Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 336)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Topic starter

Ey leute wel komen he!!! ik heb me citta ook inelkaar 😀 dikke lawaaibak.

mo1uh
      Bijdrager

Ben aanwezig,lijstje van de mensen die er komen.. klopt nog? geen afmeldingen ofzo?

hansieb
        Topic starter

JUp blijft zo alleen de zeeland leute komen niet voor zover ik weet. Ik ben benieuwd 😀 ik ga ff blazen op me citta.

Ding gaat echt maar 60 met vario maarja zien jullie morgen wel.

barry
          Donateur

Barry gaat de Xsara laden & slapen.
            Morgen vertrek ik om 7h00′ richting Groningen & dan 362km voor de boeg.
            Ciao’kes allemaal & tot morgen

Barry & Sandra

R.oel !

Ben benieuwd wat t wordt daar 😀 ik kom helaas niet, geen vervoer zoals veel mensen hier uit ’t Zuiden.. Maarja k bekijk de foto’s etc wel 😛 en zoals Poliniciao al zegt barry, geef aub niet heel Limburg de schuld dat een of andere mongool jou spulle toen gejat heeft 😉

Edjuh
              Bijdrager

Ik kom waarschijnlijk met de trein, geen brommer dus helaas.

RDG
                Bijdrager

:'(Ik moet mrge werke:'( tot 3 uur ongeveer. Tot hoelang is iedereen daar van plan te blijven?
                  anders komk nog even langs dan. kwil graag ieder1 zijn brommer even bewonderen:)

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

om 2 uur zijn er wel mensen, om 3 uur denk ik ook nog wel. kom gerust langs anders kun je altijd ff iemand bellen als er nog iemand is

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

jammer, slecht nieuws gehoord. vespaflappie en ties en marcc (douwe?) , de limburgers in iedergeval. maar die kunnen NIET KOMEN!

echt vet kloten dit, ivb met werk van vespaflappie wat niet afgezegd kan worden en te dure benzine kosten/auto.
                      best jammer.

heel misschien komen ze zondag (dan is barry er nog dacht ik?) dus word t meer een kleine new afterparty maarja.

ik ga nu naar bed en morgenvroeg nog wat dingen doen! cu @ the meeting

camera voor filmen en fotos ofcourse mee!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

hansieb
                      Topic starter

Pfff tjah sneu maarja we maken er nog steeds wat van 😀

Flappie en tiesje cu @ 2 weeks.

Fredzzz
                        Moderator

Herr FlicK :
                          jammer, slecht nieuws gehoord. vespaflappie en ties en marcc (douwe?) , de limburgers in iedergeval. maar die kunnen NIET KOMEN!

echt vet kloten dit, ivb met werk van vespaflappie wat niet afgezegd kan worden en te dure benzine kosten/auto.
                          best jammer.

heel misschien komen ze zondag (dan is barry er nog dacht ik?) dus word t meer een kleine new afterparty maarja.

ik ga nu naar bed en morgenvroeg nog wat dingen doen! cu @ the meeting

camera voor filmen en fotos ofcourse mee!

en om daar nog bij te voegen voor afmelding zal ik ook niet van de partij zijn (zoals herr flick al weet)
                          vanaf morgen om 10:00 ben ik er niet meer tot later de avond rond 19:00 – 21:00 weer thuis…

mulder zal (wss) ook niet aanwezig zijn… die vertrekt morgen naar Arnhem :?! om 15:00… en komt later als mij terug…

Vespaflappie
                          Bijdrager

hansieb :
                            Pfff tjah sneu maarja we maken er nog steeds wat van 😀

Flappie en tiesje cu @ 2 weeks.

Ik en ties komen niet volgende week, de week erna gewoon eens langs….

Beetje kut allemaal, had er best zin in! Naja beetje jammer maargoed:) Veel plezier allemaal morgen!

hansieb
                            Topic starter

2 uur mensen bellen als er problemen zijN!

Edjuh
                              Bijdrager

LOL! altijd hetzelfde met die meetings, en ik doe er helaas vrolijk aan mee….ik kom dus ook niet.

Flappie als jij gaat kan ik miss. ook komen, ik heb dan (hopelijk) wel de beschikking over een busje, én (hopelijk) mn malossi blok incl. 19mm.

Veel plezier.

mulder[sst]

edjuh je moet komen, ik kom ook

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 336)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.