Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.nl Oldtimertour 2016 – Zondag 21 Augustus 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.nl Oldtimertour 2016 – Zondag 21 Augustus 2016

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Topic starter

Zoals gewoonlijk maak ik hem weer vrij vroeg bekend, zodat diegenen die hoe dan ook mee willen maar eventueel van plan waren om te gaan trouwen of zo rekening kunnen houden met de datum :).

Mocht je dus al zeker weten dat je mee gaat rijden, zet de datum dan vast in je agenda! Mocht je zeker weten dat je mee wilt rijden maar heb je nog geen brommer, vrees niet! Je hebt nog 332 dagen :thumb

Het recept van deze tour is bekend, de tour is bedoeld voor de oldtimer modellen (tot ong. 1979), maar dit is geen harde eis. Je bent dus ook gewoon welkom met een modernere brommer!.

Wat wel een harde eis is voor deelname is dat de motor standaard is, dus met een standaard uitlaat of Citypower, een standaard luchtfilter en een Piaggio carter met std cilinder.

Dit om te verzekeren dat we een rustig tourtje hebben met weinig tot geen pechgevallen en waarbij tijdens het rijden gewoon een gesprek gevoerd kan worden :).

De gemiddelde snelheid ligt rond de 35-40 kilometer per uur, dus ook met een snorbrommer die net wat harder als standaard loopt ben je welkom.

Het startpunt is dezelfde plek als de afgelopen jaren, voor de deur van de Kwik-Fit in Poeldijk. Adres is Nieuweweg 15, 2685 AP Poeldijk. Hier is genoeg parkeerplek en een eventuele aanhanger kan blijven staan.
      We verzamelen om 12:00 uur en zullen vertrekken om 12:30 uur. We zijn rond 17:00 uur weer terug op de startlocatie.

De route voor 2016 heb ik alweer klaarliggen, in 2014 zijn we bij de boulevard van Scheveningen geweest, 2015 was de boulevard van Hoek van Holland aan de beurt dus is het logisch dat we in 2016 eerst een ijsje gaan eten op de boulevard van Kijkduin.

Hierna gaan we richting Midden-Delfland waar we een mooie rustige route rijden met weidse uitzichten. Onderweg stoppen we nog een keer bij een terras dichtbij de Nieuwe Waterweg waar we gezellig wat drinken en iets kleins eten. Uiteraard maken we ook weer een sfeervolle groepsfoto.

Dus heb je een oude Vespa brommer die niet opgevoerd is en heb je zin in een leuke dag touren? Meld je aan en rijd met ons!

Voor een idee van voorgaande edities, zie ook:

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=35143&n=last#bottom

Dus ben je er alweer klaar voor? Meld je aan!

Rijders:
      – Wilk1985
      – Zevenenergie
      – Bas23
      – ! Joor !
      – ! Joor ! s vriendin!
      – VespaAvanti
      – Piet30
      – Jelle
      – Richard
      – Elsa
      – Joschi
      – Jij?
      – Vespaatje
      – Guido

Tot ziens op 21 augustus 2016 !

zevenenergie
      Donateur

Als ik in december voorzichtig doe, hoef ik in augustus niet te trouwen, dus zet mij maar op de lijst.:lol

Bas23
        Bijdrager

Nou Dan is Basje ook weer vd partij:pimp weet alleen nog niet met welke:D Dus 1 vd 4 mits zich weer wat anders aandiend.

! Joor !

Zet mij er ook maar weer bij.

Piet30
            Donateur

I will be there. :rules

Jelle
              Moderator

Ik ook, maar heb wel een eis….

Graag mooie gladde asfaltwegen ;)(want had de laatste keer een houten reet van hier tot Tokio)

Wilk1985
                Topic starter

Jelle :
                  Ik ook, maar heb wel een eis….

Graag mooie gladde asfaltwegen ;)(want had de laatste keer een houten reet van hier tot Tokio)

Staat genoteerd!

Super dat er nu al 6 aanmeldingen zijn voor een tour die over 11 maanden pas verreden wordt! :thumb

Bas23
                  Bijdrager

Is ook een Relax tourtje! Mooie brommers en vriendelijk volk:thumb

Noetiepoerker26
                    Donateur

Ik denk dat ik er ook aan moet geloven: m’n eerste toer 😀 Tegen die tijd ben ik toch 18, kan de ciao fijn op de twinnyload :thumb

joschi0815
                      Bijdrager

Ik doe ook weer mee !!!

Joschi

Vespaatje
                        Donateur

Ik zal ook maar mee doen net voordat ik 20 wordt :lol

DinoH
                          Donateur

Tja, jammer dat ik nog niet mee kan of mag rijden. Dit is de laatste die we missen!

Guido
                            Donateur

Ja ik doe mee! Zal wel de jongste brommer zijn, maar alles aan deze tour spreekt me aan!

Wilk1985
                              Topic starter

De datum komt alweer dichterbij, nog 2 maandjes en dan laten we de oude dames weer uit :).

Zie jullie dan!

! Joor !

Mijn vriendin rijdt ook mee nu ze dr eigen bravo’tje heeft.
                                  Ik heb er nu al zin in.

P.s. In de agenda staat deze op 12 augustus

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.