- Dit onderwerp bevat 341 reacties, 76 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 september 2011 om 12:59 #281938
polini country kan dan wel mooi zijn de prestaties zijn slechter dan slecht. Heb hem gehad en als je ergens je geld niet aan moet verspillen is het die pijp wel. Zijn genoeg andere pijpjes die t leuk doen en er mooi uitzien maar ieder zijn keus he 😉
13 september 2011 om 13:27 #281939Shaker :
polini country kan dan wel mooi zijn de prestaties zijn slechter dan slecht. Heb hem gehad en als je ergens je geld niet aan moet verspillen is het die pijp wel. Zijn genoeg andere pijpjes die t leuk doen en er mooi uitzien maar ieder zijn keus he 😉Tsja ik heb dat al vaker gehoord/gelezen.
Kun je me uitleggen wat er zo slecht is aan de prestaties en welke set up je toen mee reed?
Ik zal dadelijk de volgende set up hebben:
Origineel Belgisch kick (49,28cm³) met 13/13, origineel Belgische vario met origineel Belgische achterklok.
Als ik daar een Polini Country op schroef dan kan dat toch nooit bagger zijn?
Ik Heb een snor Ciao en mijn streven is een max snelheid van 50-60km/h met zo ideaal mogelijke trekkracht.
De setup liep op de Bravo ook gewoon 55km/h met een Cito+ toen ik hem getest heb in Belgie (zonder 13/13 maar met 12/12)13 september 2011 om 14:18 #281767Ik heb ook nog een faco twinner liggen als je dat interesseerd.
13 september 2011 om 14:21 #281920yttrium :
Ik heb ook nog een faco twinner liggen als je dat ingteresseerd.Foto!
13 september 2011 om 14:35 #28174613 september 2011 om 14:59 #28174813 september 2011 om 18:45 #281940Ik zie dat je een juiste keuze heb gemaakt kwa uitlaat.

Zal hem zeker goed staat!16 september 2011 om 20:17 #281944Update-je
eigenlijk alleen maar het stuur gemonteerd maar ff een picdumpje van de huidige status.. enjoy!

17 september 2011 om 07:26 #281945Zo krijg je al een beetje een plaatje. Ik ben benieuwd hoe je de spatborden gaat maken.
Heb je die dubbele Faco al? Die gaat hem goed staan denk ik.<3 Thunderstone
Check mijn perso!17 september 2011 om 08:01 #281946Javad :
Zo krijg je al een beetje een plaatje. Ik ben benieuwd hoe je de spatborden gaat maken.
Heb je die dubbele Faco al? Die gaat hem goed staan denk ik.Ja, ik dach ik rijd hem ff buiten voor de foto..:D
Helaas Yittrium kan de twinner niet vinden in zijn loods..:?
17 september 2011 om 08:49 #281947Ik ga vandaag of morgen nog een keer kijken.
Maar omdat ik mijn baan verloren ben heb ik het vrij druk op het moment.17 september 2011 om 10:15 #281949yttrium :
Ik ga vandaag of morgen nog een keer kijken.
Maar omdat ik mijn baan verloren ben heb ik het vrij druk op het moment.Oei! dat is zuur! en belangrijker dan een hobby :'(
Als je wil kan ik je morgen wel ff komen helpen zoeken.
Ik weet niet wat voor werk je zoekt, ik heb een vrij groot netwerk in de omgeving.
Miss kan ik je tippen..;)17 september 2011 om 11:40 #281950nieuw werk kan wel even wacht omdat er eerst nog wat juridische stappen ondernomen gaan worden i.v.m. het sociaal plan wat ik heb gekregen.
Maar helpen is niet nodig vandaag zijn er al wat jongens aanwezig die me helpen.17 september 2011 om 14:02 #281942yttrium :
nieuw werk kan wel even wacht omdat er eerst nog wat juridische stappen ondernomen gaan worden i.v.m. het sociaal plan wat ik heb gekregen.
Maar helpen is niet nodig vandaag zijn er al wat jongens aanwezig die me helpen.OK. nou suc6 met werk dan

Als de Faco boven water is dan hoor ik het graag, je hebt mijn nummer!:D18 september 2011 om 20:12 #281954Update
Vanavond heb ik samen met Jan (mijn schoonvader)
Aan het frame gewerkt.
We hebben hem passend gemaakt op het kickblok.
Ik zal aan de hand van de foto’s wat uitleg geven wat we gedaan hebben:
Jan had een idee om het frame wat uitmekaar te drukken.
Met twee plaatjes een buisje twee draadeindjes en een moer:

Toen de uitsparingen aangepast.
Blokje erin en weer eruit.
Dit is een foto tijdens de bewerking:

Daarna het blokje gemonteerd.
Een messing busje tussen het blok en het frame geplaatst,
om de afstand te behouden:!

Je kunt zien dat ik nog een aanpassing moet doen om de kickstartschijf passend te maken.
En dan nog ff uitvogelen hoe dat gaat passen met een uitlaat:?

Ook nog even uitgevogeld hoe de vario er op moest:

Daar hoorde dus nog een dikke ring of een busje tussen.
Ik heb hem uiteindelijk gelukkig teruggevonden dus die is compleet.=)

Dit waren de foto’s voor vandaag.;)Ik zal morgen nog even een verhaaltje schrijven over een tegenslag die ik had.
En een don’t waar iedereen van kan leren..:con -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.