Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.NL Meeting 2oo7

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 108)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Steffen
    Bijdrager

Ik wil ook zo graag erbij zijn 🙂
      maarja dat zal niet gaan
      ten eerste julie zijn alemaal tog al 16 + en ik maar 13 (h)
      ten tweede ik kan r niet geraken 😛 of zal k ff me moeders auto jatten haha
      wel jammer maarja wie weet deesdaag als k wat OUDER ben 😉

Greetz

hansieb
      Moderator

eddi :
        ik moet wel van een eindje komen maar ik kom ook, met brommer en al op de trein!!!

zie ik tenminste ook ’s al die koppen achter het vespa-ciao forum erbij=)

Haha tja in RealLife zijn sommige toch heel anders :lol

Savonds gaan we de stad onveilig maken , ik denk dat het de 3 gezusters wordt / palace als er geen entree betaald hoeft te worden / molly malones en verder kom ik nie 🙂

P.s als ik tijd heb zal ik de camping in stadspark bellen en vragen hoeveel die tente kosten. Als dat een beetje te betale is ( 10 eurie ) dan kan dat prima ?

PoliniCiao
        Bijdrager

hansieb :

eddi :
          ik moet wel van een eindje komen maar ik kom ook, met brommer en al op de trein!!!

zie ik tenminste ook ’s al die koppen achter het vespa-ciao forum erbij=)

Haha tja in RealLife zijn sommige toch heel anders :lol

Savonds gaan we de stad onveilig maken , ik denk dat het de 3 gezusters wordt / palace als er geen entree betaald hoeft te worden / molly malones en verder kom ik nie 🙂

P.s als ik tijd heb zal ik de camping in stadspark bellen en vragen hoeveel die tente kosten. Als dat een beetje te betale is ( 10 eurie ) dan kan dat prima ?

Dat zal wel goed komen 😛

Weet alleen nog niet of ik een brommer meeneem en welke..

reiniero
          Bijdrager

ik kom ook schrijf me maar bij het lijstje en vespa_mickie gaat ook met me mee dus schrijf hem er ook maar bij miss neem ik men citta mee:P die is nu af dus en anders als ik dan een andere heb word het die;)

hansieb
            Moderator

Als de meeting bekend is add ik iedereen wel weer 🙂

Mike
              Bijdrager

bij deze is een mail naar alle members gegaan, vanaf nu hopen op vele officelie aan en afmeldeningen nu de datum bekend is!

Mike

sieger
                Bijdrager

ik kom ook 100% cker:)

.-{2F4OV}-.

Denk niet dat t hopen is op officiele afmeldingen maar ksnap wat je bdoelt:lol

Kben owk cker van de partij! Khoop met mn nieuwe ciao;)

joey636
                    Bijdrager

ik moet het helaas laten afweten.
                      ik zal hoogst waarschijnlijk niet aanwezig zijn.
                      ik heb de vespa verkocht en om met lege handen te komen vind ik ook weer zoiets.
                      maja mocht er nog wat in de plannen veranderen horen jullie het wel.
                      heel mischien als poliniciao en lekkerebekker gaan dat ik dan ook mee kom.
                      maar jullie horen wel van mij.

denniec1
                      Bijdrager

zijn er mss mensen die vanaf beneden het land naar de meeting gaan?
                        het zou mooi zijn als ik met iemand mee kon rijden… heb zelf nog een rijbewijs vandaar.
                        dus zijn er mensen die met de auto/trein/ofzo daarheen gaan vanuit onder het land?

ArvidW
                        Donateur

Onkruidzaaier en ik zullen er ook zijn, niet op vespa’s btw 😉 op een Jetforce + Honda NSR komen wij vanaf Eindhoven naar Groningen gereden in één dag (vroeg opstaan)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

sieger
                          Bijdrager

zal deze week nog ff vario kope kan ik jullie op de sprintbaan dr uit race;):P(lukt me dus ook echt niet:?:whistle
                            1 ding weet ik cker het word wel gezellig:)(a)

Mike
                            Bijdrager

toppie! :thumb.. vario krijg je geen spijt van! wat mij betreft het mooiste onderdeel voor je vespa:D

leuk dat je er bij bent en gezellig word eht zeker:)!!

Mike

.-{2F4OV}-.

Kwil strax owk sprinten:D Kan egt nie meer wachten!

En joey je moet cker meekomen met lekkere bekker en polini ciao! Wordt tog vet man:thumb

Edjuh
                                Bijdrager

Blijven er ook Limburgers op de camping?

Jammer dat ik waarschijnlijk geen vario op de simo ciao heb, anders zou het sprinten worden(misschien met std. koppeling:) ). Ow maar dan vergeet ik de sprint Tiffany:duivel

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 108)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.