Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 336)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Ik weet bijna zeker dat ik even bij je aan kom Barry. Zal dan zaterdag, waarschijnlijk in de middag zijn. Misschien zie ik jou dan ook Flap? Hahahaha, mini meet in Belgie???

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

barry
      Donateur

Dan komen jullie toch effe samen naar Barry’s housie;Want nu de sproc.vonkt wil ik er wel mee verder nu.

sandra
        Bijdrager

Hallo, dit is de eerste keer dat ik iets schrijf op dit forum (in tegenstelling tot mijn echtgenoot, Barry de Belgische beer, die dit forum al half vol geschreven heeft). Ik was afgelopen weekend ook in Groningen !! Ik wens de mama van Thomas van harte te bedanken voor het lekkere eten en het op stap gaan met mij. Ook dank aan Hans voor de slaapplaats en alle andere jongens waarmee we ’s avonds op stap gingen: bedankt voor het leuke weekend. Ik hoop dat we jullie gauw nog eens zien.
          Groetjes van Sandra uit België

barry
          Donateur

Ik heb vandaag de groeten gekregen van de groningse flikken!!!!!!!!8 km/h te snel met wouzie in de xsara s’nachts.30€ aub,maar daar kunnen ze nog effe op wachten.
            ciao zeg maar.

Barry

Wouz-LwB
            Donateur

Aaaaah barry zei het eh , je reed ook niet een klein beetje te snel op de ringweg 😛 , maarja gelukkig nog dat ik zei pas op flitspaal ,maar toch nog een flip…

hansieb
              Topic starter

Uhum reed er vandaag nog 🙂 de rijinstructeur zei al JE MAG HIER MAAR 80km’h hehehe.

jorikc

binnenkort allemaal op naar belgie, Diest.
                  ik heb er de perfecte locatie gevonden, binnenkort foto’s en filmpje.
                  wss is het in de herfstvakantie van 28/10 tot 5/11, zeg maar een dag .

en kga ook en lijst maken van wie gaat komen dus iedereen die komt plaats hier een berichtje of pm me !

grts jorik

hansieb
                  Topic starter

Moet je dan ff goed organiseren jorick …. topicje aanmaken dag kiezen hoeveelheid members wanneer enz enz.

Ties
                    Bijdrager

kwou zeggen vrees niet dat het je zo even gaat lukken

sowieso gaat t lastig worden..veel zitten met vervoersprobleempjes..?

joey636
                      Bijdrager

als het niet te ver over de grens is kom ik wel maar anders niet dat houd mijn schatje op 2 wielen niet vol om aan 1 stuk door ettelijke kilometers te gaan rijden mischien dat ik mijn vader over kan halen om me te brengen met de ciao’s op de aanhanger

Lekkere Bekker
                        Bijdrager

Als het niet te ver is kan de gang uit Maasbracht komen we wonen toch niet ver van België vandaan

jorikc

het is niet zo ver een uurtje rijden (80 km)
                            dat zou echt tof zijn als jullie komen

AA-T
                            Sleutelbeheerder

en hier nog even een oud fotoverslagje..
                              waren aardig wat fotos gemaakt tijdens de meeting met mn camera..
                              en vond deze nog op een tussen rommel liggend sd-kaartje..

dus alsnog bij deze de fotos: http://www.mijnalbum.nl/Album=QSW8MVE7

zijn ook een paar filmpjes gemaakt..
                              daar maakt hans even 1 filmpje van..

heb zin in de volgende meeting!!

hansieb
                              Topic starter

Jaaaa filmpie komt straks WORD humor 😀 !!!

AC RACING
                                Moderator

ik ben benieuwd:thumb

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 336)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.