Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 38 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 1 maand geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 juni 2006 om 15:35 #508447
eneuh.. miss een idee:
meeting rond de klok van2 laten beginnen..
zijn we tegen etenstijd waarschijnlijk wel klaar..
en gaan we met zn allen naar de italiaan..
pizza halen.. lekker italiaans eten na een vespa meeting..en dan moeten we nog een plek vinden om goed in te zuipen/blowen..
helaas heb ik thuis maar 9 zitplaatsen en dan ist denk ik wel bom-vol..
maar ik stel mn huisje dus iig beschikbaar voor een zuip/blow-festijn 😀edit:
thomas denkt wel dat er meer mensen in passen.. maar dan moeten er nog wel wat zitplaatsen worden versierd.. mijn plek is standaard gereserveerd.. naast de computer, daar word de muziek geregeld hé
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.22 juni 2006 om 16:01 #508448
stfu>>AA-T :
en dan moeten we nog een plek vinden om goed in te zuipen/blowen..
maar ik stel mn huisje dus iig beschikbaar voor een zuip/blow-festijn 😀ik neem die denk ik hihihihi
de quote functie moet ik nog even aan werken
edit by AA-T:
heb ff je 2e post verwijderd en in deze post gezet,
je hebt namelijk ook nog een edit functie om je post mee aan te passen..quoten kan je ook anders
je hebt nou (quote=zuip)(/quote) staan
de [ ] heb ik even vervangen voor ( )
quoten kan je dan beter zo doen:
(quote)
(b)naam :(/b)
stuk tekst wat je quote
(/quote)22 juni 2006 om 16:24 #508449en dan moeten we nog een plek vinden om goed in te zuipen/blowen..
maar ik stel mn huisje dus iig beschikbaar voor een zuip/blow-festijn 😀edit:
thomas denkt wel dat er meer mensen in passen.. maar dan moeten er nog wel wat zitplaatsen worden versierd.. mijn plek is standaard gereserveerd.. naast de computer, daar word de muziek geregeld hé
Zeker plaats houden voor de VIP’S,zoals mijn vrouw en ik.Welke gek rijd 800km voor een meeting.
22 juni 2006 om 16:32 #508450VIP-plaatsen zijn al bestemd voor:
1. AA-T (ikke dus :p)
2. Thomas
3. Hansieb
4. Stfu>>
5. Alex
6. Barry
7. Barry’s vrouwdat word vechten dan :p
wie/hoeveel gaan der ongeveer mee groningen int maanlicht bekijken dan..
en uiteraad de kroeg van groningenhet relaxde bij mij is dan wel weer dat de stad op 5 (nuchter) à 10 (dronken/stoned) minuten loopafstand is..
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.22 juni 2006 om 18:52 #508451Och jongens 😀 dacht al verdomme vespa-ciao is down omdat ik hem niet met firefox kan bereiken.
Maarja het spijtige nieuws is dus dat me pa en moe op 5 augustus IN DE NACHT weg gaan !!@$@!$!@ heel misschien STFU wanneer zijn jouwn ouders weg , dan gaan we daar een hapje en drankje drinken HIHI 😀 daarna natuurlijk de stad onveilig maken.
@barry de vrouw komt ook mee?
22 juni 2006 om 19:49 #508452
stfu>>lekker hapje lekker drankje hihihi
22 juni 2006 om 19:59 #508453stfu>> :
lekker hapje lekker drankje hihihi
Of meer hapjes en drankjes haha 😀 maar gaat dat baten stfu of zijn je pa en moe nog niet weg?
P.s BBQ :bier:bier:bier

23 juni 2006 om 16:00 #508454Ik zou graag willen komen ben dan ook al lekker ingereden maar tis alleen te ver en heb geen vervoer naar groningen jammer dus.
23 juni 2006 om 16:54 #508455hc_mike :
Ik zou graag willen komen ben dan ook al lekker ingereden maar tis alleen te ver en heb geen vervoer naar groningen jammer dus.miss iemand anders die van ver komt die je kan oppikken?
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.23 juni 2006 om 17:42 #508456Jij met je milieudienstauto :pest alrik rijd je toch ff om man hihihih.
23 juni 2006 om 17:52 #508457hoe meer vespa’s hoe meer vreugd:bier:p
23 juni 2006 om 18:33 #508458Ofcourse het word bere gezellig 🙂 ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!
25 juni 2006 om 16:01 #508459vindt het een goed idee kom ook wel even kijken ,8)
25 juni 2006 om 16:04 #508460ciao man :
vindt het een goed idee kom ook wel even kijken ,8)Is goed 🙂 voeg je toe aan de lijst.
25 juni 2006 om 16:25 #508461Voor de mensen uit verwegistan die naar de meeting komen, met name barry. Ik heb ff een paar hotels opgezocht waar jullie kunnen slapen.
Het schimmelpennickhuys, ligging in de binnenstad. Het is een erg mooi hotel prijs is wel redelijk duur maar het is wel echt een heel mooi hotel. Moet er altijd op zaterdag een krantje brengen, je kunt er volgens mij ook heel relax eten, ze hebben namelijk een soort binnenplaats tuin die ook erg mooi is.
Kosten 120 euro goedkope 2 persoonskamer en natuurlijk duurder als je een mooiere kamer wil
http://www.schimmelpenninckhuys.nl/nlpages/navig_nl/resframe.html
Cityhotel, ligging 200 meter van de binnenstad. Ook een leuk hotelletje niet al te duur, wel natuurlijk wat minder dan het schimmelpennick huys maar ook nog steeds erg leuk. Moet er ook zaterdag een krantje bezorgen interieur beetje saai maarja als het bed maar goed is.
Kosten 70 euro ong per nacht voor een simpele kamer.
Simplon jeugdhotel, ligging 800 meter ong van het centrum. Ik ben er gister nog geweest in het deel dan waar simplon feesten geeft. Het is een jeugdhotel dus de kamers zullen wel niet spectaculair zijn.
Prijs 55 euro voor 2 persoonskamer.
http://www.simplonjongerenhotel.nl/
Als laatste nog 1 hotel waar ik ook altijd krantje moet bezorgen.
Het martini hotel, ligging vlak bij het centrum ong 200 meter. Interieur wel leuk, kamers weet ik niet maar het ligt vlak bij de binnenstad
Prijzen ong 70 euro voor 1 nacht met een 2 persoonskamer.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.