Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa Ciao van EPI (Outlaw-Cruiser)

Home Forums Perso’s Projecten De Vespa Ciao van EPI (Outlaw-Cruiser)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 342)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

beun_ciao
    Bijdrager

je kunt het beste wat proberen met verschillende standen waarin je het blok erin hangt. Ik heb nu ook een oude ciao met een kickblok erin, en na wat gekloot paste hij er wel in. En ik heb nogwel niks geslepen aangezien ik het blok er maar tijdelijk in heb en de kickstart er niet op heb.

luukelbo
      Bijdrager

kick blok tussen een oud frame hangen is soms best een gekloot, maar op een bepaalde manier glipte hij bij mij er toch best makkelijk in, en wegslijpen wat hansieb op de foto heeft gedaan, wat je eventueel ook nog kunt doen is rechts onder nog iets meer van het frame weg halen, dan kan het blok de draai iets makkelijker maken.

Javad
        Donateur

Ja, je moet waarschijnlijk gewoon even de goede hoek vinden, het is een bepaalde beweging.
          Kan even lastig zijn maar zodra je hem gevonden hebt gaat het voortaan makkelijker.

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

EPI
          Topic starter

Mijn cruiserstuur is binnen!!=)

EPI
            Topic starter

Dit is de digitale variant van mij tekening:

CIAO-OPC
              Bijdrager

vintage en retro rocks ik zeg goed bezig blijf je zeker ff volgen greetz dennis

Jarco
                Bijdrager

Erg leuke plannen zo en er zit aardig gang in het project, maar zelf ben ik geen fan van de uitlaat.
                  Ik zou eerder voor een Polini SP gaan of tenminste een uitlaat emt expansie aan de voorkant.
                  ( Dat geeft de brommer een wat dikkere, robuustere look. )

Maar goed ieder zijn ding. :thumb
                  Ben benieuwd hoe het totaal plaatje word i.c.m. de kleuren die je wil hebben.

EPI
                  Topic starter

Even het stuur gepast… wordt wel mooi al zeg ik het zelf8)

EPI
                    Topic starter

Hier een afbeelding van de Proma GP Black ed.
                      Ik vind het pijpje te dun!:?
                      Ik ga denk ik maar gewoon een Polini Country bestellen ofzow.
                      Wat vinden jullie?

Het model past verder prima bij het ontwerp..
                      Ik denk dat de Country gewoon net ff dat xtra heeft wat ik zoek.;)

EPI
                      Topic starter

Jarco :
                        Erg leuke plannen zo en er zit aardig gang in het project, maar zelf ben ik geen fan van de uitlaat.
                        Ik zou eerder voor een Polini SP gaan of tenminste een uitlaat emt expansie aan de voorkant.
                        ( Dat geeft de brommer een wat dikkere, robuustere look. )

Maar goed ieder zijn ding. :thumb
                        Ben benieuwd hoe het totaal plaatje word i.c.m. de kleuren die je wil hebben.

@ Jarco Bedankt voor het compliment:)
                        Een uitlaat met xpansie aan de voorkant vind ik ook erg mooi.
                        Alleen die past niet in mijn ontwerp/idee.
                        Je kunt het nog niet zien in de tekening, omdat ik zover nog niet ben.
                        Maar daar waar zo’n xpansiedeel van een uitlaat hoort,
                        daar komen mijn voetsteunen=)Verklapt!
                        Ik moet alleen nog even bedenken hoe ik dat ga fabriceren:?

Jarco
                        Bijdrager

Ahaa dan heb ik niks gezegd. 😛

Vespachopper heeft ook voetsteunen aan de voorkant.

Ik moet zeggen dat ik het uitlaatje wat je laat zien beter vind als degeen in het ontwerp. :thumb
                          ( Het ontwerp laat wat anders zien. 😉 )
                          Ik wil eigenlijk wel een foto zien van je ciao met deze pijip.

hansieb
                          Moderator

Mooiste pijp eronder is denk ik ook een Leovince SP

yttrium
                            Bijdrager

Ik denk een proma Fan

EPI
                              Topic starter

Jarco :
                                Ahaa dan heb ik niks gezegd. 😛

Vespachopper heeft ook voetsteunen aan de voorkant.

Ik moet zeggen dat ik het uitlaatje wat je laat zien beter vind als degeen in het ontwerp. :thumb
                                ( Het ontwerp laat wat anders zien. 😉 )
                                Ik wil eigenlijk wel een foto zien van je ciao met deze pijip.

Bedankt voor de tip dan kan ik bij vespachopper eens bekijken hoe hij dat gedaan heeft!
                                Ook allemaal bedankt voor de uitlaat ideeën!
                                Ik vind de Leovince SP (sigaar)echt een ugly-ass pijp (sorry voor degene die er een hebben:con)
                                Dus die komt er nooit onder ongeacht de prestaties:no
                                Een Proma fan vind ik niet mooi maar wel een uniek en bijzonder pijpje..
                                Alleen gaat dat niet werken met de positie van mijn voetsteunen.
                                Of je moet van vers gebakken kuit houden:(

Ik zal kijken of ik vanavond ff een plaatje kan schieten met de proma eronder..
                                Maar ik denk toch dat het een Polini Country gaat worden..

Jarco
                                Bijdrager

Misschien een idee om een polini country twinner te maken?
                                  Denk dat een twinner erg mooi tot zijn recht komt op deze brom. :Thumb

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 342)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.