Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 38 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 1 maand geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 juni 2006 om 21:54 #508416
hihi ok:P naja komt goed…
18 juni 2006 om 21:10 #508433eey hansieb ik stem op de eerste datum en ik kom ook met me vespa dus schrijf me maar in Gr reinald
18 juni 2006 om 21:13 #508434Bossie :
eey hansieb ik stem op de eerste datum en ik kom ook met me vespa dus schrijf me maar in Gr reinaldPrima zet je er ook bij bossie 🙂
18 juni 2006 om 21:19 #508435Ik zou proberen om inderdaad zo weinig mogelijk scooters daar te krijgen, idioot veel mensen ook niet, dan wordt het alleen maar opvallender voor de politie lijkt me en bovendien lijkt het me een beetje chaotisch.
Het mooiste lijkt me gewoon superveel vespa’s, m3 zou me voor geen hol boeien:con Natuurlijk wel mulders vespa-owning-mt.
18 juni 2006 om 21:22 #508436Edjuh :
Ik zou proberen om inderdaad zo weinig mogelijk scooters daar te krijgen, idioot veel mensen ook niet, dan wordt het alleen maar opvallender voor de politie lijkt me en bovendien lijkt het me een beetje chaotisch.Het mooiste lijkt me gewoon superveel vespa’s, m3 zou me voor geen hol boeien:con Natuurlijk wel mulders vespa-owning-mt.
Nee daarvoor zei ik dat al tegen fred. Min mogelijk scooters / mensen op de fiets zoveel mogelijk BROMMERS.
Btw ik heb nog een weg gevonden voor de meeting dus als we wegworden gestuurt dan heb ik dus 2 km verderop nog een weg gevonden maarja als er 25 vespas door de wijk heen scheuren.
Hehe mulder meets tonni 😀 nu nog negatief over vespa’s !
19 juni 2006 om 17:54 #508437Jezus wat hebben er een mensen gestemd , het kan nu met zekerheid wel worden gezegt 5 augustus is de meeting. Ik heb er nu al zin in genoeg anderen ook volgens mij. Nog 1.2 maand de tijd om je brommer te fixen en te zorgen dat die het doet.
19 juni 2006 om 17:59 #508438vet dat de datum al zo goed als bekent is
oh en die meeting van kardingen, is die nou echt maandelijks? en waneer is de volgende… kan niet wachten 😛
19 juni 2006 om 18:02 #508439Vanavond bij alrik ga ik ff wat ideetjes uitwerken. Op papier dan 🙂 hoe de brommer word en hoe die gestylt word.
19 juni 2006 om 19:06 #508440hansieb :
Vanavond bij alrik ga ik ff wat ideetjes uitwerken. Op papier dan 🙂 hoe de brommer word en hoe die gestylt word.oh… 😕
ish goed joh
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.19 juni 2006 om 20:38 #508441hansieb :
Vanavond bij alrik ga ik ff wat ideetjes uitwerken. Op papier dan 🙂 hoe de brommer word en hoe die gestylt word.Niet te psychedelisch gaan he knettere henkie:)
Gezien ik heb besloten van de ciao nog wat moois te maken wordt het nog best spannend. Een brute setup zal wel lukken, daar heb ik de spullen wel voor.
En ja ik heb er zin in!:bier
20 juni 2006 om 22:53 #508442Edjuh :
hansieb :
Vanavond bij alrik ga ik ff wat ideetjes uitwerken. Op papier dan 🙂 hoe de brommer word en hoe die gestylt word.Niet te psychedelisch gaan he knettere henkie:)
Gezien ik heb besloten van de ciao nog wat moois te maken wordt het nog best spannend. Een brute setup zal wel lukken, daar heb ik de spullen wel voor.
En ja ik heb er zin in!:bier
Ach jah alrik zei die avond nog: Ik heb de beste ideeen gevonden toen ik in de war was 😀 Ik was die avond in de war maar veel ideeen komen er bij mij dan niet meer uit 😀
20 juni 2006 om 22:53 #508443En BTW jongens bedankt voor het invullen van de poll 🙂 veel mensen hebben gestemd maar 5 augustus + maakt mij niet uit hebben de hoogste score.
De datum is bekend: 5 augustus 2006 de meeting in groningen
22 juni 2006 om 15:01 #508444
stfu>>leukleuk
22 juni 2006 om 15:12 #508445Ik zal ook maar eens reageren als “webmaster” 😛 , ik heb er ook wel zin in!
ik hoop niet dat er kereltjes zijn op hun ciao die “stoer willen doen” en domme burnouts en domme acties gaan uithalen.
want ongelukken is wel t laatste wat ik verwacht!Hebben jullie mensen ook een bepaald tijdstip wat jullie willen ? ik dacht zelf aan 12 uur begin. omdat t redelijk lang kan duren en met sommige gaan we natuurlijk ook de stad in of naar iemands zen huis (mijn ouders zullen daar totaal niet blij mee zijn maar dat zien we later wel weer :P)
greets
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel22 juni 2006 om 15:24 #508446Herr FlicK :
Ik zal ook maar eens reageren als “webmaster” 😛 , ik heb er ook wel zin in!
ik hoop niet dat er kereltjes zijn op hun ciao die “stoer willen doen” en domme burnouts en domme acties gaan uithalen.
………want ongelukkig is wel t laatste wat ik verwacht!ff editen he;)
En het lijkt me een goeie gelegenheid voor een gezamelijke wheelycursus dus dan moet je misschien wel wat schrammen voor lief nemen:conHebben jullie mensen ook een bepaald tijdstip wat jullie willen ? ik dacht zelf aan 12 uur begin. omdat t redelijk lang kan duren en met sommige gaan we natuurlijk ook de stad in of naar iemands zen huis (mijn ouders zullen daar totaal niet blij mee zijn maar dat zien we later wel weer :P)
Ik zou het niet erg vinden, maar voor onze limburgers lijkt het me misschien iets te ambitieus:), maar goed dat zullen ze dan wel zeggen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.