Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 336)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

moet je deze op voorhand bespreken,of kan dit de dag zelf.Hebben jullie geen vriendin,zo kan mijn vrouwtje winkeltjes kijken,………..

hansieb
      Topic starter

barry :
        moet je deze op voorhand bespreken,of kan dit de dag zelf.Hebben jullie geen vriendin,zo kan mijn vrouwtje winkeltjes kijken,………..

Volgens mij moet je deze voor de hand bespreken. En tja ik ben wel met een meisje bezig 😀 maar om je vrouwtje nou met een 15 jarig meisje te laten shoppen.

Ik denk ook niet dat je vrouw naar de meeting wil ofzo, dan moet ze in haar eentje wat dingen doen 😀 er zit nog wel zon zaak ergens aan de binnengrachten daar kun je een hele dag verwend worden. Misschien wat voor het vrouwtje.

Anders AA-t heb jij nog ideeen of thomas?

Als hotel keuze zou je dan uitkomen bij of het cityhotel of bij simplon. Schimmelpenickhuys is echt mooi 🙂 de nacht van de meeting dus de nacht van 5 augustus op 6 augustus gaan mijn pa en moe om 1uur weg. Kunnen dus een paar hier pitten niet EEN HEEL HUIS VOL, dan rotten jullie maar op naar AA-t die heeft ook 2 banken.

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

ik vind voor mensen die van ver komen en die een plaatsje zoeken, eerst bijv bij hans of aa-t als die dat wil mag slapen. mensen die zelf in groningen wonen ofzo die meoten gewoon thuis slapen vind ik.

ohja edit :

ik heb waarschijnlijk plaats voor 1 iemand, als het van me ouders mag

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Wouz-LwB
          Donateur

Als die mensen dan bij hans of aa-t gaan slapen of ergens anders , denk om de vespa’s he 😉 dat die ook in een schuur of iets dergelijks gaat :lol

hansieb
            Topic starter

De vespa’s kunnen bij mij achter het huis. Denk dat er wel een stuk of 10 kunnen staan + nog 5 in de schuur.

Wouzie neemt al 1 plek in me huis 😀

cittatuner
              Bijdrager

hansieb :
                De vespa’s kunnen bij mij achter het huis. Denk dat er wel een stuk of 10 kunnen staan + nog 5 in de schuur.

lol :p de vespafreaks van ver worden vorstelijk ontvangen zelfs overnachting bij de webmaster is mogelijk:thumb

hansieb
                Topic starter

cittatuner :

hansieb :

lol :p de vespafreaks van ver worden vorstelijk ontvangen zelfs overnachting bij de webmaster is mogelijk:thumb

Hahaha daar zal om geloot worden denk ik, wie houd flick’s aarsje warm :thumb

Ik ben benieuwd haha, zal me een boeltje worden hier.

Jacky
                  Bijdrager

En dan alle ciao”s achter t huis en en foto make toch:D

hansieb
                    Topic starter

Z’on grote tuin heb ik nou ook weer niet :D:D maar er passen er wel een paar in de schuur enzo.

Jacky
                      Bijdrager

daar onder die boom:P lijkt me ookwel apart:P:P

hansieb
                        Topic starter

Jacky :
                          daar onder die boom:P lijkt me ookwel apart:P:P

Das de chillout 🙂 beetje overdekt enzo kan je boekje lezen 8)

hansieb
                          Topic starter

Ok 🙂 ff een updatje weer.

De tijd van de meeting moet ook nog bepaald worden, ik zat zo aan 2 uur smiddags te denken voor de mensen die van ver weg moeten komen.

Wat ook nog iets is, ik wil best wel uit eten savonds met wat leute. Het probleem is alleen waar en wat gaan we eten, gaan we voor die PIZZAA of voor NOODLES 🙂

Mensen die mee gaan met de nachtelijk tocht, deze zal wel ritueel worden afgesloten met een KEBAB bij de beste kebab zaak van nederland. Vlees is der goed en ik ben er nog nooit ziek van geweest, staat ook een dik artikel op de muur dat ze uitgeroepen waren tot beste kebab zaak van NLD.

Graag wat reacties en wie gaan er mee eten?

barry
                            Donateur

Kan er bij niemand een tentje in de tuin??????

cittatuner
                              Bijdrager

ja 2 uur lijkt me een redelijke tijd aangezien wij uut ut zeeuwsche land moeten komen en het ong. 4 uur rijden is 😮

hansieb
                                Topic starter

cittatuner :
                                  ja 2 uur lijkt me een redelijke tijd aangezien wij uut ut zeeuwsche land moeten komen en het ong. 4 uur rijden is 😮

Jup leek mij ook idd een goede tijd.

@barry me pa en moe gaan laat weg en na wat er vorig jaar in de vakantie is gebeurt vertrouwen ze me niet echt. Maybe bij thomas 😀 of bij tonni.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 336)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.