Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 336)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle89

volgens mij kunnen jullie beter de meeting uitstellen als ik het zo hoor???

hansieb
      Topic starter

Jelle89 :
        volgens mij kunnen jullie beter de meeting uitstellen als ik het zo hoor???

Haha nee joh 🙂 tis hier niet het citta-forum he :bier:bier

Gaat gewoon door ookal zijn er niet super veel brommers is het wel ff leuk om de praten enzo.

hansieb
        Topic starter

E-mailtje verstuurt om alle mensen met alcohol problemen ( zoals mij ) er aan te herinneren dat de meeting op 5 augustus is hehe.

Komt goed ben benieuwd hoe warm het die dag word, dat er geen dooien vallen zoals bij de 4 daagse :con

wheelieking89
          Bijdrager

gaan we ook een rondje groningen maken ???

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

moeten we dan even zien, kan politie zijn en er is in die buurt grote ruimte dus genoeg sjezen en zo kan.

maar voor de mensen die met een alternatieve brommer komen of auto of fiets of wat dan ook moeten blijven staan ? dat word dus niet zo wat. dus we blijven gewoon daar

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

wheelieking89
              Bijdrager

okej is te snappen maar als we gewoon met een groepje bv afspreken om effe te gaan toeren en dan zeker ongv binnen 30 min trug zijn ofzow maar dat kunnen we daar beter bekijken want je heb gelijk er zullen ook wel ouders met een karretje komen waaar het mobiel opstaat

mulder[sst]

word wat thomas, heb je goed georganiseerd:b

barry
                  Donateur

Ik rijd mee met de mini!!!De Xsara parkeer ik ergens.Geen probleem met politie,ik neem hem onder mijn arm & wandel gewoon verder,wel oppassen voor de hete uitlaat.

Vincent Vario
                    Bijdrager

IK hoop maar dat de weg waar het om gaat geen openbare weg is. Als er mensen uit de buurt daar gaan bellen omdat ze last hebben van ons, zijn we allemaal de lul.

Als je gewoon normaal rijd in Groningen is er geen enkel probleem, bij zo`n meeting komt er geen politie, maar ME (alleen als er mensen bellen dus he). En dan pakken ze iedereen die probeert te vluchten

Geloof mij, Heb er ervaring mee.

Gewoon oppassen dus en geen rare dingen doen, maar volgens mij komt dat wel goed.

De Groeten en tot de meeting..

Vin

hansieb
                      Topic starter

mulder[sst] :
                        word wat thomas, heb je goed georganiseerd:b

He hallo ik heb het georganiseerd he, thomas heeft gene drol gedaan.

🙂 savonds word het leuk, ik verheug me nu al op een avondje barry.

P.s heb net met een paar vrienden in de kroeg gezeten gewoon lekker pilske happen en nu ben ik zo zat als de bamaan 🙂 geen wonder dat ik typfouten maak maarja wat doe je als je jong bent en je bier in overvloed hebt.

hansieb
                        Topic starter

Vincent Vario :
                          IK hoop maar dat de weg waar het om gaat geen openbare weg is. Als er mensen uit de buurt daar gaan bellen omdat ze last hebben van ons, zijn we allemaal de lul.

Als je gewoon normaal rijd in Groningen is er geen enkel probleem, bij zo`n meeting komt er geen politie, maar ME (alleen als er mensen bellen dus he). En dan pakken ze iedereen die probeert te vluchten

Geloof mij, Heb er ervaring mee.

Gewoon oppassen dus en geen rare dingen doen, maar volgens mij komt dat wel goed.

De Groeten en tot de meeting..

Vin

Vincentje er is daar niks behalve de beveiliging van de hanze hogeschool, woonwijk is pas 100meter + een dijk er vandaan dus je hoort echt niks, als er poltie komt zal ik + tonni, barry het beste er van proberen te maken. We gaan voor een leuke meeting dag daar.

P.s er is daar een heeeeeeeeeeeeeel masterlijk weggetje waar echt een mooi stukkkie ( km of 10 ) kan worden gereden echt tof 🙂 we zullen zien. Ik hoop gewoon op wat gepraat + gesprint. Iedereen mag mijn citta uittesten dus 😀

Vincent Vario
                          Bijdrager

OKE dan, ik hoop dat m`n Ca-Bravo dan klaar is, zoniet dan kom ik gewoon lekker op m`n eigen fox, Met km-teller zodat jullie allemaal eens kunnen zien hoehard jullie vespa nou echt gaat.
                            8)

hansieb
                            Topic starter

Ha ik hoop het vincent word tof man we gaan er een leuke dag / avond van maken.

Mijn huis zit vol : Barry , vrouw barry , wouz-lwb , ik, en edjuh 🙂 nou gezellig boeltje dus.

wheelieking89
                              Bijdrager

effe offtopic mag verwijderd worden maar wouw het even laten weten

WTF !!! hansieb ben jij nouw de eerste met BIJNA 1000 POst’s :S das eeuhm ziek 😕

hansieb
                                Topic starter

wheelieking89 :
                                  effe offtopic mag verwijderd worden maar wouw het even laten weten

WTF !!! hansieb ben jij nouw de eerste met BIJNA 1000 POst’s :S das eeuhm ziek 😕

Haha ik ben op dit nieuwe forum wel druk aanwezig, maar dit is dan ook wel een leuk forum 🙂 ik help graag mensen heb ook veel lol.

Als ik 1000 post’s hebt drink ik nog een pilske! thx wheelyieking.

Edit: P.s offtopic is het in dit topic niet 🙂 meeting is er over 2 week!!!

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 336)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.