Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 38 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 1 maand geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 augustus 2006 om 17:12 #508669
hansieb :
P.s hoe staat het met de zeeland mensen?
alles stabiel hé:p het onweert hevig hier dus ik ga de citta maar in elkaar vijzen:D
…het aftellen naar zaterdag is begonnen:bier
2 augustus 2006 om 17:25 #508670Tof dat AA streepje T komt met ze’n Boombox.Dan houden we ineens een soundcontest.Yippiiiieeeeeeeee.
2 augustus 2006 om 17:32 #508671Mooi
Word een gezellig boeltje ennuh ties jij neemt een partytent mee dat zou fijn zijn 50/50 op zon en regen.
Als we het maar niet te bond maken daar, zal wel niemand komen maar je weet maar nooit he maybe leest de poltie dit ook wel.
Gaan we natuurlijk niet van uit, maarja komt allemaal goed IK HEB ER ZIN IN !
2 augustus 2006 om 17:51 #508672beter leg je wel een route ben niet bekend daaro
3 augustus 2006 om 11:03 #508678Nu de meeting er bijna is een goede routeplanner, het is echt niet moeilijk om er te komen.
Als je via groningen komt moet je naar SELWERD PADDEPOEL en als je via ZUIDHORN ADUARD komt moet je via de friesche straatweg.
ROUTE vanaf zuidhorn aduard!
PLAATJE ROUTE KIJK GOED!!!!
http://img86.imageshack.us/img86/1210/meeting2tx3.jpgJe rijd de friesche straatweg af richting groningen, dan kom je langs de chinees en de 1e rotonde die je krijgt neem je 3 kwart. Dan zit je op de professor uikensweg die volg je tot je over de brug komt en daar is het! valt niet te missen.
ROUTE vanaf groningen / stad
Je rijd in selwerd / paddepoel dan kom je op de zonnelaan die rijd je af, dan zit je bij het ZERNIKE COLLEGE voor de snelweg is nog een SHELL benzine pomp om te tanken. Dan zie je een BOLVORMIG gebouw dan ga je dus direct links, dan rijd je als maar rechtdoor en zie je de meeting plek, valt ook niet te missen want je rijd op de meeting plek af.
PLAATJE ROUTEPLANNER!!! KIJK GOED
http://img218.imageshack.us/img218/2517/meeting3hp5.jpg3 augustus 2006 om 12:01 #508681nog een laatste email gestuurd naar iedereen, heb echt superzin in zaterdag en ben egt een beetje benieuwd.
ik hoop eigenlijk dat er maximaal maar weinig scooters komen of eigenlijk helemaal liever niet!
Mensen met scooter en ander dom race gedoe (stoer doen, mensen die we niet kennen of iets dergelijks) vragen we wel om normaal te doen of weg te gaan.
Ook had ik een verzoekje, als je met de brommer komt zetten we de brommers allemaal met een rij naast elkaar (ook voor groeps foto)
CU ZATERDAG!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 augustus 2006 om 13:07 #508682Jup houd je allemaal een beetje netjes racen mag hoor, maar ga geen rotzooi trappen enzo. Als er politie komt gedraag je dan netjes babbeltje maken en zeg dat je uit zeeland en omstreeks komt ofzo en hier naar deze bijeenkomst bent gegaan.
Ik verwacht btw geen politie hoor, maar je weet maar nooit die blauwe rakkers zitten overal, zijn net mieren.
Ook let erop dat er ong 1 consumptie PP is, en nee er is geen BIER! ik koop nog wat cola en sinaas, bekertjes heb ik al.
TOT zaterdag,
Hansieb
3 augustus 2006 om 13:42 #508686Zal allemaal wel goed komen, ik kom ook eerst bij thomas wsch.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...3 augustus 2006 om 13:48 #508687Jammer dat de oranje ciao niet komt 🙂 dat is wel een beetje een legende.
3 augustus 2006 om 14:42 #508688ja dat kan ikwel vinden duidelijke route hans
3 augustus 2006 om 15:58 #508692Bagger, auto huren gaat niet door, te duur(150 euro minimaal:con ), echt zeer spijtig.
3 augustus 2006 om 16:38 #508693Edjuh :
Bagger, auto huren gaat niet door, te duur(150 euro minimaal:con ), echt zeer spijtig.En nu ? naja kom maar met de trein.
ausskip88 :
ja dat kan ikwel vinden duidelijke route hansJup komt goed zo moeilijk is het niet te vinden.
4 augustus 2006 om 16:59 #508704Wij hier in het zuiden hopen erg op de fotos zaterdagavond 😀
Als het niet te veel moeite is, zodat we ook een mooie indruk krijgen.Wij zetten ook wel wat fotos online van sittard zondag 😉
4 augustus 2006 om 17:11 #508705PoliniCiao :
Wij hier in het zuiden hopen erg op de fotos zaterdagavond 😀
Als het niet te veel moeite is, zodat we ook een mooie indruk krijgen.Wij zetten ook wel wat fotos online van sittard zondag 😉
Je zou beter komen!!!!Voor mij is het 360km enkele rit.
4 augustus 2006 om 17:21 #508706Zo gek zijn mijn ouders jammergenoeg niet, maar wij gaan het de 6e ook leuk hebben 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.