Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.nl Oldtimertour 2016 – Zondag 21 Augustus 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.nl Oldtimertour 2016 – Zondag 21 Augustus 2016

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Topic starter

! Joor ! :
      Mijn vriendin rijdt ook mee nu ze dr eigen bravo’tje heeft.
      Ik heb er nu al zin in.

P.s. In de agenda staat deze op 12 augustus

Gaaf Joor! Ik hoop dat we ook deze editie weer een gezellig clubje oldtimerliefhebbers hebben :thumb

Stond een typefoutje in de agenda, heb ik ook aangepast.

Noetiepoerker26
      Donateur

Shitttt, ik kan niet:'(

Bas23
        Bijdrager

Ik hou het bij mij ook nog bij een twijfel…

zevenenergie
          Donateur

Ik zie dat ik op de lijst gezet ben, nou dan moet dat maar :boos

Ik kom op mijn semi oldtimer uit 1980

Bas23
            Bijdrager

! Joor !

@bas23 je bent er wel weer bij toch?

Bas23
                Bijdrager

Durf ik nog niet 100% toe te zeggen…

Wilk1985
                  Topic starter

Zo, ook even een plaatje op de frontpage geplaatst 🙂

Ik hoop jullie allemaal te zien volgende week :thumb

joschi0815
                    Bijdrager

Om dat ik laatste jaar er met de Boxer was kommt ik dit jaar met een fabrieksnieuwe Ciao Teen van 1988 ( geen 40 Kilometers gelopen). Prima manier om de Motor iets in te rijden. Geen echte Klassieker maar wel uniek…. Denk ik.

VespaAvanti
                      Donateur

Ik ben er helaas niet bij, volgende keer beter!

Bas23
                        Bijdrager

Ik moet ook bedanken helaas… Weer’s verwachting ziet er dit keer ook erg slecht uit. En ik heb ook nog een andere verplichting.. Jammer ik ben er steeds bij geweest volgende keer beter dan maar:(

Wilk1985
                          Topic starter

@ Josschi, leuk dat je erbij bent, zoals je weet ben ik een groot fan van je teen 🙂

@ VespaAvanti en Bassie die allang geen 23 meer is: Jammer maar we zien elkaar de volgende keer weer :thumb

Wat betreft het weer, zoals het er nu uitziet gaat het regenen en bij regen blijft mijn oldie lekker binnen. Maar dit is Nederland dus er kan nog van alles veranderen en daar rekenen we uiteraard op :).

Jelle
                            Moderator

Ik kan ook niet vanwege medische redenen….

Baal wel, want had verdomd graag een lekker rondje getuft op de oude dame…

zevenenergie
                              Donateur

Er zijn start problemen ontstaan met de Ciao waar ik mee wilde komen, na het gebruik van wat kruip olie om de gas schuif te smeren krijg ik hem niet meer aan de praat, van alles al geprobeerd maar Ik denk dat de condensator zwak is, lukt me niet om nu nog het blok er uit te halen.

Mijn dagelijks vervoer ciao loopt prefect. maar die is opgevoerd dr43 met citty puffer dus daar kan ik niet mee Komen.
                                Ik heb een oldtimer bravo in de schorsing die wel loopt, maar die moet ik dan snel even nakijken ontschorsen en in de verzekering gooien.
                                Dat is nog wel een optie, maar als we niet rijden omdat het regent, vind ik dat zonde van het geld.

Ik beslis dus even op het laatste moment of ik mee rijd.

Lennaert
                                Sleutelbeheerder

@Zeven,

Simpele oplossing doch doeltreffend indien het je condensator is:

Haal de koppeling van je krukas af en zorg dat het vliegwiel rubber zichtbaar is.
                                  Haal vervolgens het vliegwielrubbertje er uit en knip de gele draad van de condensator door.
                                  Hierna kan je een condensator mooi plaatsen met de draad tussen de bobine en de laagspanningskabel.

Mocht het inderdaad de condensator geweest zijn is het nu opgelost en rijd hij weer prima ;).

– dus geen blok demontage en klaar binnen 10 minuten.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.