Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 38 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 1 maand geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juli 2006 om 15:29 #508481
Waarschijnlijk aanwezig met de C-unit ! .. en 3 ciaotjes
3 juli 2006 om 16:57 #508482Kewl 😀 zou mooi zijn, word erg foking gezellig. Had het er vandaag al met wouz-lwb over word tof man die meeting. Heb jullie aan de lijst toegevoegd.
Barry , vrouw , wouz-lwb blijven bij mij pitten er kan nog 1 persoon bij.
3 juli 2006 om 16:59 #508483hansieb :
Barry , vrouw , wouz-lwb blijven bij mij pitten er kan nog 1 persoon bij.mag ik, mag ik:p???
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.3 juli 2006 om 17:01 #508484AA-T :
hansieb :
Barry , vrouw , wouz-lwb blijven bij mij pitten er kan nog 1 persoon bij.mag ik, mag ik:p???
Wil je hier blijven pitten ? je hebt toch je eigen CRIB 😀
3 juli 2006 om 17:06 #508485nee joh aap, ik slaap gewoon thuis, is dichter bij de stad 😀
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.3 juli 2006 om 17:32 #508486AA-T :
nee joh aap, ik slaap gewoon thuis, is dichter bij de stad 😀Zwijg dan 😀 aap!
3 juli 2006 om 18:31 #508487Onze kleine Chloë heeft onderdak gevonden.En blij dat die mensen zijn,dat ze nog eens op een kindje mogen passen.
En s’Morgens rond 8h00′ een echt Belgisch ontbijt voor den Hans & de anderen.Spek met eieren van mijn 3 kippetjes.Het Brood moet hij zelf in huis hebben.& als er nog zin hebben in een ontbijt,laat het weten,dan breng ik genoeg mee!!!!!!!!3 juli 2006 om 18:38 #508488barry :
Onze kleine Chloë heeft onderdak gevonden.En blij dat die mensen zijn,dat ze nog eens op een kindje mogen passen.
En s’Morgens rond 8h00′ een echt Belgisch ontbijt voor den Hans & de anderen.Spek met eieren van mijn 3 kippetjes.Het Brood moet hij zelf in huis hebben.& als er nog zin hebben in een ontbijt,laat het weten,dan breng ik genoeg mee!!!!!!!!Ik verheug me er al op 😀 ik kan wel koken vraag maar aan alrik, dus ik bereid met liefde de ontbijtjes. Brood zal ik bij de bakker gaan halen
komt wel goed barry.Snachts natuurlijk het groningse nachtleven verkennen, al zie ik het niet rooskleurig voor mij zelf in hahhaha :con :bier
3 juli 2006 om 18:44 #508489Hahah zeker ik kijk er ook al naar uit 🙂 zal een dolle boel worden 😉
En ik help ook mee met het ontbijtje:lol
:bier3 juli 2006 om 18:47 #508490Wouz-LwB :
Hahah zeker ik kijk er ook al naar uit 🙂 zal een dolle boel worden 😉
:bierVergeet het!!!!!!!!!Mijn derde hobby is koken.Dus vooral uit mijn geburen blijven & braaf aan de tafel wachten!!!!!
3 juli 2006 om 18:48 #508491Vergeet het!!!!!!!!!Mijn derde hobby is koken.Dus vooral uit mijn geburen blijven & braaf aan de tafel wachten!!!!!
Hahah okee papa hanzie 😀
3 juli 2006 om 18:51 #508492barry :
Wouz-LwB :
Hahah zeker ik kijk er ook al naar uit 🙂 zal een dolle boel worden 😉
:bierVergeet het!!!!!!!!!Mijn derde hobby is koken.Dus vooral uit mijn geburen blijven & braaf aan de tafel wachten!!!!!
Nou mede kok dat is ook mijn 3e hobby, al staat die nu een beetje op een laag pitje 🙂 ik kan wel koken.
En nee wouz lwb 🙂 denk nu maar niet dat iedereen van de meeting nu bij mij gaat eten omdat ik en barry gaan koken.
Hahahha nou erg leuk ik ga ook nog een week voor de meeting naar parijs met de TVG dus dat word ook dikke pret.
Heb er nu al zin in.
3 juli 2006 om 19:23 #508493komaan Hans,die willen ontbijten,kunnen toch komen.Zorg jij voor brood & ik voor de rest.De afwas doen de makkers die komen ontbijten,onder mijn toeziend oog.Toffe afsluiter zou ik zeggen.Zo was het bij de motortreffens ook in het buitenland.
3 juli 2006 om 19:31 #508494Haha 😀 De beer brengt orde 😉 komt allemaal goed zou ik zeggen 😀
3 juli 2006 om 22:46 #508495ik ga zeker niet mee het nacht leven in
anders weet ik wel weer hoe het afloopt in groninge.
kom daar namelijk toch nooit meer terug -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.