Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 336)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Moderator

hihi ok:P naja komt goed…

Bossie
      Bijdrager

eey hansieb ik stem op de eerste datum en ik kom ook met me vespa dus schrijf me maar in Gr reinald

hansieb
        Topic starter

Bossie :
          eey hansieb ik stem op de eerste datum en ik kom ook met me vespa dus schrijf me maar in Gr reinald

Prima zet je er ook bij bossie 🙂

Edjuh
          Bijdrager

Ik zou proberen om inderdaad zo weinig mogelijk scooters daar te krijgen, idioot veel mensen ook niet, dan wordt het alleen maar opvallender voor de politie lijkt me en bovendien lijkt het me een beetje chaotisch.

Het mooiste lijkt me gewoon superveel vespa’s, m3 zou me voor geen hol boeien:con Natuurlijk wel mulders vespa-owning-mt.

hansieb
            Topic starter

Edjuh :
              Ik zou proberen om inderdaad zo weinig mogelijk scooters daar te krijgen, idioot veel mensen ook niet, dan wordt het alleen maar opvallender voor de politie lijkt me en bovendien lijkt het me een beetje chaotisch.

Het mooiste lijkt me gewoon superveel vespa’s, m3 zou me voor geen hol boeien:con Natuurlijk wel mulders vespa-owning-mt.

Nee daarvoor zei ik dat al tegen fred. Min mogelijk scooters / mensen op de fiets zoveel mogelijk BROMMERS.

Btw ik heb nog een weg gevonden voor de meeting dus als we wegworden gestuurt dan heb ik dus 2 km verderop nog een weg gevonden maarja als er 25 vespas door de wijk heen scheuren.

Hehe mulder meets tonni 😀 nu nog negatief over vespa’s ! :thumb

hansieb
              Topic starter

Jezus wat hebben er een mensen gestemd , het kan nu met zekerheid wel worden gezegt 5 augustus is de meeting. Ik heb er nu al zin in genoeg anderen ook volgens mij. Nog 1.2 maand de tijd om je brommer te fixen en te zorgen dat die het doet.

Fredzzz
                Moderator

vet dat de datum al zo goed als bekent is

oh en die meeting van kardingen, is die nou echt maandelijks? en waneer is de volgende… kan niet wachten 😛

hansieb
                  Topic starter

Vanavond bij alrik ga ik ff wat ideetjes uitwerken. Op papier dan 🙂 hoe de brommer word en hoe die gestylt word.

AA-T
                    Sleutelbeheerder

hansieb :
                      Vanavond bij alrik ga ik ff wat ideetjes uitwerken. Op papier dan 🙂 hoe de brommer word en hoe die gestylt word.

oh… 😕
                      ish goed joh :thumb

Edjuh
                      Bijdrager

hansieb :

Niet te psychedelisch gaan he knettere henkie:)

Gezien ik heb besloten van de ciao nog wat moois te maken wordt het nog best spannend. Een brute setup zal wel lukken, daar heb ik de spullen wel voor.

En ja ik heb er zin in!:bier

hansieb
                        Topic starter

Edjuh :

hansieb :

Niet te psychedelisch gaan he knettere henkie:)

Gezien ik heb besloten van de ciao nog wat moois te maken wordt het nog best spannend. Een brute setup zal wel lukken, daar heb ik de spullen wel voor.

En ja ik heb er zin in!:bier

Ach jah alrik zei die avond nog: Ik heb de beste ideeen gevonden toen ik in de war was 😀 Ik was die avond in de war maar veel ideeen komen er bij mij dan niet meer uit 😀

hansieb
                          Topic starter

En BTW jongens bedankt voor het invullen van de poll 🙂 veel mensen hebben gestemd maar 5 augustus + maakt mij niet uit hebben de hoogste score.

De datum is bekend: 5 augustus 2006 de meeting in groningen

stfu>>

leukleuk

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

Ik zal ook maar eens reageren als “webmaster” 😛 , ik heb er ook wel zin in!
                                ik hoop niet dat er kereltjes zijn op hun ciao die “stoer willen doen” en domme burnouts en domme acties gaan uithalen.
                                want ongelukken is wel t laatste wat ik verwacht!

Hebben jullie mensen ook een bepaald tijdstip wat jullie willen ? ik dacht zelf aan 12 uur begin. omdat t redelijk lang kan duren en met sommige gaan we natuurlijk ook de stad in of naar iemands zen huis (mijn ouders zullen daar totaal niet blij mee zijn maar dat zien we later wel weer :P)

greets

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

Edjuh
                                Bijdrager

Herr FlicK :
                                  Ik zal ook maar eens reageren als “webmaster” 😛 , ik heb er ook wel zin in!
                                  ik hoop niet dat er kereltjes zijn op hun ciao die “stoer willen doen” en domme burnouts en domme acties gaan uithalen.
                                  ………want ongelukkig is wel t laatste wat ik verwacht!

ff editen he;)
                                  En het lijkt me een goeie gelegenheid voor een gezamelijke wheelycursus dus dan moet je misschien wel wat schrammen voor lief nemen:con

Hebben jullie mensen ook een bepaald tijdstip wat jullie willen ? ik dacht zelf aan 12 uur begin. omdat t redelijk lang kan duren en met sommige gaan we natuurlijk ook de stad in of naar iemands zen huis (mijn ouders zullen daar totaal niet blij mee zijn maar dat zien we later wel weer :P)

Ik zou het niet erg vinden, maar voor onze limburgers lijkt het me misschien iets te ambitieus:), maar goed dat zullen ze dan wel zeggen.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 336)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.