- Dit onderwerp bevat 341 reacties, 76 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 augustus 2011 om 23:53 #281784
Wauw, ziet er goed uit, ik ben benieuwd hoe die uiteindelijk zal worden!
27 augustus 2011 om 12:08 #281787Basic :
Goed bezig..ik ga je volgen!
Waarom zet je zo’n moderne uitlaat op een retro ontwerp??
Met zo’n lange rechte uitlaat krijg ie meer de oldskool look………..oude Berini!Hey Basic dank voor je compliment.
Ik heb juist gekozen voor dit type uitlaat omdat het bij mijn ontwerp past.
Een rechte uitlaat heb ik nooit echt mooi gevonden..
In mijn titel staat dat ik een retrostyle Ciao wil maken, maar eigenlijk wordt het een cruiserstyle Ciao.
Ik ga dit weekend voor een lamp op pad dus die hoop ik dit weekend te kunnen posten!27 augustus 2011 om 15:12 #281788Ok dan, kwestie van smaak.
Ben benieuwd welke koplamp het gaat worden!
Suc6 met je project, ben benieuwd hoe die eruit gaat zien.28 augustus 2011 om 18:21 #281791Zoals beloofd een updateje.
Vandaag ben ik naar de Vehikel beurs in Utrecht geweest om een koplamp te kopen.
Wat een ellende.. File, wegafsluitingen, zondagsrijders en een paar enorme hoosbuien.. pfff..
Maar goed, een hoop leuke dingen gezien (ook een hele hoop zooi trouwens8))
Maar.. een mooie nieuwe/oude echte Italiaanse CEV koplamp gevonden en gekocht voor € 30,–
Hieronder de foto’s nu die aan het vorkje zit.. wat vinden jullie er van?

Ik denk dat ik de ophangbeugeltjes toch nog even ga omdraaien want ik denk dat dat mooier staat.
Er komen ook nog opvulringen tussen de rubbers
Nu wil ik graag van jullie weten:
Ga ik de uitsparing voor de teller glad maken met de rest van de lamp en de schakelaar vewijderen voor een cleane look.
Of ga ik hem zo laten?
De kast van de lamp gaat overigens net als de rest van de brommer gespoten worden.
Ik heb besloten dat er zo min mogelijk chrome delen aan de Ciao gaan komen.
Maar dat ik meerdere kleuren ga gebruiken om een mooi contrast tussen de onderdelen te krijgen.
Ik heb ook een nieuw idee voor de kleuren die zal ik vd week ook even posten.
Verder kun je zien op de laatste foto dat er voldoende ruimte is voor het originele Ciao mix balhoofdkapje.
Bij dezen dus ook op het verlanglijstje!28 augustus 2011 om 18:26 #281792mooie lamp

als ik jou was zou ik gewoon een teller in die koplamp stoppen, zo’n ding valt toch amper op.
succes met je project
28 augustus 2011 om 18:32 #281794Ja zou ik ook doen, teller erin, mogelijk een retro/oude ofzo.
Mooie lamp trouwens!29 augustus 2011 om 12:44 #281798Zondag ga ik naar Belgie om broodnodige onderdeeltjes te kopen..
Kickblok, vario etc.:)
Daar heb ik zin in!
Dan heb ik maandag als het goed is weer een rollend frame!29 augustus 2011 om 18:38 #281799Oh ja, bijna vergeten.. ik heb een stuur besteld..
De afbeelding is van een zilvere..
Ik heb een gelakte zwarte besteld zodat ik hem dadelijk met de rest kan laten lakken..

Reacties zij welkom..29 augustus 2011 om 21:09 #281801Ooh nice dat stuur, lijkt op een fiets stuur aan dat middenstuk te zien ofniet?
30 augustus 2011 om 12:07 #281804Dus.. na lang nadenken, denk ik een mooie kleurencombo gevonden te hebben:
Voor de velgen hoofdzakelijk Panther Black.
Met in de velg rand en per spaak een accent van Candy Red.

Voor het Frame Luna.
Met Accenten en spatborden Argento.

Samen:

De velgen moet je je inbeelden met de whitewall banden hè 😉30 augustus 2011 om 12:34 #281805Ik denk , srry weet wel zeker dat het een mooie brommer wordt.
gaaf stuur trouwens, gistere iemand met zoeentje op de fiets gezien echt bruut
30 augustus 2011 om 16:53 #281806Aangezien je bij een autodealer werkt wordt die vast en zeker nice gespoten 😉
30 augustus 2011 om 20:16 #281807dat donker grijs is wel echt mooi, ik ben benieuwd naar het totaalplaatje
30 augustus 2011 om 20:45 #281808beun_ciao :
dat donker grijs is wel echt mooi, ik ben benieuwd naar het totaalplaatjeUh.. Sorry, misschien zijn de foto’s niet zo duidelijk maar dat is bruin met een beetje creme en zwart met rood voor de velgen.. Ik denk ik vertaal het ff voor je 😉
31 augustus 2011 om 08:02 #278486tsja, het is wel mooi
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.