmm… klote dat ie niet past.
maar wat ik zou doen is die uitlaat na laten bouwen naar je eigen wensen.
ik zelf zou hem gewoon recht laten lopen dan heb je nergens last van.
en het ziet er dan ook minder ”crosser” uit meer harley look
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.